  • 231. Data: 2009-06-22 13:43:51
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Nostradamus" napisał:
    > Dziecko jest chrzczone na PROŚBĘ rodziców. I tyle.

    wiec w wątkowym przykłądzie jeśli tej obopulnej zgody nie ma to chrzczenia
    być nie powinno!:O)
    a jeśli chrzest jest tylko prośbą rodziców, to wiara dziecka również!:O)

  • 232. Data: 2009-06-22 14:31:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h1ntbk$mjn$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    Dyskusja z durniem nie ma sensu. Niczego się nie dowiesz, bo on niczego nie
    wie, to tuman.
    Dostałeś nonsensowne pseudoprzykłady, dowód że nie ma młot pojecia o prawem
    regulowanym mechanizmie spełniania obowiązku szkolnego oraz niezrozumienia
    tematu wątku.
    Ja bym się dawno zniechęcił.

    --
    Jotte

  • 233. Data: 2009-06-22 14:37:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h1nt6n$m0m$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > no prosze krynico madrosci wszelakiej, bedne wladze koscielne zmuszano do
    > tego
    > podejdz blisko do sciany i uklon sie energicznie kilka razy
    Grupowy głupek Nostradamus (sic!, ale też sobie dureń bezczelnego nicka
    dobrał! :)) nie jest w stanie ogarnąć swym prostym, nieszkolonym umysłem
    nawet znacznie łatwiejszych zagadnień i nic nie jest w stanie tego
    naprawić - zatem twoje porady (skądinąd praktyczne) to zbędny trud.

    Powracając do adremu - wątkoczyńca zapodał w pierwszym poście kwestię
    rozbieżności światopoglądowej rodziców. W jej wyniku jedno z rodziców,
    religijnie indoktrynowane usiłuje dokonać na niczego nieświadomym potomku
    aktu religijnego obrządku zapisując go jednocześnie do swej macierzystej
    sekty. Jest to bez wątpienia narzucanie drugiemu z rodziców swej woli co do
    pewnej sfery życia. Co więcej ten drugi rodzic nie czyni tego samego, nie
    narzuca swego światopoglądu współmałżonkowi, pragnie decyzję pozostawić
    dziecku, gdy dojrzeje ono do podjęcia w tej sprawie (w końcu ważącej w
    sposób poniekąd dość istotny na całym życiu) samodzielnej decyzji.
    Świadczy to o znacznie wyższej kulturze drugiego rodzica, szerszych
    horyzontach myślowych i poszanowaniu osoby ludzkiej, jaką jest dziecko.
    Nie widzę możliwości zawarcia w takiej sytuacji kompromisu.
    O brutalnym wciskaniu się instytucji KK w każdą dziedzinę życia obywateli,
    chamskich prób wpływania na stan prawny w państwie, dążenie do pomnażania
    majątku i wpływów nie ma co gadać, bo to są rzeczy powszechnie znane.

    --
    Jotte

  • 234. Data: 2009-06-22 15:07:45
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

> [...]
    > nawet znacznie łatwiejszych zagadnień i nic nie jest w stanie tego
    > naprawić - zatem twoje porady (skądinąd praktyczne) to zbędny trud.

    Wiejski mędrek się odezwał. Tfu.

    --
    Leszek
    Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego

  • 235. Data: 2009-06-22 15:09:15
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Dostałeś nonsensowne pseudoprzykłady, dowód że nie ma młot pojecia o
    > prawem regulowanym mechanizmie spełniania obowiązku szkolnego

    Jakoś tumanie nad przedszkolem i żłobkiem się przemknąłeś. Nie ogarniasz,
    wiejski przygłupie?

  • 236. Data: 2009-06-22 18:16:10
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h1oemi$deg$7@atlantis.news.neostrada.pl...

    > żadni moi wybrańcy tak nie zdecydowali, ja też tak nie zdecydowałem, poza
    > tym w polsce nie ma i nigdy nie było żadnych demkoratycznych wyborów

    Oczywiście. Lekarstwa wziąłeś?

    --
    Pzdr

  • 237. Data: 2009-06-22 19:41:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ja bym się dawno zniechęcił.

    dlatego juz nie komentuje, w sporze z glupkiem najgorsze jest to, ze
    obserwatorzy moga sie pomylic ;)

  • 238. Data: 2009-06-24 11:20:56
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > dlatego juz nie komentuje, w sporze z glupkiem najgorsze jest to, ze
    > obserwatorzy moga sie pomylic ;)

    O to się nie martw. Starsi bywalcy grupy i tak wiedzą żeś przygłup ;)
    Najlepiej zmień grupę lub nick.

  • 239. Data: 2009-06-24 11:46:12
    Temat: Re: Wiara czy niewiara? [OT]
    Od: gazebo <g...@c...net>

    KRZYZAK pisze:

    > Bog sam sie stworzyl.

    ja go stworzylem

    --
    The Gnome

  • 240. Data: 2009-06-24 11:49:57
    Od: gazebo <g...@c...net>

    KRZYZAK pisze:

    > Bez znaczenia dla niewierzacych. Dla wiernych chrzest ma ogromne
    > znaczenie, wiec nie mozna sie dziwic, ze pragna dziecko ochrzcic.
    > Natomiast bardzo dziwny jest opor niewierzacego, skoro chrzest jest
    > dla niego nieznaczacy.

    bycie glabem ciagle wychodzi ci na medal :) w sumie niewazne, wiesz, ze
    jestes ochrzczony przez Mormonow? ciagna na ciebie podatki i inne subsydia

    --
    The Gnome