  • 61. Data: 2022-02-25 12:47:46
    Temat: Re: Wjechali
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Czy Biały Dom jest celem cywilnym czy wojskowym?

    Idioto, to jest budynek mieszkalny, więc po jakiego grzyba to pytanie?

  • 62. Data: 2022-02-25 12:50:36
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ukraina przystawiła Putina do ściany z wodą na Krymie. Przelicytowali
    > moim zdaniem.

    A to spoko, brak wody to jest niepodważalny powód do wojny.
    A leczysz się?

  • 63. Data: 2022-02-25 13:12:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > A to spoko, brak wody to jest niepodważalny powód do wojny.

    <ironia> Izrael przenigdy by nie zaczął wojny jakby mu wodę
    odcięli. </ironia> Jak się wojny chce to każdy powód dobry.
    Jak się wojny niezbyt obawia to taki powód wystarczy.

    > A leczysz się?

    Ty się leczysz na nogi? :-)

    --
    A. Filip

  • 64. Data: 2022-02-25 16:43:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.02.2022 o 11:10, Olin pisze:
    > Wszystko się zgadza. Przypadek?

    Nie wiem, czy przypadek, ale związek niekoniecznie musi świadczyć o tym,
    co myślimy. Sporo osób w ogóle nic nie publikuje w sieci. Jeśli
    zaczynamy badać grupę publikującą prorosyjskie i proukraińskie treści,
    to zauważmy, że to spore spektru m, bo zostają tylko przeciwnicy wojny w
    ogóle. No i teraz dowiadujemy się, że 90% z tych osób jest przeciwko
    szczepieniom. A jaki jest udział przeciwników w całej populacji
    publikujących swoje stanowisko?

    --
    Robert Tomasik

  • 65. Data: 2022-02-25 17:49:43
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > "W ciągu ostatnich dwóch dni zintensyfikowały się działania kont siejących
    > w mediach społecznościowych dezinformację na temat wydarzeń w Ukrainie -
    > wynika z analizy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. 21 i
    > 22 lutego pojawiło się 4,5 tys. wzmianek o charakterze prorosyjskim lub
    > wspierającym działania Rosji wobec Ukrainy. 90 proc. kont biorących w tym
    > udział wcześniej dystrybuowało treści sceptyczne wobec szczepień przeciwko
    > COVID lub wprost negujące ich zasadność"
    >
    > https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prorosyjskie-t
    rolle-internet-coraz-aktywniejsze

    > Wszystko się zgadza. Przypadek?

    Nie. To demagogia.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 66. Data: 2022-02-25 23:50:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-25, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Czyli mówiąc cynicznie: warto pomóc Putinowi wykopać sobie głęboki
    > *SOLIDNY* grób dużych i długotrwałych sankcji (głownie gospodarczych).
    > IMHO graniem na "może ściemach" i "dowodach" z których robią się góra
    > poszlaki należytej solidności i trwałości nie zapewni IMHO.
    > *DUŻE+* sankcje będą obosiecznym mieczem wiec ja osobiście wolę się nie
    > wkopywać emocjami w kosztowną zbędną nadgorliwość ale na zimno
    > skalkulować bilans który _zagwarantuje_ (niekoniecznie natychmiastowy)
    > *DUŻY+* efekt bez dużego przepłacania nawet przy założeniu że Putin

    Mnie prawdę mówiąc, bardziej od poczynań bandyty Putina niepokoi postawa
    Niemiec robiących tu (w sankacjach) za głównego hamulcowego. A jeszcze
    wcześniej dokładających się w rozmaity sposób do jego (Putina)
    wzmocnienia i uzaleznienia od niego Europy. Taka postawa Niemiec, ten
    tandem, coś mi niestety przypomina.

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2022-02-26 03:52:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > wcześniej dokładających się w rozmaity sposób do jego (Putina)
    > wzmocnienia i uzaleznienia od niego Europy. Taka postawa Niemiec, ten

    Poska nie będzie nigdy WOLNA. Zawsze był okupant. Polska była
    wykorzystywana, gnębiona i okradana i jest coraz gorzej. Nie to co
    np.Czechy-wolny i niezaeżny kraj, Niemcy-wolny i niezaeżny kraj...itp.
    Daczego Ukraińcy nie uciekają do Niemiec czy do Czech ... itp. tylko do
    Polski, żeby Polskę wykorzystać. To dużo zależy od rządzących. Chcą
    pokazac całemu światu jacy to oni dobrzy...ale nie dla Polaków.W
    sklepach w Polsce będą puste półki i Polacy będą zdychać z głodu, a
    Ukraina rozgości się w Polsce chyba na stałe i będziemy pod okupacją
    Ukrainy. Biedna ta Nasza Polska pod rządem bogaczy.
    Księdzowie mieszkają w twierdzach, pałacach, a nakazują brać Ukraińców
    do swoich domów. To jest perfidne manipulowanie i chamstwo.

    --
    animka

  • 68. Data: 2022-02-26 06:32:30
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > wcześniej dokładających się w rozmaity sposób do jego (Putina)
    > wzmocnienia i uzaleznienia od niego Europy. Taka postawa Niemiec, ten

    Polska też sponsoruje Putina kupując paliwa z Rosji.
    Tak że pierdolić można o wzniosłych sprawach ale po cichu te sprawy
    honoru idą "?? ???", jak odpowiedzieli Ukraińcy z Wyspy Węży :)

  • 69. Data: 2022-02-26 09:07:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W marketingu uważało się, że 7-11 razy (klient niezadowolony wobec zadowolonego), ale
    to w czasach przedspołecznościowych.
    No i dziś mamy Olinów, którzy są przeciw wszystkiemu, za co im zapłacić.

    -----

  • 70. Data: 2022-02-26 10:22:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2022 o 09:07, ąćęłńóśźż pisze:
    > W marketingu uważało się, że 7-11 razy (klient niezadowolony wobec
    > zadowolonego), ale to w czasach przedspołecznościowych.
    > No i dziś mamy Olinów, którzy są przeciw wszystkiemu, za co im zapłacić.

    Generalnie ludzie uważają, ze powinno być wszystko dobrze. Przecież nie
    będę pisał, jak to wspaniale, że kupiłem dziś wodę mineralna w sklepie,
    jak cudownie, że w ogóle była. Wspaniale, że mogłem zapłacić. Że
    zadziałał czytnik kart - a to przecież w skali świata nie jest standard.
    Że nikt mnie przy kasie nie napadł i nie zabrał wody i portfela, o
    telefonie komórkowym nie wspominając. No i po drodze do domu nie
    zostałem ostrzelany. Bo gdyby każdy szczęśliwy nabywca mineralnej zaczął
    opisywać to na FaceBook, to nie byłoby najlepiej.

    Moim zdaniem ilość negatywnych komentarzy należy rozpatrywać w
    kontekście skali danego typu zdarzenia w ogóle. Jak policjanci podczas
    legitymowania pobili legitymowanego i ktoś o tym napisał, to oczywiście
    takie zdarzenie nie powinno mieć w ogóle miejsce, ale trzeba pamiętać,
    że dziennie legitymuje się kilkaset tysięcy (pewnie, bo nie sprawdzałem)
    ludzi, a każdy przypadek pobicia znajduje swoje miejsce w mediach. Co
    więcej, zawsze się znajdzie kilku oszołomów natchniętych taką
    publikacją, co to będzie tworzyło fake newsa. Mieliśmy serię takich
    pobić. I co? Teraz już nie biją? A i przed też nie bili?

    Nie, to zadziałało tak, ze jedno niewłaściwe zachowanie spowodowało, że
    kilku dziennikarzy postanowiło zaistnieć. Jeśli raz pobili, to czy można
    wykluczyć, że kolejny raz tego nie zrobili? Przecież jak nawet ktoś
    zacznie zwracać uwagę na niedorzeczność zarzutów, to się zakrzyknie, że
    to bot i ukrywa prawdę :-)

    --
    Robert Tomasik