  • 21. Data: 2020-12-22 11:57:33
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Dec 2020 11:34:19 +0100, Kviat napisał(a):

    > obowiązkiem
    > policjanta jest przestrzeganie prawa i ochrona obywateli przed łamaniem
    > prawa, a nie pilnowanie schodów i willi prezesa prezesów.

    Ale jak tu nie pilnować, skoro można zostać wyróżnionym:
    https://bi.im-g.pl/im/c0/65/19/z26628800V.jpg

    To przecież tak uroczo wyglądało:
    https://tvn24.pl/najnowsze/cdn-zdjecie-tiwuwx-policj
    a-otoczyla-kordonem-pomnik-smolenski-w-czasie-protes
    tu-strajku-kobiet-4775925/alternates/FREE_840
    https://img3.styl.fm/newsy/galerie/2020/12/40593/706
    499-policjanci-otoczyli-pomnik-smolenski-podczas-str
    ajku-kobiet-internauci-tworza-memy.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 22. Data: 2020-12-22 13:44:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2020 o 11:34, Kviat pisze:

    > Ale wiesz, że te frustratki właśnie próbują okiełznać idiotów którzy tym
    > krajem rządzą i idiotów, którzy na tych idiotów głosują?
    > Znasz lepszy sposób na okiełznanie tych idiotów?

    Cały szereg. Przykłądowo najlepiej byłoby iść o wyborów. Ma to tę wadę,
    że nie za bardzo obecnie jest na kogo zagłosować, a przynajmniej w
    tamtych wyborach nie za bardzo było. Można protestować na jakimś placu -
    tych kilka w stolicy chyba mamy. Na deptaku. WYdaje mi sie, ze istn ieje
    z tuzin mądrzejszych rzeczy, niż siadanie na przypadkowym przejściu dla
    pieszych i w**nie randomowych kierowców.

    > Jak trochę postoi przed protestem i zapłaci karę, to na przyszłość
    > będzie wiedział, że utrzymywanie złej władzy kosztuje.

    Albo da po przysłowiowym ryju siedzącemu - czego nie pochwalam, ale po
    prostu rozumiem.

    > Trzeba być idiotą żeby wpaść na pomysł pozywania tych protestujących
    > kobiet do sądu, zamiast je poprzeć. Na pomysł żeby do sądu pozwać
    > przyczynę protestów, to idiota już nie wpadnie, bo w pale mu się nie
    > mieści, że ludzie jak najbardziej mają prawo protestować.

    Wiesz, ale te kobiety nie są jakoś wyłączone spod odpowiedzialności.

    > Trzeba mieć nieźle zryty beret żeby nie rozumieć co się dzieje.
    > Jak czytam wypowiedzi milicjantów, którzy piszą, że przecież oni "tylko
    > przestrzegają prawa"  i "nie są po żadnej stronie" i są z tego dumni, to
    > jedyny wniosek jaki się nasuwa jest taki, że są kretynami.
    > Po pierwsze, prawda nie leży po środku, po drugie, obowiązkiem
    > policjanta jest przestrzeganie prawa i ochrona obywateli przed łamaniem
    > prawa, a nie pilnowanie schodów i willi prezesa prezesów.

    Ale co to ma do rzeczy. Zastanawiam się nad możliwością pozwania
    robiącego jakąś nielegalną blokadę przez osobę, którą poniosła po prostu
    stratę. I tyle. nie oceniam autora pomysł blokady. Nie chcę go ścigać
    karnie. Nadleśnictwo odpowiada za szkody spowodowane wałęsającymi się po
    drogach dzikami. Czy uważasz, ze kierowca, który rozwalił się na dziku
    ma jakieś osobiste pretensje do nadleśniczego pozywając go cywilnie?

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2020-12-22 13:45:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.12.2020 o 11:57, Olin pisze:
    > Ale jak tu nie pilnować, skoro można zostać wyróżnionym:
    > https://bi.im-g.pl/im/c0/65/19/z26628800V.jpg

    Przypominam, ze Schody smoleńskie są obiektem wojskowym. Ich obrona, to
    przejaw bohaterstwa w podnoszeniu zdolności obronnej Polski :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2020-12-22 13:55:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Dec 2020 13:44:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Albo da po przysłowiowym ryju siedzącemu

    Jakie znasz przysłowie o ryju?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2020-12-22 17:32:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przypominam, ze Schody smoleńskie są obiektem wojskowym. Ich obrona, to
    > przejaw bohaterstwa w podnoszeniu zdolności obronnej Polski :-)

    Widzisz - robią z was polityczne dziwki, a ty zęby suszysz.
    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-12-22 17:32:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Przypominam, ze Schody smoleńskie są obiektem wojskowym. Ich obrona,
    >przejaw bohaterstwa w podnoszeniu zdolności obronnej Polski :-)

    To dlaczego bronia policjanci, a nie wojsko ?

    J.

  • 27. Data: 2020-12-22 17:38:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > z tuzin mądrzejszych rzeczy, niż siadanie na przypadkowym przejściu dla
    > pieszych i w**nie randomowych kierowców.

    Dajmy na to na jakimś placu ze schodami? Albo przed domem naczelnika? A
    może jak chcemy zaprosestować przeciw kretynizmowy ministra od edykacjhi
    to przed menem? A nie wróć - wszędzie tam stoją kulsony i robią łapanki
    demonstrantów albo nawet jak ktoś z zakupów wraca ze srajtaśma... Już
    wiem - p.o.remier mówił, żeby w internetech protestować.
    > Albo da po przysłowiowym ryju siedzącemu - czego nie pochwalam, ale po
    > prostu rozumiem.

    Tak wiemy...

    > Wiesz, ale te kobiety nie są jakoś wyłączone spod odpowiedzialności.

    No dobra - a co one robią złego? Bo jak wiemy zakaz zgromadzeń jest z
    dupy wzięty i ogarnąć to powinien o ile nie szeregowy kulson, to jego
    przełożony już na 100%.

    > Ale co to ma do rzeczy. Zastanawiam się nad możliwością pozwania
    > robiącego jakąś nielegalną blokadę przez osobę, którą poniosła po prostu
    > stratę.

    Pozywaj.

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2020-12-22 17:42:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Cały szereg. Przykłądowo najlepiej byłoby iść o wyborów. Ma to tę
    >wadę,

    Wybory byly ... i widac ta opcja przegrala. Niewiele, ale jednak.

    >że nie za bardzo obecnie jest na kogo zagłosować, a przynajmniej w
    >tamtych wyborach nie za bardzo było.

    No to niech sobie selekcjonuja kandydatow :-)

    Tylko ... to zauwaz zdanie TK. W zasadzie niezalezne od wyborow, choc
    TK jaki mamy kazdy widzi :-)

> [...]
    >z tuzin mądrzejszych rzeczy, niż siadanie na przypadkowym przejściu
    >dla
    >pieszych i w**nie randomowych kierowców.

    Gdyby nie ten covid ... zbierac podpisy pod wnioskiem o referendum.

    Potem co prawda PiS spusci wniosek do kibla, ale

    >Albo da po przysłowiowym ryju siedzącemu - czego nie pochwalam, ale
    >po
    >prostu rozumiem.

    Albo powie "co robi policja - od czego ma palki" :-(

    >Wiesz, ale te kobiety nie są jakoś wyłączone spod odpowiedzialności.

    Poza tym demokracje mamy - wiekszosci spoleczenstwa podoba sie linia
    PiS :-(

    Ale ktorych obywateli ?
    Prezes tez obywatel, kierowcy w korkach tez obywatele ...

    >Ale co to ma do rzeczy. Zastanawiam się nad możliwością pozwania
    >robiącego jakąś nielegalną blokadę przez osobę, którą poniosła po
    >prostu

    A legalną ? Gdyby Trzaskowski wyrazil zgode, to mam jego pozywac za
    spoznienie ?

> [...]
    >dziku
    >ma jakieś osobiste pretensje do nadleśniczego pozywając go cywilnie?

    Odpowiadaja za dziki?
    Cos mi sie wydaje, ze ostatnio to jakos nie ...

    Ale co - nadlesniczy ma las grodzic, czy po prostu wliczyc w koszty -
    i dopoki sa niewysokie, to ogrodzenie sie nie oplaca ? :-)

    A moze policje naslac na dziki - zarobia pare razy palka, to nie beda
    z lasu wychodzic :-)

    J.

  • 29. Data: 2020-12-22 18:03:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Dajmy na to na jakimś placu ze schodami?

    Bardzo dobre miejsce. I wystarczy 20 policjantow do pilnowania schodow
    :-)

    >Albo przed domem naczelnika?

    A to raczej nie, bo czym ci sie narazili sasiedzi ?

    Ale protestowano przez klubami poselskimi pis, jak byl odpowiedni
    placyk ...

    No ale jeszcze patrz na marsz narodowcow - pojdzie pokojowa
    manifestacja, a z mieszkanie splonie ...

    > A może jak chcemy zaprosestować przeciw kretynizmowy ministra od
    > edykacjhi to przed menem? A nie wróć - wszędzie tam stoją kulsony i
    > robią łapanki demonstrantów

    Moze nie powinny ... tylko czy jest tam jakis placyk ?

    >Tak wiemy...

    No ale widzisz - taki jeden po ryju nie dal, ale gaz w samochodzie
    przycisnal ..

    >No dobra - a co one robią złego?

    ale na przejsciu przez jezdnie, czy na placyku ze schodami ?

  • 30. Data: 2020-12-22 20:35:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.12.2020 o 18:03, J.F. pisze:

    > Bardzo dobre miejsce. I wystarczy 20 policjantow do pilnowania schodow :-)

    W sumie nie jestem pewny czy nawet ich trzeba by pilnować. W czasie
    samych protestów był raczej porządek. Zawsze mnie rozwala jak tu się 99%
    ludzi rozłazi na dwie jezdnie, żeby nie deptać trawnika:

    https://www.google.pl/maps/@52.2416856,21.0040517,3a
    ,75y,150.35h,86.52t/data=!3m7!1e1!3m5!1s7CSlYJMfRGJQ
    mXAENdEpJA!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid
    %3D7CSlYJMfRGJQmXAENdEpJA%26output%3Dthumbnail%26cb_
    client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%2
    6h%3D100%26yaw%3D70.02478%26pitch%3D0%26thumbfov%3D1
    00!7i13312!8i6656

    > A to raczej nie, bo czym ci sie narazili sasiedzi ?

    Zawsze komuś przeszkadza...

    > Ale protestowano przez klubami poselskimi pis, jak byl odpowiedni placyk

    Dopóki kulsony bez powodu nie zaczęły pałować...

    > No ale jeszcze patrz na marsz narodowcow - pojdzie pokojowa
    > manifestacja, a z mieszkanie splonie ...

    No właśnie dziwne, że u nich tak a u julek nie...

    > Moze nie powinny ... tylko czy jest  tam jakis placyk ?

    A skąd pomysł, że placyk? Zwykło się robić demonstracje w formie marszów.

    > No ale widzisz - taki jeden po ryju nie dal, ale gaz w samochodzie
    > przycisnal ..

    I normalnie miałby za to wyrok, ale władza rozumie... i pochwala.

    > ale na przejsciu przez jezdnie, czy na placyku ze schodami ?

    Wszystko jedno - za co mandatuje policja (albo wysyła wnioski do
    sanepidu)? Za chodzenie po przejściu dla pieszych czy oglądanie pomnika?

    --
    Shrek