  • 1. Data: 2007-05-11 06:57:11
    Temat: Wjazd na posesje - cd
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    Witam
    Kilka dni temu pisalem o wjezdzie na posesje - Sad pozbawil mnie dojazdu i
    sasiad grozil zagrodzeniem. Wnioslem o ustalenie drogi koniecznej. Niestety
    wczoraj sasiad z ekipa zagrodzil mi wjazd - proba tlumaczenia, rozmow
    zakonczyla sie tylko wyzwiskami pod moim adresem. Probowalem tlumaczyc ze
    moze sobie zagrodzic jak zbuduje mostek - niestety nic nie pomoglo. Wezwana
    Policja tez nic nie potrafila zaradzic. Zostalem bez wjazdu na posesje.
    Procedure z budowa mostu juz zaczalem ale potrwa to kilka tygodni i na razie
    nie mam jak wjechac na dzialke. Zrobilem tylko tymczasowa kladke do
    chodzenia.
    Mam w zwiazku z tym pytanie - czy takie zagrodzenie nie jest jakims
    wykroczeniem mimo, ze jest to wlasnosc sasiada? W tej chwili nie dojedzie do
    mnie zadne auto (straz, karetka).

    Piotr

  • 2. Data: 2007-05-11 07:04:46
    Temat: Re: Wjazd na posesje - cd
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Mam w związku z tym pytanie - czy takie zagrodzenie nie jest jakimś
    > wykroczeniem mimo, ze jest to własność sąsiada? W tej chwili nie dojedzie
    > do mnie żadne auto (straż, karetka).

    Skoro ma wyrok sądu, to trudno, by jego wykonanie stanowiło wykroczenie. A
    co do Straży pożarnej,m to jak będą mieli problem, to mu owo ogrodzenie po
    prostu rozwalą.

  • 3. Data: 2007-05-13 21:33:16
    Od: janist <j...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Skoro ma wyrok sądu, to trudno, by jego wykonanie stanowiło
    > wykroczenie. A co do Straży pożarnej,m to jak będą mieli problem, to mu
    > owo ogrodzenie po prostu rozwalą.

    Hm... czyli gdyby ci tak sie przypadkiem cos zapalilo...
    pozdrawiam

    --

  • 4. Data: 2007-05-14 17:11:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "janist" <j...@o...pl> napisał

    > Hm... czyli gdyby ci tak sie przypadkiem cos zapalilo...

    To beknie za stworzenie zagrożenia. A potem pokryje koszty odbudowy
    ogrodzenia.