  • 241. Data: 2009-06-24 11:52:40
    Temat: OT Re: Wiara czy niewiara?
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w

    > Wiejski mędrek się odezwał. Tfu.

    i to wszytsko nma psp, wazyles sobie wlosy na piersiach? idz szatanie

    --
    The Gnome

  • 242. Data: 2009-07-18 20:18:07
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "macso" <m...@g...com>

    Użytkownik "Jotte"

> [...]
    > rozbieżności światopoglądowej rodziców. W jej wyniku jedno z rodziców,
    > religijnie indoktrynowane usiłuje dokonać na niczego nieświadomym potomku
    > aktu religijnego obrządku zapisując go jednocześnie do swej macierzystej
    > sekty. Jest to bez wątpienia narzucanie drugiemu z rodziców swej woli co
    > do pewnej sfery życia. Co więcej ten drugi rodzic nie czyni tego samego,
    > nie narzuca swego światopoglądu współmałżonkowi, pragnie decyzję
    > pozostawić dziecku, gdy dojrzeje ono do podjęcia w tej sprawie (w końcu
    > ważącej w sposób poniekąd dość istotny na całym życiu) samodzielnej

    sprawy wiary należy decydować przed ślubem, a nie dopiero jak się dzieci
    pojawiają. proste jak drut.
    a swoją drogą ciekawi mnie bardzo ta pewność, że dziecko podejmie
    samodzielną decyzję.
    zdeterminowany rodzic który chiał ochcrzić i dak będzie dalej wychowywał po
    swojemu.

    macso