  • 221. Data: 2009-06-22 09:21:37
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h1dp84$jrq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > jak to nie chcą?
    > a myślisz że "czarni magowie" utrzymują się z własnej pracy?:O)
    > płacisz na nich, czy tego chcesz czy nie, tylko pewnie nawet nie zdajesz
    > sobie sprawy ze część twoich podatków idzie włąśnie na kościół?:O)

    Bo tak zdecydowali w demokratycznych wyborach TWOI wybrańcy.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 222. Data: 2009-06-22 09:24:08
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h1g273$49f$4@atlantis.news.neostrada.pl...

    > ok, wiec żeby było o prawie to powiedz mi jakie prawo zezwala
    > jakiejkolwiek organizacji zapisywać do niej ludzi bez ich wiedzy i/lub
    > zgody?:O)

    Widziałeś się na jakiejś liście? Masz urojenia? Kompleksy?. Idź się lepiej
    lecz chłopie.
    Dziecko jest chrzczone na PROŚBĘ rodziców. I tyle.

  • 223. Data: 2009-06-22 11:06:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Głupiś strasznie.
    > Nikt na siłę i po chamsku się z niczym nie wpycha

    nie?
    to skad sie wziela np religia w szkole, za ktora miedzy innymi ja musze
    placic?

  • 224. Data: 2009-06-22 11:09:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Widziałeś się na jakiejś liście? Masz urojenia? Kompleksy?. Idź się lepiej
    > lecz chłopie.
    > Dziecko jest chrzczone na PROŚBĘ rodziców. I tyle.

    masz problemy ze zrozumieniem prostego zdania?

    a widzisz w tym zgode, wiedze czy prosbe samego zainteresowanego?

  • 225. Data: 2009-06-22 12:00:31
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > nie?
    > to skad sie wziela np religia w szkole, za ktora miedzy innymi ja musze
    > placic?

    Nie wiesz? Więc za tępy jesteś na takie dyskusje. Ot, zwykły wiejski
    ciemniak.
    Ale podpowiem: sam tak zdecydowałeś poprzez swoich wybrańców wybranych w
    demokratycznych wyborach.
    Władze kościelne, przyparte do muru też musiały się temu podporządkować.

  • 226. Data: 2009-06-22 12:03:16
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > a widzisz w tym zgode, wiedze czy prosbe samego zainteresowanego?

    A dziecko za zgodą, wiedzą czy prośbą idzie do przedzskola, złobka, szkoły
    czy też decydują o tym rodzice.
    O Boże, jaki baran z ciebie.
    Zbyt to trudny temat jak dla takiego tłumoka jak ty, więc odpuść sobie bo
    nie dorosłeś.

  • 227. Data: 2009-06-22 12:25:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Władze kościelne, przyparte do muru też musiały się temu podporządkować.

    no prosze krynico madrosci wszelakiej, bedne wladze koscielne zmuszano do
    tego
    podejdz blisko do sciany i uklon sie energicznie kilka razy

  • 228. Data: 2009-06-22 12:27:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > O Boże, jaki baran z ciebie.

    czy obrazilem cie kmiocie bez szkoly?
    wiec czemu swa parszywa gebe sobie mna wycierasz, wroc pod kamien spod
    ktorego wypelzles, a jak juz dorosniesz, to wroc i przepros

  • 229. Data: 2009-06-22 12:46:07
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > czy obrazilem cie kmiocie bez szkoly?
    > wiec czemu swa parszywa gebe sobie mna wycierasz, wroc pod kamien spod
    > ktorego wypelzles, a jak juz dorosniesz, to wroc i przepros

    Pisałem już abyś sobie temat odpuścił bo za tępy jesteś.
    Argumentów ci brak, więc ignoruj watek, pacanie.

  • 230. Data: 2009-06-22 13:40:56
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Nostradamus" napisał:
    > Bo tak zdecydowali w demokratycznych wyborach TWOI wybrańcy.

    żadni moi wybrańcy tak nie zdecydowali, ja też tak nie zdecydowałem, poza
    tym w polsce nie ma i nigdy nie było żadnych demkoratycznych wyborów, wiec
    jeśli jesteś katolikiem to nie kłam bo będziesz sie smażył w ogniu
    piekielnym po wieki!:O)