  • 101. Data: 2020-12-24 12:22:55
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.12.2020 o 11:57, Kviat pisze:
    > Taaaak... to zdecydowanie mądry cel. Ja pierdolę....

    Mądrość / głupiość zależy od punktu widzenia. Po za tym nie cel, a
    środek chciałeś oceniać. Nie wiedze powodu, by środem używany do
    realizacji głupiego celu nie mógł być mądry.

    > Tak. A twoim zdaniem była mądra?

    To podsuń, jakbyś to mądrze zrealizował. Nie pytam, czy byś realizował,
    ale jakbyś miał to zrealizować, to jak? Strzelał do ludzi na ulicach?

    > Rzeczywiście, to bardzo mądry pomysł. Ja pierdolę...

    > Nie, to nie jest mądre. To zwykłe cyniczne skurwysyństwo.

    Może i "cyniczne skurwysyństwo", ale mądre, bo prowadzi do realizacji
    założonego celu.

    > Ty po prostu używasz słowa "mądrość" nie znając jego znaczenia.
    > Pomyliłeś ze słowem "skuteczność", ewentualnie z "efektywność", a to
    > nie to samo.

    "Mądrość", to w tym wypadku właśnie "skuteczność" i "efektywność".

> [...]
    > cywilizowanych i wśród ludzi wykształconych...), że mądrość, to jest
    > umiejętność postępowania nie tylko dla własnego dobra, ale i dla
    > dobra ogółu. W telegraficznym skrócie i prostymi słowami, żebyś miał
    > szansę zrozumieć.
    >
    > Więc to, że dla faszysty eksterminacja podludzi w obozach
    > koncentracyjnych jest dobra i skuteczna, nie oznacza, że jest mądra.
    > Tak samo to, że religianci przez wieki torturowali i zastraszali
    > ludzi żeby zmusić ich do swojej religii nie jest mądre, co oczywiście
    > nie oznacza, że nie było skuteczne i efektywne.

    Pytałeś o obóz, a nie mordowanie ludzi. To nie jest to samo.

    > No pewnie. Na ulicę wolno wychodzić tylko tym, którzy mają zgodę
    > urzędnika na piśmie w trzech egzemplarzach, bo inaczej przebywają
    > tam nielegalnie.

    Wolno ją przekraczać i opisano w ustawie jak. Siedzenie tam nei jest
    realizacją tego uprawnienia.

    --
    Robert Tomasik

  • 102. Data: 2020-12-24 13:09:05
    Od: Kviat

    > Mądrość / głupiość zależy od punktu widzenia.

    Nie. Nie zależy.

    > Po za tym nie cel, a
    > środek chciałeś oceniać.

    Nie. Nie chciałem.
    To ty bezmyślnie wypaliłeś, że obozy koncentracyjne to mądrość.

    > Nie wiedze powodu, by środem używany do
    > realizacji głupiego celu nie mógł być mądry.

    To, że czegoś nie widzisz, nie oznacz, że masz rację.

    > To podsuń, jakbyś to mądrze zrealizował.

    Dobrze się czujesz?

    > Nie pytam, czy byś realizował,
    > ale jakbyś miał to zrealizować, to jak? Strzelał do ludzi na ulicach?

    Zdecydowanie ci się pogorszyło.
    Pogięło cię? Mam wymyślać sposoby eksterminacji ludzi i nazywać to
    mądrością?
    Ja pierdolę...

    > Może i "cyniczne skurwysyństwo", ale mądre, bo prowadzi do realizacji
    > założonego celu.

    > "Mądrość", to w tym wypadku właśnie "skuteczność" i "efektywność".

    Nie.

    > Pytałeś o obóz, a nie mordowanie ludzi. To nie jest to samo.

    Pogorszyło ci się.
    Te obozy pewnie budowano jako spa, a ludzie tam umierali z nadmiaru
    szczęścia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 103. Data: 2020-12-24 13:09:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2020 12:22:55 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wolno ją przekraczać i opisano w ustawie jak. Siedzenie tam nei jest
    > realizacją tego uprawnienia.

    Tomasik, nadałbyś się na pomocnika Goebbelsa albo Łukaszenki. Z twojej
    wypowiedzi wynika że ludzie przyszli na jezdnię z zamiarem usiądnięcia i
    se siedli. A tym czasem g... prawda. Ludzie przyszli żeby protestować
    marszem. Policja zrobiła blokadę i zaczęła wyłuskiwać co bardziej
    bezbronne osoby. Więc ludzie usiedli na jezdni żeby policji utrudnić
    bezprawne działania. Zakłamałeś cały ciąg przyczynowo-skutkowy w którym
    jedynym winnym jest państwo i jego policyjna emanacja.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 104. Data: 2020-12-24 13:13:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 24.12.2020 o 11:57, Kviat pisze:
    [...]
    > Wolno ją przekraczać i opisano w ustawie jak. Siedzenie tam nei jest
    > realizacją tego uprawnienia.

    Dla ustalenia uwagi: Czy stanie na pasach w proteście w szerokich
    okolicach następnego i kolejnych "PO spędów" będzie *też* legalne?
    [Uciążliwy protest przeciw politycznym poplecznikom uciążliwych
    protestów.]

    Konstytucyjne prawo do zgromadzeń nie oznacza prawa do zgromadzeń o
    dowolnej uciążliwości IMHO. "Uciążliwość graniczą" wyznaczają ustawy
    a w praktyce jeszcze bardzie "czepliwość" policji, prokuratury i
    samorządów _oraz orzecznictwo sądów_ .

    Mi się a pro po kojarzą obrazki z USA gdzie "pikieta przed" ma prawo
    _chodzić_ (po chodniku) z hasełkami na patyku ale nie ma prawa stać :-)
    [to chyba różnie zależnie od stanu]

    --
    A. Filip

  • 105. Data: 2020-12-24 13:34:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > bezprawne działania. Zakłamałeś cały ciąg przyczynowo-skutkowy w którym
    > jedynym winnym jest państwo i jego policyjna emanacja.

    MACIEJEWSKI! A Ty w ogóle wiesz, o czym my tu piszemy, czy już
    odleciałeś i piszesz o czymkolwiek? Pokaż mi na tym filmiku policjanta.
    Jakiegokolwiek i cokolwiek robiącego.

    --
    Robert Tomasik

  • 106. Data: 2020-12-24 13:45:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > MACIEJEWSKI! A Ty w ogóle wiesz, o czym my tu piszemy, czy już
    > odleciałeś i piszesz o czymkolwiek? Pokaż mi na tym filmiku policjanta.
    > Jakiegokolwiek i cokolwiek robiącego.

    <ironia> Ależ brak policjanta na tym filmie jest najlepszym dowodem na
    to policja musiała zrobić żeby do tej sytuacji doprowadzić! ;-) </ironia>

    --
    A. Filip

  • 107. Data: 2020-12-24 13:54:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.12.2020 o 13:13, A. Filip pisze:

> [...]

    > dowolnej uciążliwości IMHO. "Uciążliwość graniczą" wyznaczają ustawy
    > a w praktyce jeszcze bardzie "czepliwość" policji, prokuratury i

    Dla ustalenia uwagi. Wezwania do sądu nie są za blokowanie drogi a za
    udział w nielegalnym proteście. Być może jest to gest stawiających
    zarzuty w kierunku protestujących, bo wiadomo, że w sądzie to padnie.
    Ale w sumie jeśli tak, to wcale nie poprawia sytuacji, bo kulsony
    wiedzą, że czynią bezprawie i rozum i godność człowieka pozwala im
    jedynie na takie gesty, natomiast nie starcza im na jawne sprzeciwienie
    się bezprawnym rozkazom. Ci którzy tej godności nie mają kierują sprawy
    do sanepidu, gdzie bez żadnego trybu założą ci lokatę na 30 koła.

    --
    Shrek

  • 108. Data: 2020-12-24 13:57:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.12.2020 o 13:45, A. Filip pisze:

    > <ironia> Ależ brak policjanta na tym filmie jest najlepszym dowodem na
    > to policja musiała zrobić żeby do tej sytuacji doprowadzić! ;-) </ironia>

    Ale nie o tym piszemy. Jest wiele niegodziwości na tym świecie, ale nie
    widzę powodu, by od rzeczy je wspominać w każdym miejscu.

    --
    Robert Tomasik

  • 109. Data: 2020-12-24 14:16:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2020 13:34:22 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > MACIEJEWSKI! A Ty w ogóle wiesz, o czym my tu piszemy, czy już
    > odleciałeś i piszesz o czymkolwiek? Pokaż mi na tym filmiku policjanta.
    > Jakiegokolwiek i cokolwiek robiącego.

    Kiedy ktoś pisze o siadaniu na jezdni to uogólniam na podstawie tego co
    wielokroć widziałem w telewizji. Zapewne znalazłoby się tam nieco ujęć
    na których policjanta nie widać ale w przeważającej większości było tak
    jak piszę.
    Musiałbym na głowę upaść żeby pojedynczy przypadek wałkować tak jak wy
    tu robicie. Z analizy pojedynczego przypadku niesposób wyciągnąć
    sensownych wniosków i lepiej by było jakbyście tu za łby się nie brali
    kłócąc się o pietruszkę i marnując dobry prąd.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 110. Data: 2020-12-24 14:24:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    sensownych wniosków i lepiej by było jakbyście tu za łby się nie brali
    kłócąc się o pietruszkę i marnując dobry prąd.

    PS. I w całym wątku nie znalazłem żadnego filmiku.
    --
    Jacek
    -I hate haters-