  • 31. Data: 2004-04-18 07:04:47
    Temat: Re: Wiaderka zabierane przez policje
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Robert 18 kwietnia 2004, 00:19:26, szrajbnął:
    > No i bzdura potrójna, bo autor tego komunikatu nie pomyślał, że owo
    > dziecko może mieć na przykład 40 lat i żyjącego rodzica. Niby czemu ma
    > odpowiadać za czyny swojej latorośli?

    Bo mnostwo (imho wiekszosc) Polakow zyje w nieswiadomosci i nie zna
    sie na prawie, a wiec uwierza w totalnie wszystko co bedzie podpisane
    "Zarzad Spoldzielni "Gorgolnia" ", a oni to niestety wykorzystuja...

    P.S.
    Nazwy uzyte w tym poscie oczywiscie przypadkowe ;)
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 32. Data: 2004-04-19 20:18:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Apr 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ z całych wachlarzem możliwości sądów rodzinnych.
    >+ Zwrócić szkody to właścicielowi nie zwróci

    ...i to jest nalepszym podsumowaniem dla tematu: "można się
    domyślać co ja myślę o takim prawie".

    pozdrowienia, Gotfryd