  • 31. Data: 2005-10-11 21:51:47
    Temat: Re: Windows Xp Home
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Ty nie musisz wiedzieć. Ma wiedzieć sprzedawca i sprzedawać zgodnie z
    > zasadami i obowiązującą licencją

    Czyli sprzedawca nie sprzeda m tego co nie wolno? Czyli nie sprzeda mi
    nowego windowsa oem z myszką?
    Bo sprzedawca jest uczciwy i nie zależy mu na zarobku?
    A możesz mi wskazać taki sklep , w którym mi powiedzą "przykro mi ale tego
    nie sprzedam"?

    --
    PawełJ

  • 32. Data: 2005-10-11 22:03:43
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    pawelj napisał(a):

    > Czyli sprzedawca nie sprzeda m tego co nie wolno? Czyli nie sprzeda mi
    > nowego windowsa oem z myszką?

    Dokładnie tak. Gdyby zrobił inaczej, postąpiłby niezgodnie z licencją o
    czym doskonale wie

    > Bo sprzedawca jest uczciwy i nie zależy mu na zarobku?

    A to jest dla Ciebie dziwne, że ktoś jest uczciwy? A co do zarobku to
    równie dobry jest na sprzedawaniu Windows XP OEM zgodnie z licencją :>

    > A możesz mi wskazać taki sklep , w którym mi powiedzą "przykro mi ale tego
    > nie sprzedam"?

    Nie mogę bo to by była reklama :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 33. Data: 2005-10-11 22:39:27
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > powtarzam wiec, sa dostepne wersje objete starsza wersja licencji
    > OEM i do nich nie ma zastosowania to co sobie microsoft na stronach
    > napsial

    Ma zastosowaie. :]

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wspieraj fundacje: "Podaruj wampirom slonce".

  • 34. Data: 2005-10-11 22:41:02
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> naskrobał/a w

    > Czyli sprzedawca nie sprzeda m tego co nie wolno? Czyli nie sprzeda
    > mi nowego windowsa oem z myszką?

    Może ci sprzedać nawet bez myszki, pod warunkiem, że sam sobie montujesz
    komputer.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    JMS is god!

  • 35. Data: 2005-10-11 22:42:37
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> naskrobał/a w

    > Dokładnie tak. Gdyby zrobił inaczej, postąpiłby niezgodnie z
    > licencją o czym doskonale wie

    A jak ma zapas starych OEMów to co?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nadzieja jest czyms posrodku miedzy skrzydlami i spadochronem.

  • 36. Data: 2005-10-11 22:58:52
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie bardzo. Jak zerkniesz na http://www.microsoft.com/poland/oem to bez
    > trudu zobaczysz informację, że zmiana licencji OEM nastąpiła od_pewnej_daty
    > a nie od 154234 pudełka zawierającego Windows XP

    Chyba wyjasnie te kwestie...
    Zadzwonilem do Microsoftu, gdzie udzielono mi takowej informacji:

    cyt." Zasady kupowania starszych licencji na produkty oem (z mysza, fdd,
    pamiecia itd.) obowiazuja az do wyczerpania zapasow.

    Nowe produkty oem (z pofalowanym certyfikatem, przyp. moj.), moga byc
    sprzedawane wylacznie z calkowicie zlozonym zestawem komputerowym
    (jednostka centralna przyp. moj)."

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 37. Data: 2005-10-11 23:38:26
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 12 Oct 2005 00:58:52 +0200, *Krzysiek*
    <news:dihg3i$1l7$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

    > Nowe produkty oem (z pofalowanym certyfikatem, przyp. moj.), moga byc
    > sprzedawane wylacznie z calkowicie zlozonym zestawem komputerowym

    Niech się wypchają krwiopijcy. Niedługo się podławią z tej chciwości.

    --
    Kaja

  • 38. Data: 2005-10-12 05:01:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Goomich napisał(a):

    [...]

    > A jak ma zapas starych OEMów to co?

    Nikt tego raczej nie magazynuje. Taki rynek, takie
    czasy...

    j.

  • 39. Data: 2005-10-12 06:53:22
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>