  • 171. Data: 2009-06-13 12:59:14
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:h104ce$o9r$1@news.task.gda.pl...
    > wiadomości news:h0uhkd$6fp$3@inews.gazeta.pl...
    > tym ze normalne stowarzysenie nie jest wylaczone spod wladzy swieckiej
    > panstwa w ktorym dziala

    Tak sądzisz? Jesteś w błędzie. Spróbuj rozliczyć ze środków finansowych
    jakiekolwiek stowarzyszenie, to się przekonasz. :-)

  • 172. Data: 2009-06-13 13:46:42
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Bo ja tam o brak funduszy bym sie mniej obawiał, a więcej, że będą ją
    > wykąłdac ci sami nauczyciele, co religię.

    o rany, masz pewnie 100% racji:O)

    > Skoro większość owych świeckich wybrała posłów, którzy w większości to
    > uchwalili, to uznając sensowność Twoich argunetów pozostaje stwierdzić, że
    > to uboczny skutek demokracji.

    kto ci taka ciemnotę wcisnął o tej demokracji i z tym wybieraniem przez
    ciebie posłów?:O)

  • 173. Data: 2009-06-13 19:51:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h10bvq$b8h$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > kto ci taka ciemnotę wcisnął o tej demokracji i z tym wybieraniem przez
    > ciebie posłów?:O)

    Wszyscy tam mówią, a wszyscy mają rację :-)

  • 174. Data: 2009-06-13 22:38:39
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    > Wszyscy tam mówią, a wszyscy mają rację :-)

    po pierwsze nie wszyscy, a po drugie to wierzysz we wszystko co wszyscy
    mmówią?:O)

  • 175. Data: 2009-06-14 17:11:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h12qki$5e8$4@atlantis.news.neostrada.pl...
    > po pierwsze nie wszyscy, a po drugie to wierzysz we wszystko co wszyscy
    > mmówią?:O)

    Nie. Ale w to akurat uwierzyłem :-) Nie wolno? Zakazane?

  • 176. Data: 2009-06-14 19:12:52
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Nie. Ale w to akurat uwierzyłem :-) Nie wolno? Zakazane?

    wolno, ale ja polecam ruszyć własną głową i sprawdzic to samemu:O)

  • 177. Data: 2009-06-14 20:43:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h13mj3$9tb$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > wolno, ale ja polecam ruszyć własną głową i sprawdzic to samemu:O)

    Eee! Jabym wszystko chciał sparwdzać sam, to by mi życia brakło. Dla tego
    robi sie to zespołowo. jeden sprawdza co wyjdzie z dolania kwoasu do wody.
    Drugi jakie skutki ma podpiecie zarówki do akumulatora. potem każdy swoje
    opisuje i tak sie życie kręci.

    Poza tym jak niby miałbym to sparawdzać empirycznie?

  • 178. Data: 2009-06-14 22:56:41
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

> [...]
    > Drugi jakie skutki ma podpiecie zarówki do akumulatora. potem każdy swoje

    to ja ci powiem że jak skoczysz z 10tego piętra to się nauczysz latać, więc
    kiedy lecisz?:O)

    > Poza tym jak niby miałbym to sparawdzać empirycznie?

    włąsciwie to nawet masz już wszystko podane na tacy, wiec nawet sprawdzać
    nie musisz, a jakby nie było to trzeba by ruszyć głową i się rozejrzec
    dookoła, bo chyba nie muszę ci tłumaczyć pojęcia demokracji i wolnych
    wyborów które ślepo twierdzisz ze u nas występują?:O)

  • 179. Data: 2009-06-15 12:01:13
    Temat: Re: Wiara czy niewiara? [OT]
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Jotte napisał(a):

    > Przyjąłem - być może błędnie - że obracamy się w kręgu pojęć
    > nieformalnie, acz dla wszystkich zrozumiale zdefiniowanych a priori.

    No to wyobraź sobie, że nie dla każdego bóg oznacza to samo
    (zwłaszcza pisane z małej litery). W szczególności zaś nie zawsze
    oznacza Jahwe.

    > Dziwne. Pamiętam jak jeszcze w szkole rozwiązując zadania rysowałem
    > punkty, okręgi itp.
    > Wyglądały całkiem fizycznie...

    Nie rysowałeś okręgów i punktów. Doucz się. Możesz zacząć od:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Punkt_(geometria)

    > Jeśli tak zapytam to obawiam się, że odpowiedzią większości zapytanych
    > będzie wymowne postukanie się po czaszce.
    > Poniekąd uzasadnione.

    Poniekąd jest to oficjalne stanowisko tzw. chrześcijan, szczególnie KRK.

    > Poczułem się zbędny...

    Jakoś mi nie jest przykro.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 180. Data: 2009-06-15 12:07:25
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Liwiusz napisał(a):

    > Widzę, że podobnie jest tutaj wśród grupowych "ateistów" - w Boga niby
    > nie wierzą, ale chrzest im przeszkadza...

    Nie przeszkadza chrzest, a bycie zapisanym do organizacji.

    Rozumiem, że gdyby ktoś wbrew Twojej woli (niechby i Twoi rodzice) zapisał
    Cię do organizacji nazistowskiej, a procedurę wypisania się z tejże
    regulowałyby przepisy tejże organizacji (na przykład zjawić się w celu
    wypisu z dwoma dziadkami) też by Ci to zwisało? A rzeczona organizacja
    chwaliłaby się Tobą jako członkiem?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP