  • 11. Data: 2020-08-07 13:04:20
    Temat: Re: Widziałem "stłuczkę"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2020 o 12:33, ąćęłńóśźż pisze:
    > 112 i 997 to numery alarmowe, a nie dla pogaduszek "panie, sto lat temu
    > zapisałem se numery".

    No teraz to nie ma specjalnie już po co dzwonić, tylko rzeczywiście na
    stop agresji drogowej.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-08-09 10:41:10
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Mnie też. No więc znajdź adres email do jednostki Policji, na której
    > terenie się to zdarzyło i niech wyśle tam emailem opis sytuacji. Ktoś
    > się na pewno odezwie.

    Odezwie albo i nie.
    Uszkodzenie pojazdu może być ścigane z powództwa cywilnego.
    Jeśli jest świadek, że nastąpiło naruszenie zasad ruchu drogowego, to
    musiałby to mocno udowodnić.
    Tymczasem sprawca może oświadczyć, że jechał prawidłowo, ale wybiegł mu
    kot albo jakieś inne równie prawdopodobne zdarzenie zaszło, by
    naruszenie zasad wykluczyć.

    No, chyba że chcesz donieść dla własnej satysfakcji i napuścić jednego
    na drugiego tak dla jaj.
    Gówno z tego wyjdzie ale satysfakcja gwarantowana:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 13. Data: 2020-08-09 14:09:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.08.2020 o 10:41, Wiesiaczek pisze:
    > Uszkodzenie pojazdu może być ścigane z powództwa cywilnego.

    Może, choć to zupełnie nie na temat. Powództwo cywilne składa się w
    sądzie cywilnym. Wcześniejsze postępowanie karne wiele tu ułatwia.

    > Jeśli jest świadek, że nastąpiło naruszenie zasad ruchu drogowego, to
    > musiałby to mocno udowodnić.

    W wypadku walnięcia w zaparkowany samochód, to jakby udowodnienie nie
    wydaje się trudne.

    > Tymczasem sprawca może oświadczyć, że jechał prawidłowo, ale wybiegł mu
    > kot albo jakieś inne równie prawdopodobne zdarzenie zaszło, by
    > naruszenie zasad wykluczyć.

    Co to ma do rzeczy? Problemem jest to, że odjechał z miejsca zdarzenia,
    a nie to, czemu przywalił w ów samochód.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2020-08-09 14:55:36
    Od: 4823<2...@i...invalid>

    Wiesiaczek w

    > Tymczasem sprawca może oświadczyć, że jechał prawidłowo, ale wybiegł mu
    > kot albo jakieś inne równie prawdopodobne zdarzenie zaszło, by
    > naruszenie zasad wykluczyć.

    Ty tempy hujku[1]. Jakich zasad? Takich, że za to, że komuś wyrządziłeś
    szkodę to odpowiadasz za nią? Czy może, że jest przepis, że skoro
    spierdolił, to z założenia...

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2020-08-09 14:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiesiaczek c...@v...pl ...

> [...]
    > jednego na drugiego tak dla jaj.
    > Gówno z tego wyjdzie ale satysfakcja gwarantowana:)

    Sytuacja była bardzo prosta - jedno auto stało a drugie przejezdzajac
    przerysało zderzak.
    Nic wielkiego.
    Znajomy pomyslał - zadzwonie na policje i podam numery rejestracyjne.
    Oni sobie to gdzies zapisza w bazie, ewentualnie wysla informacje do
    własciciela uszkodzonego auta a ten dalej zdecyduje co z tym zrobić.
    Jak kierowca uszkodzonego auta zgłosi na policje to beda od razu miec
    informacje o sprawcy.

    Wydawałoby sie ze prosta i klarowna sprawa...
    Ale przyjmujacy (a własciwie odmawiajacy przyjecia) zgłoszenie podobno
    zaczał cos mowic ze jak kierowca uszkodzonego auta sie zgłosi to oni
    wtedy przejrza monitoringi etc... Jak widac nawet najprostsza sprawe
    mozna sprobowac skomplikowac co jest w sumie dosc czeste u
    urzedników...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 16. Data: 2020-08-09 15:11:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.08.2020 o 14:59, Budzik pisze:

> [...]
    > wtedy przejrza monitoringi etc... Jak widac nawet najprostsza sprawe
    > mozna sprobowac skomplikowac co jest w sumie dosc czeste u

    Ty żartujesz sobie? Przecież sprawa była prosta, dopóki jakiś nadgorliwy
    obywatel nie przypierdolił się do kulsona, że on mu będzie coś zgłaszać.
    Dopóki nie zgłaszał, to sprawy nie było i to było proste i nie
    powodowało zbędnych perturbacji w drodze kulsona do emerytury. A trafi
    się taka kurwa donosiciel i życie funkcjonariuszowi komplikuje;)

    Wasze nieogranięcie bierze się z absurdalnego założenia, że kulson jest
    po to, zeby obywatelowi pomóc. Naoglądali się kurwa filmów i dupę
    zawracają - temu rower znajdź, tamtemu sąsiada ucisz. Co gorsza nawet
    przełożeni się zaczynają czepiać i jakiś zboczeńców każą ścigać - długo
    będziemy tak jeszcze zapierdalać? ;)

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-08-09 15:13:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]

    > monitoringi etc... Jak widac nawet najprostsza sprawe mozna sprobowac
    > skomplikowac co jest w sumie dosc czeste u urzedników...

    Nie wiem, kto to ów "przyjmujący zgłoszenie" Operator SPR powinien
    wysłać formatkę do właściwej jednostki, a ta na miejsce patrol celem
    obsłużenia zdarzenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2020-08-09 15:20:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdzie tu się klika kciuki w górę?

    -----

  • 19. Data: 2020-08-09 17:55:04
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 09.08.2020 o 14:55, 4823 pisze:
    > Wiesiaczek w

    > Ty tempy hujku[1]. Jakich zasad? Takich, że za to, że komuś wyrządziłeś
    > szkodę to odpowiadasz za nią? Czy może, że jest przepis, że skoro
    > spierdolił, to z założenia...

    Myślałem, że ta kurwa już zdechła a ona tylko zmieniła nicka, żeby
    omijać filtrowanie.
    A chuj ci w ryj! Dopiszę tę opcję do filtrów.

  • 20. Data: 2020-08-09 21:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie wiem, kto to ów "przyjmujący zgłoszenie" Operator SPR powinien
    > wysłać formatkę do właściwej jednostki, a ta na miejsce patrol
    > celem obsłużenia zdarzenia.

    Nie wiem co to operator SPR...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,