  • 41. Data: 2005-02-28 11:31:30
    Temat: Re: Windows XP Home w firmie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemek R. rzecze:
    > (rowniez mam wielbicieli)

    :)

    > acha, a jetsem ciekawy co by u mnie zrobili jakbym im pokazal zielone plytki
    > z windowsami i innymi bardzo drogimi narzedziami microsoft ktore posiadam na
    > licencji msdnaa.

    Myślę, że też przestaliby być wścibscy. Oni raczej szukają prostych
    tematów.

    > no to fajny dowod. Chyba mu sie zrewanzowales co?

    Przecież to chodzący trup!
    Co mi przyjdzie z ciągania takiego po sądach!?
    Oczywiście możnaby upublicznić swego rodzaju listę ala Wildstein
    z *dzisiejszymi* donosicielami fałszywych donosów i w ten sposób umilić
    mu ostatki życia ostrzegając jego znajomych jaką mendę mają za kumpla,
    ale prawdę mówiąc to mi się nię chce.
    No chyba, że ktoś żądny sławy założy taką listę ;)

    Ciekawe, że na dwóch pierwszych miejscach byliby dwaj delikwenci mający
    z imieniem Olgierd .
    Brrrrrrrr... chyba stanę się przesądny co do imion :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 42. Data: 2005-02-28 11:46:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemek R. rzecze:

    > (rowniez mam wielbicieli)

    :)

> [...]

    Przecież to chodzący trup! Co mi przyjdzie z ciągania takiego po sądach!?
    Oczywiście możnaby upublicznić swego rodzaju listę ala Wildstein
    z *dzisiejszymi* podpierdalaczami fałszywych donosów i w ten sposób
    umilić mu ostatki życia - ostrzegając jego znajomych jaką podłą mendę
    mają za kumpla - ale prawdę mówiąc to mi się nię chce.
    No chyba, że ktoś żądny sławy założy taką listę to wtedy rzecz do
    przemyślenia ;)

  • 43. Data: 2005-02-28 12:21:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Neko <miler@_bez_spamu_neostrada.pl> napisali:

    > Jak zwykle ile ludzi tyle opinii. Najgorsze ze nawet
    > przedstwiciele czolowych firm (np. Microsoft
    > i problem wersji OEM) czesto nie wiedza, jak to z punktu
    > prawnego w ogole wyglada... :(

    A nie mozna po prostu przeczytac ustawy? Jek przedstawiciel M$ stwierdzi,
    ze uzywac Office mozesz tylko ubrany w kraciasta kamizelke i rozowe
    skarpetki, kto sie bedziesz stosowac?
    W ustawie nie znalazlem obowiazku posiadania jakichkolwiek papierow w celu
    uzytkowania programow.
    Na temat prawa skarbowego sie nie wypowiadam, ale to juz inna para
    kaloszy.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 44. Data: 2005-02-28 13:01:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

> [...]
    > skarpetki, kto sie bedziesz stosowac?
    > W ustawie nie znalazlem obowiazku posiadania jakichkolwiek papierow w celu

    Ale to nie dziala tak jak mowisz. To dziala tak, ze skoro w ustawie nie
    ma zakazu wpisania w umowe licencyjna tego, ze masz uzywac produktu
    wylacznie wtedy kiedy jestes ubrany w kraciasta kamizelke i rozowe
    skarpetki a Ty taka umowe zawarles to musisz jej przestrzegac ;)

    j.

  • 45. Data: 2005-02-28 13:18:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisali:

> [...]
    > wylacznie wtedy kiedy jestes ubrany w kraciasta kamizelke i rozowe
    > skarpetki a Ty taka umowe zawarles to musisz jej przestrzegac ;)

    Ale tu nie chodzi o to, czy musze realizowac postanowienia umowy, ktora
    zawarlem, tylko, czy moge uzywac oprogramowania bez zadnych papierow.
    Kupuje soft np. w Empiku za wlasne uczciwie zarobione pieniadze, mam dany
    egzemplarz, nie ukradlem go, to robie sobie z nim to co mi sie podoba i co
    nie jest zabronione przez prawo.

  • 46. Data: 2005-02-28 13:43:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

> [...]

    > egzemplarz, nie ukradlem go, to robie sobie z nim to co mi sie podoba i co

    Wszystko fajnie tylko nie kupujesz softu ale prawo do jego uzywania na
    okreslonych warunkach...

    j.

  • 47. Data: 2005-02-28 13:50:35
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisali:

    > Wszystko fajnie tylko nie kupujesz softu ale prawo do jego uzywania na
    > okreslonych warunkach...

    Nieprawda. Na polce w Empiku stalo pudlo z gra "Cywilizacja III PL".
    Pod spodem metka "gra Cywilizacja III PL - 59,90".
    Na paragonie tez nie mam o zadnym prawie do uzywania.
    Kupilem towar, tak jak kupuje browar za rogiem.
    A moze kupuje prawo do wypicia browara?

  • 48. Data: 2005-02-28 13:51:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    januszek rzecze:
    > Wszystko fajnie tylko nie kupujesz softu ale prawo do jego uzywania na
    > okreslonych warunkach...

    I to właśnie jest bzdura wierutna.
    No chyba, że wskażesz mi miejsce w ustawie, które daje takie przywileje
    programom w stosunku do muzyki, filmów, książek czy też innych utworów.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 49. Data: 2005-02-28 13:57:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

> [...]
    > Na paragonie tez nie mam o zadnym prawie do uzywania.
    > Kupilem towar, tak jak kupuje browar za rogiem.

    Logika z pod budki z piwem... Sorry, ale mnie do tego nie mieszaj.

    j.

  • 50. Data: 2005-02-28 14:05:53
    Od: Karol <u...@w...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > A nie mozna po prostu przeczytac ustawy?

    przepraszam za pytanko, ale o jakiej konkretnie ustawie mowisz?
    bo ja bym prosil o namiary, jesli mozesz

    z gory dziekuje!

    Karol