  • 91. Data: 2020-12-24 00:01:58
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-23 o 14:56, J.F. pisze:

    > A nie jest to tylko twoje zdanie ?
    > Tzn z tym srodkiem.
    >
    > Bo jak widac obywatele maja rozne zdania,

    Nie zapomnę strajku kobiet w Rosji. Starsza kobieta uklękła przed
    uzbrojonym policjantem w kordonie. Miała w rękach kwiatki i złozyła ręce
    jak do modlitwy. Ona miała łzy w oczach. Ten uzbrojony nie mógł się
    ruszyć i patrzył jej w oczy jak syn i też widać było u niego łzy. Miał
    na twarzy pokrowiec, widac było tylko oczy i usta. Żałuję, że nie
    zapisałam sobie tego zdjęcia, to było piękne zdjęcie, Mnie też się
    chciało płakać.
    Nie wiem jak tam u nich ta sprawa strajkowa sie skończyła, czy kobiety
    wygrały, czy tez i je zaczęto zamykać.

    --
    animka

  • 92. Data: 2020-12-24 00:11:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-23 o 17:05, Trefniś pisze:

    > Wytłumacz zatem nam, profanom.
    > Czy wg ciebie protest pod hasłem "Aborcja na żądanie" jest słuszny i
    > uzasadnij.

    Tu nie chodzi o na żadnanie tylko o to, żeby impotenci, starcy kurduple,
    kawalerzy, bezdzietni, a także księżulkowie pilnowali swoich gaci, a od
    decydowania o kobietach wara im.

    --
    animka

  • 93. Data: 2020-12-24 00:15:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Wyobraź sobie że masz raka. Ale nikt ci go nie zoperuje bo w
    > ustawodawstwie zapisano pod wpływem organizacji religijnej że wszelka
    > ingerencja w strukturę organizmu który wszak jest darem twojego stwórcy
    > jest surowo zabroniona. Albo że ząb cię nap... ale ci nikt go nie
    > wyrwie, bo taka jest przecież wola stwórcy by cię bolał. Pasuje ci taki
    > świat? Niektórym nie pasuje i dlatego protestują, na co im Konstytucja
    > pozwala.

    Piszesz chyba o Świadkach Jechowych.

    --
    animka

  • 94. Data: 2020-12-24 11:25:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przykładowo statki niedostarczone Związkowi Radzieckiemu z powodu skakania Wałęsy
    przez płoty.

    -----
    > Przykładowo TIR, który nie dojeżdża na czas z powodu protestu rolników i musi
    płacić karę.

  • 95. Data: 2020-12-24 11:33:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.12.2020 o 11:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przykładowo statki niedostarczone Związkowi Radzieckiemu z powodu
    > skakania Wałęsy przez płoty.

    Ze statkami był ten problem, że poza ZSRR nie za bardzo opłacało nam sie
    robić statki dla innych odbiorców. Z tego, co na studiach mówili, to
    tylko ZSRR nie ubezpieczał statków w LOYD's. Stal z naszych hut była
    robiona wg procedur 5 wagonów żelaza plus / minud 50 taczek, w wyniku
    czego tak naprawdę nikt nie wiedział, jakie parametry ma. LOYD's nie
    chciał tak zbudowanych statków ubezpieczać. Na eksport poza ZSRR
    musieliśmy statki budować ze stali sprowadzanej - w owym czasie ze
    Szwecji za dewizy. Stąd były rozbieżności w cenach.

    --
    Robert Tomasik

  • 96. Data: 2020-12-24 11:36:03
    Od: Kviat

    W dniu 23.12.2020 o 17:05, Trefniś pisze:

    > Wytłumacz zatem nam, profanom.

    Ciebie jest więcej niż jeden?

    > Czy wg ciebie protest pod hasłem "Aborcja na żądanie" jest słuszny i
    > uzasadnij.

    Tak, jest słuszny.

    Uzasadnień jest z miliard, są dostępne publicznie i możesz zapoznać się
    z nimi samodzielnie. To nie jest wiedza tajemna.
    Zaczynając od tego, że wara prawackim dzbanom od grzebania w majtkach
    kobietom. Po chuj mam ci tutaj kopiować pół internetu, skoro te
    uzasadnienia są od dawna powszechnie znane, a pomimo tego nadal żyjesz
    we mgle? Nagle doznasz oświecenia, bo do tej pory żyłeś na bezludnej
    wyspie odcięty od cywilizowanego świata i nie znasz tych uzasadnień?

    Na marginesie. Prawackie dzbany żyją w permanentnej schizofrenii...
    USA to wolny kraj! Żądamy dostępu do broni jak w tym wolnym kraju!
    Ale w USA aborcja jest legalna... ojtamojtam nie wolno zabijać
    nienarodzonych dzieci, żądamy dostępu do broni.
    Połącz kropki.

    https://oko.press/az-53-proc-za-aborcja-na-zadanie-d
    o-12-tygodnia-blizej-europy-dalej-od-kosciola-sondaz
    -oko-press/

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 97. Data: 2020-12-24 11:57:43
    Od: Kviat

    > Obozy koncentracyjne były złe, ale czy głupie? Celem hitlerowców była
    > eksterminacja osób wyznania żydowskiego.

    Taaaak... to zdecydowanie mądry cel.

    Ja pierdolę....

    > Czy Twoim zdaniem realoizacja
    > tego przez Obozy była głupia?

    Tak.
    A twoim zdaniem była mądra?

    > Można wiele złego o tym powiedzieć., ale
    > głupie, to to nie było.

    Rzeczywiście, to bardzo mądry pomysł.
    Ja pierdolę...

    > Spójrz na to ze strony Kościoła Katolickiego. To jest bardzo mądre.

    Nie, to nie jest mądre. To zwykłe cyniczne skurwysyństwo.

    Ty po prostu używasz słowa "mądrość" nie znając jego znaczenia.
    Pomyliłeś ze słowem "skuteczność", ewentualnie z "efektywność", a to nie
    to samo.

    Dyskusje na temat pojęcia "mądrość" toczą się od starożytności. Co do
    jednego aspektu panuje powszechna zgoda (w państwach cywilizowanych i
    wśród ludzi wykształconych...), że mądrość, to jest umiejętność
    postępowania nie tylko dla własnego dobra, ale i dla dobra ogółu.
    W telegraficznym skrócie i prostymi słowami, żebyś miał szansę zrozumieć.

    Więc to, że dla faszysty eksterminacja podludzi w obozach
    koncentracyjnych jest dobra i skuteczna, nie oznacza, że jest mądra.
    Tak samo to, że religianci przez wieki torturowali i zastraszali ludzi
    żeby zmusić ich do swojej religii nie jest mądre, co oczywiście nie
    oznacza, że nie było skuteczne i efektywne.

    > Mieli zgodę na zajęcie tam pasa drogowego?

    No pewnie. Na ulicę wolno wychodzić tylko tym, którzy mają zgodę
    urzędnika na piśmie w trzech egzemplarzach, bo inaczej przebywają tam
    nielegalnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 98. Data: 2020-12-24 12:00:58
    Od: Kviat

    W dniu 23.12.2020 o 16:58, Trefniś pisze:

    > No właśnie - każdy, kto z tobą próbuje rozmawiać, normalny nie jest.

    Nie. Ty nie jesteś każdy.

    > Choć może ma zwyczajnie nadzieję, że jak zwykle się ośmieszysz lewackim
    > bezmózgowiem.

    Ciesz się, że jeszcze żyjesz w kraju, w którym wolno ci mieć taką nadzieję.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 99. Data: 2020-12-24 12:07:48
    Od: Kviat

    W dniu 23.12.2020 o 17:29, Trefniś pisze:

    > Przypominam roślince, jak było. Bo pamięć ma krótką jak męskość.
    > Było zgodne z prawem, ale póki nie ma obowiązku głosowania - nie
    > powinien nikogo potępiać:

    Nie bredź.
    Wyżej pisałeś, że namawianie do absencji było złe...
    Nie możesz się zdecydować?

    > "Chociaż z drugiej strony, może faktycznie masz rację, że warzywa którym
    > wszystko jedno i niebiorące udziału w głosowaniach nie warto brać pod
    > uwagę."
    >
    > Jednym zdaniem - HGW została na stanowisku dzięki warzywom, którym
    > pewnie kibicowałeś!
    > Śmieszniej - kwiatuszek pewnie też kibicował :)

    Żyjesz urojeniami i uparcie w nich tkwisz.
    Przecież wyraźnie ci napisałem, że nie podobało mi się namawianie do
    absencji, a ty dalej swoje...

    > Należy udowodnić przed sądem, że były legalne. Przed _niezawisłym_
    > sądem, nieuwikłanym politycznie (Iustitia z Tuleyą et consortes).

    LOL...
    Tobie się już wszystko pomieszało w tym prawackim pustym łbie.
    Może ludzie powinni w sądach udowadniać swą niewinność?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 100. Data: 2020-12-24 12:16:08
    Od: Kviat

    W dniu 23.12.2020 o 19:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Slusznosc oceniasz ty.

    > Hm, to chyba zalezy, czy sie jest wlascicielem, czy niewolnikiem :-)

    Nie.

    > A protest przeciwko podatkom ?
    > Bo to taka nowoczesna forma niewolnictwa :-)

    To zależy.
    Musiałbyś doprecyzować.

    > No tak mi sie wydaje, ze wielokrotnie odmawiales praw "faszystom", wiec
    > chodzi o sprawy, o ktore im chodzi :-)
    >
    > I znow - ocenia Kwiatek ...

    Głupoty piszesz.
    Faszyści sami sobie odebrali prawa swoim postępowaniem.

    > I tylko ty masz slusznosc ..

    adrosci-ludu/

    > Ale to w zasadzie nie na temat, bo sie skupia tylko na logicznej
    > analizie powiedzenia.

    To źle?
    Ma się skupiać na nielogicznej?

    > Jedni chca w tej sprawie "wolnosci dla kobiet", a drudzy "ochrony dzieci
    > poczetych".
    > Kto ma racje? Podaj przyklad ze szkoly :-)
    (...)

    Zajrzyj do podręcznika biologii.

    > A jak aktor te furgonetke podpali, czy opony przebije, to oczywiscie tez
    > bedzie slusznie ?
    >
    > A przeciez on chce dzieci zabijac :-)

    Głupoty piszesz. Nikt normalny nie chce zabijać dzieci.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr