  • 1. Data: 2020-12-20 21:47:02
    Temat: Wjeżdzanie w pieszych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Pamiętacie akcje pod ABW?

    Prokurator która chciała postawić zarzuty ma postępowanie dyscyplinarne.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-12-21 10:11:44
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Pamiętacie akcje pod ABW?
    >Prokurator która chciała postawić zarzuty ma postępowanie
    >dyscyplinarne.

    Za to, czy za co innego ?

    Bo sprawa nadal jest, ktos musi umorzyc, potem mozna zazalenie skladac
    ... pytanie czy sie znajdzie sprawiedliwy prokurator :-)

    A prywatnie oskarzyc mozna ?

    Z drugiej strony - jak to wygladalo widzielismy, jak to traktowac ...
    mozna miec watpliwosc.
    Dziki tlum napadl na samochod ? Wiec samoobrona, a ze nikomu nic sie
    nie stalo ... nie ma sprawy.

    J.

  • 3. Data: 2020-12-21 10:20:46
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > ... mozna miec watpliwosc.
    > Dziki tlum napadl na samochod ? Wiec samoobrona, a ze nikomu nic sie

    Jak "poszkodowani" złożą prywatne akty oskarżenia to kontr-pozwów nie będzie?

    Kierowco! Stojąc w korkach wywołanych celowo i premedytacją przez
    jedynie słuszne protesty pamiętaj że protestujący pieszy to na jezdni
    święta krowa!

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-12-21 10:48:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2020 10:20:46 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Kierowco! Stojąc w korkach wywołanych celowo i premedytacją przez
    > jedynie słuszne protesty pamiętaj że protestujący pieszy to na jezdni
    > święta krowa!

    Filipku, weź na rozwagę że jezdnie nie służą wyłącznie do jeżdżenia. Są
    wielofunkcyjne i służą m. innymi do protestów. Także do pochodów,
    marszy, festynów i parad. Wiem że trudno to pojąć tak niewielkiemu
    umysłowi ale się postaraj :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2020-12-21 10:50:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 20 Dec 2020 21:47:02 +0100, Shrek napisał(a):

    > Pamiętacie akcje pod ABW?
    > Prokurator która chciała postawić zarzuty ma postępowanie dyscyplinarne.

    No dzieje się.
    Jej postanowieniem o przedstawieniu zarzutów z tajemniczy sposób zniknęło,
    a przełożona, która ostatnio je widziała, dostała awans.

    https://wyborcza.pl/7,75398,26622295,prokurator-chci
    ala-scigac-oficera-abw-ktory-wjechal-w-strajk.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2020-12-21 10:52:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Dec 2020 10:11:44 +0100, J.F. napisał(a):

    > Za to, czy za co innego ?

    Za to, że informacje o śledztwie przedostały się do mediów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2020-12-21 11:01:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > wielofunkcyjne i służą m. innymi do protestów. Także do pochodów,
    > marszy, festynów i parad. Wiem że trudno to pojąć tak niewielkiemu

    Chodniki nie są dla pieszych a służą przede wszystkim do parkowania
    samochodów?! :-)

    Ilu kierowców zbrodniarzy wjeżdżało w tłumy pieszych w (poprzednie)
    Święto Zmarłych *na moich oczach* ! Za rok pójdę z kamerą i doniosę na
    tych podłych zbrodniarzy! PO-Sprawiedliwość ich nie ominie a POlicja
    wystawi tysiące mandatów i Skarb Państwa zarobi że ho-ho! :-)

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2020-12-21 15:26:56
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-21 o 10:50, Olin pisze:

> [...]
    >
    > https://wyborcza.pl/7,75398,26622295,prokurator-chci
    ala-scigac-oficera-abw-ktory-wjechal-w-strajk.html

    O w morde. Jakie my mamy to Państwo. Wszędzie kurestwo, wszędzie
    oszukaństwo i złodziejstwo. Bogatych to nie okradną bo to swoi, a
    biednych to dobijają wszystkim.

    --
    animka

  • 9. Data: 2020-12-21 16:20:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.12.2020 o 10:20, A. Filip pisze:
    > Kierowco! Stojąc w korkach wywołanych celowo i premedytacją przez
    > jedynie słuszne protesty pamiętaj że protestujący pieszy to na jezdni
    > święta krowa!

    Ale tak mi przyszło do głowy. Jakby w wyniku takiego protestu powstały u
    nie mogącego przejechać realne straty, to ciekawe co by sąd na taki
    pozew o odszkodowanie powiedział.

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2020-12-21 16:29:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ale tak mi przyszło do głowy. Jakby w wyniku takiego protestu
    >powstały u
    >nie mogącego przejechać realne straty,

    nadgodziny u sluzbowego kierowcy ?

    >to ciekawe co by sąd na taki
    >pozew o odszkodowanie powiedział.

    Ale od kogo odszkodowanie ?
    Byl jakis organizator, czy wysiasc i wylegitymowac ? :-)

    J.