  • 1. Data: 2005-01-15 16:15:16
    Temat: Windykacja należności,Jaka firma
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

    Dzień dobry!
    Czy mógłby mi ktoś polecić nie drogą i skuteczna firme windykacyjną.
    Chodzi o odzyskanie 2500zł., od nieuczciwego klienta.
    Pozdrawiam Arek

  • 2. Data: 2005-01-15 17:42:48
    Temat: Re: Windykacja należności,Jaka firma
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli dłużnik normalnie funkcjonuje, to sąd i komornik. Jak gość padł na
    pysk i nic nie ma, to i mafia nie pomoże. A firmy windykacyjne mają
    ewentualnie sens, jak masz wielu dłużników i im po prostu podzlecasz
    windykację. Pojedyncza z reguły się nie opłaca.

  • 3. Data: 2005-01-15 17:46:35
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 15 Jan 2005 17:15:16 +0100, na pl.soc.prawo napisałeś(aś):

    > Dzień dobry!
    > Czy mógłby mi ktoś polecić nie drogą i skuteczna firme windykacyjną.
    > Chodzi o odzyskanie 2500zł., od nieuczciwego klienta.
    > Pozdrawiam Arek

    Na kazdym osiedlu sa z pewnoscia lysi panowie w dresiku pijacy piwko pod
    budka, ktorzy za niewielka oplata przekonaja kazdego do zaplaty. Zreszta
    maja takie argumenty, ze nikt im sie nie oprze...

    Tom(ek)

  • 4. Data: 2005-01-15 20:27:06
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Tom(ek) napisał:

    > Na kazdym osiedlu sa z pewnoscia lysi panowie w dresiku pijacy piwko pod
    > budka, ktorzy za niewielka oplata przekonaja kazdego do zaplaty. Zreszta
    > maja takie argumenty, ze nikt im sie nie oprze...

    Pod budkami to wystaja nedzne zule, ktore na pewno skutecznej windykacji
    nie przeprowadza. A tych, o ktorych piszesz szuka sie w innych miejscach.

    --
    pozdrawiam
    Mithos