  • 51. Data: 2014-08-29 00:22:40
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.08.2014 08:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale ważna jest też metoda. Klient zniechęcony złym potraktowaniem nie
    > przyjdzie później także z bardziej opłacalnym zamówieniem. Lub przyjdzie
    > dopiero w ostateczności nie mając innego wyjścia.

    Z drugiej strony, klient z upierdliwym i słabopłatnym zleceniem, dobrze
    potraktowany, moze przyjsc z jeszcze bardziej upierdliwym i jeszcze
    słabiejpłatnym zleceniem.

    p. m.

  • 52. Data: 2014-08-29 08:20:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.08.2014 00:22, m pisze:

    > Z drugiej strony, klient z upierdliwym i słabopłatnym zleceniem, dobrze
    > potraktowany, moze przyjsc z jeszcze bardziej upierdliwym i jeszcze
    > słabiejpłatnym zleceniem.

    Nie widzę możliwości takiego powiązania przyczynowo-skutkowego.

    Uważasz, że ludzie robią to ze złośliwości? "Specjalnie przyjadę do tego
    sklepu kupić coś za parę groszy i specjalnie przygotuję jak największy
    nominał?"

    A reptilianie rządzą światem, tak?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 53. Data: 2014-08-29 10:19:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 10:15:03 UTC+2 użytkownik Agnieszka napisał:
    > Upierdliwo�� by�a jedn� z pierwszych rzeczy, kt�re nauczy�am si�
    > pacyfikowaďż˝.
    Od razu upierdliwość.
    to że chcę skorzystać z Twoich usług i nie mam drobnych a mam tylko 100zł to od razu
    upierdliwość?
    Masz jakiś problemy z pojmowaniem rzeczywistości.

  • 54. Data: 2014-08-29 11:52:05
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 29.08.2014 08:20, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie widzę możliwości takiego powiązania przyczynowo-skutkowego.

    A ja taką sekwencję zdarzeń przerabiałem kilka razy.

    > Uważasz, że ludzie robią to ze złośliwości? "Specjalnie przyjadę do tego
    > sklepu kupić coś za parę groszy i specjalnie przygotuję jak największy
    > nominał?"

    Czy napisałem coś złośliwości? Poza tym, podwątek zszedł na zlecenia i o
    zleceniach pisałem.

    Nie sądzę żeby moi klienci z piekła rodem zatruwali mi życie celowo,
    myślę że to po prostu taki charakter. Ale za każdym razem jak kończyłem
    dla nich robotę, a nie umiałem się zdobyć na to żeby ich niemiło
    obsłużyć, modliłem się żeby nie wracali i nie przyprowadzali kolegów.

    p. m.

  • 55. Data: 2014-08-29 14:53:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    Klient nasz Pan. chce, płaci wymaga;) A niekoniecznie o 8 rano zimne piwo.
    Pieczywo kupuje o 6tej a piwo czasami jeszcze i o 12 ciepłe było a czasami
    wcale lodówki nie włączała. A piwo lubię zimne. Ale konkurencja wymogła na
    kobicie zmianę przyzwyczajeń.
    --
    Nie masz lodówki w domu ? :-)

    > No i jak Ci idzie p�acenie za gum� 200z� w tej �abce?
    Kartą płace najczęściej.
    Dodam że Żabka czy Biedronka mają ceny typu 1,99zł. I z reguły mają zapas
    drobnych zapewniony. Bardzo sporadycznie się zdarza że kasjerka powie- "mogę
    być winna grosik". Chyba częściej jest "grosik Pan przy okazji dorzuci".
    A i Biedronka się złamała bo od kilku tygodni i karta można i zimne piwo
    mają;)
    --
    Jeszcze trochę i ciepła pizza będzie :-)

  • 56. Data: 2014-08-29 15:44:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 sierpnia 2014 14:53:16 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Nie masz lod�wki w domu ? :-)
    Pytałem żony twierdzi że mamy.
    Jak mam chęć się napić zimnego piwa to kupuje zimne piwo i pije a nie bawię się w
    chłodzenie kupionego ciepłego.
    Piekarnik tez mam ale najczęściej chleb kupuje ze sklepu, tylko kilka razy w miesiącu
    sam piekę
    > Jeszcze troch� i ciep�a pizza b�dzie :-)
    Bułki i inne rodzaje pieczywa już sa. Maja piec i wypiekają. Ale smakowałem i akurat
    to mi nie odpowiada;)
    Ale cydr mają ok;)

  • 57. Data: 2014-08-29 15:57:18
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    On 28/08/14 14:18, Liwiusz wrote:
    > Zrób coś, bo jak mnie cytujesz, to krzaczysz polskie litery.

    Kto normalny używa dziś kodowania latin2?

  • 58. Data: 2014-08-29 17:55:54
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Od razu upierdliwość.
    > to że chcę skorzystać z Twoich usług i nie mam drobnych a mam tylko 100zł
    > to od razu upierdliwość?
    > Masz jakiś problemy z pojmowaniem rzeczywistości.

    Nie, to akurat tylko zwykła bezmyślność.
    Upierdliwość to wtedy, gdy zaczynasz tupać nóżkami, pouczać mnie jak mam
    prowadzić własny biznes, straszyć konkurencją i kontrolami oraz domagać sie
    jakichś swoich wyimaginowanych pańskich praw.

  • 59. Data: 2014-08-29 22:40:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Aug 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Zauważ, że nastąpiła pewna podmianka - mowa była o wydawaniu reszty (rzędu
    > grosza) przy większych zakupach w sklepie (z tymi swoimi idiotycznymi cenami
    > z końcówką 99 groszy).

    A, to fakt.

    > Np. cena jednej strony to 2zł (albo nawet 5zł) ale przy płatności groszówkami
    > promocja - 0,25zł.

    No, ja bym poprzestał na "płatnosci odliczoną kwotą" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 60. Data: 2014-08-29 22:43:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Aug 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie widzę możliwości takiego powiązania przyczynowo-skutkowego.
    >
    > Uważasz, że ludzie robią to ze złośliwości?

    Nie.
    "Te typy tak mają".
    Nawet nie zauważają, że coś może być, jako rzeczono, dla kogoś
    upierdliwe :) Dotyczy nie tylko płacenia drobnymi.

    pzdr, Gotfryd