  • 111. Data: 2020-12-24 14:45:04
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Kiedy ktoś pisze o siadaniu na jezdni to uogólniam na podstawie tego co
    > wielokroć widziałem w telewizji.

    Ja właśnie "widzę" "Koło Fortuny", to mam tu zacząć omawiać
    prawdopodobieństwo wylosowania "bankruta"?

    --
    Robert Tomasik

  • 112. Data: 2020-12-24 16:26:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2020 14:45:04 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja właśnie "widzę" "Koło Fortuny", to mam tu zacząć omawiać
    > prawdopodobieństwo wylosowania "bankruta"?

    Nie. Jeśli obejrzysz dwie setki westernów będziesz się mógł wypowiedzieć
    z sensem o gatunku. Wiedzę że jest ci obce pojęcie uogólnienia albo
    strugasz głupa.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 113. Data: 2020-12-24 16:31:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2020 14:45:04 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja właśnie "widzę" "Koło Fortuny", to mam tu zacząć omawiać
    > prawdopodobieństwo wylosowania "bankruta"?

    Nie. Jeśli np. obejrzysz dwie setki westernów będziesz się mógł
    wypowiedzieć z sensem o gatunku. Jak obejrzysz jeden czy dwa, twoja
    opinia będzie g... warta. Wiedzę że jest ci obce pojęcie uogólnienia
    albo strugasz głupa.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 114. Data: 2020-12-24 19:21:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > wypowiedzieć z sensem o gatunku. Jak obejrzysz jeden czy dwa, twoja
    > opinia będzie g... warta. Wiedzę że jest ci obce pojęcie uogólnienia

    Zastanawiamy się nad możliwością uzyskania odszkodowania na drodze
    cywilnej od osoby blokującej przejście dla pieszych z tego powodu, ze
    jej się rzeczywistość nie podoba. Co z tym ma wspólnego jakiekolwiek
    zachowanie policjantów - skoro nawet ich tam nie było?

    --
    Robert Tomasik

  • 115. Data: 2020-12-24 20:38:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2020 19:21:37 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > jej się rzeczywistość nie podoba. Co z tym ma wspólnego jakiekolwiek
    > zachowanie policjantów - skoro nawet ich tam nie było?

    LOL. Powstrzymam się od zacytowania całości twojej z Kviatem rozmowy bo
    była by to złośliwość wobec trzecich osób kazać im toto czytać :) Ale z
    tego coście wypisali, nijak nie wynika że dyskutujecie właśnie tą tezę
    którą wyżej wypowiedziałeś. Tak w skrócie to dyskutujecie o:
    a.Mądrość / głupiość zależy od punktu widzenia.
    b.Pogięło cię? Mam wymyślać sposoby eksterminacji ludzi i nazywać to
    mądrością?
    c.Skoro można doić państwo poprzez fundusz kościelny,
    d.Więc to, że dla faszysty eksterminacja podludzi
    e.itd...
    Ja się tylko odniosłem do twojego ni z gruszki ni z pietruszki
    wypowiedzianego sądu jakoby ludzie nie mieli prawa siedzieć na jezdni. W
    pewnych okolicznościach mają.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 116. Data: 2020-12-25 23:40:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-24 o 00:15, Animka pisze:
    > Albo że ząb cię nap... ale ci nikt go nie
    > wyrwie, bo taka jest przecież wola stwórcy by cię bolał. Pasuje ci taki
    > świat? Niektórym nie pasuje i dlatego protestują, na co im Konstytucja
    > pozwala.

    Wola stwórcy ale pasibrzucha jest taka, żeby wyrwanie zęba mądrości
    czyli ósemki kosztowało 400 zł. Niech ich szlag trafi wreszcie.

    --
    animka

  • 117. Data: 2020-12-25 23:55:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

  • 118. Data: 2020-12-26 10:41:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wężykiem, Jasiu.
    Z tym że w innych krajach jest podobnie niestety, nawet przy okręgach
    jednomandatowych partia bywa wystawia kandydata z drugiego
    końca kraju (UK).

    -----

  • 119. Data: 2020-12-26 21:15:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.12.2020 o 10:41, ąćęłńóśźż pisze:

    > Z tym że w innych krajach jest podobnie niestety, nawet przy okręgach
    > jednomandatowych partia bywa wystawia kandydata z drugiego końca kraju
    > (UK).

    Ale możesz na daną określoną osobę nie zagłosować. A u nas jest tak, że
    głosujesz na Kowalskiego, a głosy dostaje Malinowski.

    --
    Robert Tomasik

  • 120. Data: 2020-12-26 22:22:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Ale możesz na daną określoną osobę nie zagłosować. A u nas jest tak, że
    > głosujesz na Kowalskiego, a głosy dostaje Malinowski.

    No to co TY proponujesz/sugerujesz?
    a) Niemiecki system pół jednomandatowych i pół z list
    b) okręgi wyborcze do sejmu z krótkimi listami (góra 7 posłów)

    jak zwykle żaden system nie jest doskonały, wiec powiedz niedoskonałości
    którego systemu wyborczej *ty chcesz* znosić.

    --
    A. Filip