  • 41. Data: 2020-12-23 13:16:21
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Kviat

    W dniu 23.12.2020 o 10:59, A. Filip pisze:

    > Czyli Marsz Niepodległości był *ZAWSZE* legalny nawet jak go
    > Gronkiewicz-Waltz (PO) zakazywała?

    Czy "jebać pedałów", nawoływanie do nienawiści, "Europa będzie biała
    albo bezludna", rzucanie kamieniami i racami w policję, oraz szturm na
    Empik, to przejawy pokojowego marszu?

    https://www.se.pl/warszawa/tragedia-na-marszu-niepod
    leglosci-2020-w-warszawie-krew-mordobicie-i-starcia-
    z-policja-zdjecia-aa-eDFY-AyDc-S5na.html

    "W czasie demonstracji, która przybrała zupełnie inny charakter, niż
    zapowiadali to organizatorzy, doszło do licznych starć z policją. W
    stronę funkcjonariuszy leciały race, kamienie i kostka brukowa. Doszło
    do mordobicia i przepychanek, a na głównych ulicach stolicy polała się
    krew. Rannych zostało kilkunastu funkcjonariuszy, ranni są także
    demonstranci."

    https://warsawnow.pl/warszawa-liczy-straty-po-marszu
    -niepodleglosci-2020/

    "Stolica liczy straty-wyrwane słupki i kostka brukowa, zniszczona stacja
    Veturilo i podpalone drzwi miejskiego urzędu-naprawa zniszczeń będzie
    kosztowała kilkadziesiąt tysięcy złotych.

    Organizatorzy i uczestnicy Marszu Niepodległości nie respektowali
    wyroków sądów, a dodatkowo podczas zgromadzenia doszło do wielu czynów
    chuligańskich.

    Agresywni chuligani wyrwali kilkadziesiąt słupków blokujących i kostkę
    brukową, przy użyciu materiałów pirotechnicznych podpalili stację
    rowerów Veturilo i drzwi do jednego z miejskich urzędów."

    Masz jeszcze jakieś głupie pytania?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 42. Data: 2020-12-23 13:24:02
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 13:01 <Kviat> pisze:

    > Większość z tych, co poszła głosować. To nie to samo.
    > Chociaż z drugiej strony, może faktycznie masz rację, że warzywa którym
    > wszystko jedno i niebiorące udziału w głosowaniach nie warto brać pod
    > uwagę.

    Przypomnijcie sobie "demokraci" referendum o odwołanie Hanny Gronkowiec
    Walz ze stolca preydentki Warszawy.
    Kto namawiał do absencji?
    Lepiej - kto groził konsekwencjami ludziom "powiązanym" z miastem za
    uczestnictwo w referendum?
    Sklerotykom i głupcom łatwiej, roślinko...

    --
    Trefniś

  • 43. Data: 2020-12-23 13:51:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Większość z tych, co poszła głosować. To nie to samo.

    A to trzeba bylo ruszyc d* wtedy, a nie teraz protestowac :-)

    Niestety - argument byl dobry w 2015, gdy 19% glosow (5.7mln z 30 mln
    uprawnionych) dalo PiS ponad 50% poslow w Sejmie.
    I taka to "wola suwerena" - bo polowa rodakow wybory olala.

    Ale juz ostatnio na prezydenta glosowalo 20mln z 30 uprawnionych -
    frekwencja rosnie.
    No i Duda dostal 420 tys wiecej glosow ..

    >Chociaż z drugiej strony, może faktycznie masz rację, że warzywa
    >którym wszystko jedno i niebiorące udziału w głosowaniach nie warto
    >brać pod uwagę.

    Trudno powiedziec ... ale moze im wszystko jedno kto bedzie rzadzil ..

    >Dawno nie czytałem głupszego stwierdzenia.
    >Jak coś jest głupie, to jest głupie.

    >Obozy koncentracyjne działały, więc to nie było głupie?

    Ale dla Polakow, Zydow, czy Niemcow ?

    Dla Niemcow byly nieglupie :-)

    >Skoro można doić państwo poprzez fundusz kościelny, wynagrodzenie
    >klechów w instytucjach państwowych,

    Kapelan w szpitalu naprawde zarabia 6500 ?

    >"sprzedawanie" kościołowi ziemi za 1zł - i to działa - to znaczy, że
    >to nie jest głupie?

    Ale jakiej ziemi ?

    Bo tak sie sklada, ze jakis tam % obywateli, tak miedzy 90 a 30, do
    tego kosciola chodzi i chce miec blisko.
    Wiec jak jest nowe osiedle, to wypada przewidziec miejsce na droge,
    parking, sklep, szkole, przychodnie ... i kosciol ...
    No chyba, ze kosciol wykluczamy - chca wierni, to niech sie zloza, w
    koncu sklep nie dostaje ziemi za zlotowke.

    No i pamietaj, ze ten Kosciol mial ziemi sporo, a potem ... no coz,
    mozna bylo powiedziec "wszyscy stracilismy - wiec wy tez".
    Ale tak nie powiedziano ...

    >Przegina władza. Ludzie mają prawo (a jeżeli czują się patriotami to
    >nawet obowiązek) protestować.

    To niech ci sasiad zacznie protestowac przeciw ciszy nocnej, bo on sie
    lubi zabawic przy glosnej muzyce :-)

    >Dupa tam, a nie celnie.
    >Prezes leci w chuja, nawołuje w oficjalnych przemówieniach do
    >organizowania bojówek i eskalacji przemocy, a milicja udaje że deszcz
    >pada i z uśmiechem na gębie "ochrania" prezesa i bezczelnie kłamie,
    >że to w ramach "przestrzegania prawa".

    Ale jak mu wille spala, to bedzie wina prezesa, czy policji, ktora nie
    pilnowala ?

    >Policja ma obowiązek chronić obywateli przed opresyjną władzą

    He? Policja ma bronic przed sama soba ? :-P

    >i przed kierowcami wjeżdżającymi samochodem w ludzi.
    >Ale nie sądzę żebyś to kiedykolwiek zrozumiał.

    A przed blokowaniem drogi nie powinna obywateli chronic ?

    J.

  • 44. Data: 2020-12-23 13:58:19
    Od: Kviat

    W dniu 23.12.2020 o 13:24, Trefniś pisze:

    > Przypomnijcie sobie "demokraci" referendum o odwołanie Hanny Gronkowiec
    > Walz ze stolca preydentki Warszawy.
    > Kto namawiał do absencji?

    Niech zgadnę... chodzi ci o to, że to ja namawiałem do absencji?
    Nie przypominam sobie.

    > Lepiej - kto groził konsekwencjami ludziom "powiązanym" z miastem za
    > uczestnictwo w referendum?

    Niech zgadnę... chodzi ci o to, że to ja groziłem konsekwencjami?
    Nie przypominam sobie.

    > Sklerotykom i głupcom łatwiej, roślinko...

    Wyjaśnij pusty dzbanie dlaczego o tym napisałeś.
    Dlaczego piszesz do mnie w liczbie mnogiej?
    I dlaczego uroiłeś sobie, że to mi się podoba i masz do mnie pretensje,
    że jakiś idiota namawiał do absencji i groził konsekwencjami?

    Wygląda na to, że znowu ci się coś poplątało i z kimś mnie pomyliłeś.
    Od zawsze uważam, że niebranie udziału w głosowaniach, również
    referendalnych (bez naprawdę ważnej przyczyny(*)) to zwykła głupota.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

    (*) Ważną przyczyną może być głupie pytanie w referendum, w stylu np.
    "Czy w przypadku aborcji kara dla kobiety powinna wynosić:
    a) 25 lat pozbawienia wolności
    b) kara śmierci"

    Normalny człowiek nie bierze udziału w farsie.

  • 45. Data: 2020-12-23 14:32:09
    Od: Kviat

    W dniu 23.12.2020 o 13:51, J.F. pisze:
> [...]
    > W dniu 22.12.2020 o 23:44, Robert Tomasik pisze:

    > Trudno powiedziec ... ale moze im wszystko jedno kto bedzie rzadzil ..

    Nie dla wszystkich Niemców. To po pierwsze.
    Po drugie, zajebisty żart. Gratuluję. Uśmiałem się po pachy.

    To, że dla wyborców pisu wyczyny pisu są mądre, nie czyni tych wyczynów
    mądrymi. Wyborcom pisu wydają się mądre, bo są zbyt tępi żeby ogarnąć
    niuanse.

    Wyznawcy religijni też uważają, że brednie i głupoty wypowiedziane przez
    ich guru są przenikliwe i ociekają mądrością, co nie znaczy, że nie są
    głupie.

    Że też takie oczywistości trzeba tłumaczyć dorosłemu człowiekowi...

    > Ale jakiej ziemi ?

    Marsjańskiej.

    > No i pamietaj, ze ten Kosciol mial ziemi sporo, a potem ...  no coz,
    > mozna bylo powiedziec "wszyscy stracilismy - wiec wy tez".

    No i pamiętaj, że zawsze możesz sprawdzić w podręczniku historii jak
    kościół wszedł w posiadanie tej ziemi, której niby miał sporo.

    Przyjdę do ciebie, zabiorą ci ziemię przemocą/podstępem, podpalę kilka
    stosów, zaszantażuję smażeniem się w piekle jeżeli mi tej ziemi nie
    dasz, a potem ktoś mi tę ziemię zabierze. Więc mam teraz prawo domagać
    się zwrotu.

  • 46. Data: 2020-12-23 14:56:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A ja rozumiem blokowanie ulicy podczas słusznych protestów. I
    >pochwalam, bo między innymi na tym polega pokojowy protest, a nie na
    >rzucaniu kamieniami w policję,

    Zaraz zaraz - czy to nie byl wynik "policyjnej prowokacji" ?
    Bo bywaly lata, ze tego rzucania nie bylo ... ciekawe czemu.

    Ale zaraz - jak policja pałuje protestantow, to zle, ale co wtedy
    powinni pokojowi demonstranci zrobic ?
    Uciec, dac sie pokojowo pałowac, czy np chwycic za kamienie ?

    >rozpierdalaniu wiat przystankowych i podpalaniu mieszkań.

    Ile bylo tych podpalen w historii MN ? Chyba tylko jeden, ostatnio.

    >Tylko w chorym kraju, gdy policja nie przestrzega prawa i zamiast je
    >chronić siłą ściąga z ulicy, pałuje po cywilnemu i robi im ścieżkę
    >zdrowia przez komisariaty po całym województwie.
    >Wiesz, w normalnym kraju pokojowe protesty wyłączone są spod
    >odpowiedzialności i gwarantuje to Konstytucja.

    Zaraz zaraz, podsumujmy:
    -uwazasz, ze obywatele maja prawo protestowac ... w dowolnej sprawie,
    czy tylko "slusznej" w/g Kwiatka ?
    -ale jak wiadomo - nie w sprawie "faszystowskiej" ... w/g Kwiatka.

    -i moga to zrobic w sposob dowolnie uciazliwy ? A im bardziej
    uciazliwy, tym lepiej, bo glosniejszy protest ?

    A nie boisz sie, ze miasto bedzie stale zablokowane ?
    Bo jak zaczna protestowac kobiety, a po nich ksieza, a potem matki,
    gornicy, rolnicy, pacjenci, lekarze, nauczyciele, uczniowie,
    urzednicy, petenci, hotelarze, narciarze, rowerzysci, motocyklisci ...

    A nie jest to tylko twoje zdanie ?
    Tzn z tym srodkiem.

    Bo jak widac obywatele maja rozne zdania,

    A taka sytuacja
    https://www.onet.pl/film/onetfilm/antoni-pawlicki-za
    blokowal-autem-furgonetke-pro-life-opublikowal-nagra
    nie/m0mp1eg,681c1dfa

    Kto tu "pokojowo protestuje", a kto nie ?

    J.

  • 47. Data: 2020-12-23 15:28:58
    Od: Kviat

    W dniu 23.12.2020 o 14:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup

    > Zaraz zaraz, podsumujmy:
    > -uwazasz, ze obywatele maja prawo protestowac ... w dowolnej sprawie,
    > czy tylko "slusznej" w/g Kwiatka ?

    W słusznej.
    Zaraz zaraz, podsumujmy, chodziłeś do szkoły, potrafisz czytać i pisać,
    więc powinieneś również nabyć umiejętność odróżnienia sprawy słusznej od
    niesłusznej.

    Podam przykład.
    a) sprawa słuszna
    protest przeciwko niewolnictwu
    b) sprawa niesłuszna
    protest właścicieli niewolników przeciwko zniesieniu niewolnictwa

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    To nie jest przypadek, że sprawy słuszne w/g Kwiatka są zbieżne ze
    sprawami słusznymi obiektywnie. Ja nie spałem na lekcjach w szkole.

    > -ale jak wiadomo - nie w sprawie "faszystowskiej" ... w/g Kwiatka.

    Tylko twój urojony bóg raczy wiedzieć, co chciałeś przekazać pisząc "w
    sprawie faszystowskiej"... Sprawy faszystowskie są różne. Musiałbym być
    idiotą żeby protestować np. przeciwko historykom badającym różne sprawy
    faszystowskie.

    Żeby było ci łatwiej zrozumieć, to podam przykład sprawy faszystowskiej,
    gdy protest obywateli jest słuszny (w/g Kwiatka oraz obiektywnie), oraz
    sprawy faszystowskiej, gdy protest jest (w/g Kwiatka i obiektywnie)
    niesłuszny.

    a) sprawa słuszna
    protest przeciwko faszyzmowi
    b) sprawa niesłuszna
    protest przeciwko zakazowi głoszenia poglądów faszystowskich

    Dlaczego a) jest słuszne i dlaczego b) jest niesłuszne możesz się
    dowiedzieć z podręcznika historii.

    > -i moga to zrobic w sposob dowolnie uciazliwy ?

    Protestowanie przeciwko faszyzmowi jest uciążliwe tylko i wyłącznie dla
    zwolenników faszyzmu. Więc tak, taki protest powinien być dla nich
    możliwie najbardziej uciążliwy.

    > A im bardziej uciazliwy,
    > tym lepiej, bo glosniejszy protest ?

    Dlaczego taki protest powinien być uciążliwy dla zwolenników faszyzmu
    możesz się dowiedzieć zaglądając do podręcznika historii.

    > A nie boisz sie, ze miasto bedzie stale zablokowane ?

    Nie.

    > Bo jak zaczna protestowac kobiety, a po nich ksieza, a potem matki,
    > gornicy, rolnicy, pacjenci, lekarze, nauczyciele, uczniowie, urzednicy,
    > petenci, hotelarze, narciarze, rowerzysci, motocyklisci ...

    Jeżeli protestują w słusznej sprawie, to tak właśnie powinno być.
    W Korei Płn. miasta nie są zablokowane i tego się bardziej boję, niż
    zablokowanych miast przez obywateli protestujących w słusznej sprawie.

    > A nie jest to tylko twoje zdanie ?
    > Tzn z tym srodkiem.

    Nie. to nie jest tylko moje zdanie.

    > Bo jak widac obywatele maja rozne zdania,

    No i?
    Tu masz wyjaśnione bardzo przystępnie jak to się dzieje, że obywatele
    mogą mieć różne zdania, a prawda nadal nie leży po środku:
    https://naukowy.blog.polityka.pl/2007/01/03/zludne-m
    adrosci-ludu/

    Zgadnij.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 48. Data: 2020-12-23 15:37:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Czy "jebać pedałów",

    hm w kontekscie pedałów ... czy to nie sama przyjemnosc :-)

    >nawoływanie do nienawiści,

    A "dym w kosciolach to co ?

> [...]

    >zapowiadali to organizatorzy, doszło do licznych starć z policją. W
    stronę funkcjonariuszy leciały race, kamienie i kostka brukowa. Doszło

    A ile w tym winy funkcjonariuszy?

    I o co chodzi z tym Empikiem - czemu tam sie rozegrala kolejna bitwa
    warszawska, gdzie indziej nie ?

> [...]

    >Organizatorzy i uczestnicy Marszu Niepodległości nie respektowali
    >wyroków sądów, a dodatkowo podczas zgromadzenia doszło do wielu

    Wiec wracajac do pytania Roberta - kto ma za to zaplacic ?

    I czemu organizatorzy, jesli zrobila to nieokreslona osoba ?

    J.

  • 49. Data: 2020-12-23 15:42:28
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [Kviat "wyjaśnia" co jest słuszne a co nie :-)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > protest przeciwko niewolnictwu
    > b) sprawa niesłuszna
    > protest właścicieli niewolników przeciwko zniesieniu niewolnictwa

    Ale czy protest _legalnych_ właścicieli niewolników przeciw zniesieniu
    niewolnictwa _bez odszkodowania_ jest całkowicie niesłuszny?
    Annały orzecznictwa SCOTUS są pełne wyroków o świętym prawie własności
    (niewolników), one są wszystkie niesłuszne?! *KIEDY* to się wytnie? :-)
    No bo skoro rząd USA mógł odebrać _legalnie_ posiadanych niewolników
    _bez odszkodowania_ to cóż aż tak potwornego zrobili komuniści
    reformą rolną i nacjonalizacją? Czy USA wypłaciły odszkodowania
    lojalistom korony do czego AFAIR zobowiązały się traktatowo? :-)

    Tylko dla kompletnych idiotów życie to wybór między być zdrowym i
    bogatym czy chorym i biednym. Prosty to jest zwój drutu w kieszeni.

    --
    A. Filip

  • 50. Data: 2020-12-23 16:22:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > demonstracje jakie się odbyły dotychczas w kraju (a w szczególności
    > wszystkie związane z sprawą aborcji) są legalne.

    Oczywiście. Siedzenie na randomowym przejściu dla pieszych celem w***nia
    kierowców, to faktycznie jest legalna demonstracja.

    --
    Robert Tomasik