  • 11. Data: 2008-06-10 08:08:30
    Temat: Re: W poszukiwaniu potrzebnych haków
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 9 Cze, 23:23, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    <r...@p...pl> wrote:
    > Nie korzystałem z itvp.pl, więc nie znam szczegółów i założę
    > najczarniejszy scenariusz o tym, że odcinki na itvp.pl są dostępne
    > odpłatnie. Przynajmniej w założeniu... bo pod linkiem (z wspomnianego
    > popupu)http://www.itvp.pl/player.html?mode=1&channel
    =452&video_id=35043
    > widać ogólnodostępną stronę, link do pliku wmv i możliwość
    > nieskrępowanego ściągnięcia odcinka.*

    > --
    > pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej

    TO nie tak, on wykupil wedlug cennika dostep http://www.itvp.pl/event/pitbull/?tab=7
    a potem udostepnial po prostu link ze swoim loginem.
    Chyba.

  • 12. Data: 2008-06-10 11:51:53
    Temat: Re: [Wielki sukces policji] W poszukiwaniu potrzebnych haków
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Animka napisał(a):

    > Mam gdzieś ich wszystkie polskie i
    > niepolskie seriale, a już szczególnie jakiegoś Idola i taniec z
    > gwiazdami, bo nie interesuje mnie jak oni się bawią za nasz abonament
    > za reklamy, które nam wciskają robiąc przy tym krzywdę naszym oczom,
    > słuchowi (szczególnie w nocy-jak ryknie taka reklama) i spokojowi
    > wewnętrzenemu. Takie darcie mord w tych reklamach, że to tylko jakiś
    > ćwok z domu wariatów może nadawać.

    Kaju, Kaju miła, może po prostu nie włączaj telewizora, wyrejestruj,
    będzie ciszej i jeszcze coś w kieszeni zostanie.

    andy_nek

  • 13. Data: 2008-06-10 15:46:43
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>

    > W dniu 2008-06-10 00:14 Zbynek Ltd. pięknie wystukał/a:
    > Chciałam w którąś niedzielę ściągnąć sobie czy obejrzeć odcinek Ranczo
    > (bo po filmie mówili w tv, czy było napisane, że będzie można). Chce
    > ściągać (bo obejrzeć się nie dało), a tu mi bezczelnie wyskakuje
    > komunikat, żebym zapłaciła. Powiedziałam tym wszystkim dziadom: paszła!!
    > (nie słyszeli mnie przed moim monitorem) i uśmiałam się do łez.
    > Kurczę, wszędzie, gdzie tylko się da hieny obskubuja człowieka.

    Uważam, i nie tylko ja, ale i moi znajomi, że TV Polska, powinna dopłacać
    dla chętnych, którzy chcieliby oglądać te gnioty.
    Powinni za darmo oferować owe seriale w sieci, a dla wytrwałych, co
    oglądneli np. 5 odcinków przyznawać premie motywacyjne.
    Dla ludzi powyżej 10, płacić warunki szkodliwe.
    Dla powyżej 100 odcinków, darmowy przeszczep mózgu, który wyparował podczas
    oglądania tego czegoś.

    Pozdrawiam.

    J.