  • 1. Data: 2010-03-11 14:39:14
    Temat: Wg Axa mieszkam w pracy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    ponieważ łatwiej mi odbierać korespondencję w pracy, to podałem tam
    adres korespondencyjny. Przez lata było OK, ale dzisiaj dostałem od Axa
    wypierdek potwierdzający do polisy z danymi do pracy. Wg infolinii tak
    zarządził minister, że na wypierdku mają być dane korespondencyjne, choć
    jest tam napisane ,,adres zamieszkania''. Nie dziwne to?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-03-11 15:41:16
    Temat: Re: Wg Axa mieszkam w pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> [...]
    > zarządził minister, że na wypierdku mają być dane korespondencyjne, choć
    > jest tam napisane ,,adres zamieszkania''. Nie dziwne to?

    Co to jest "wypierdek" ? Dziwnego słownictwa używasz. MOże dlatego cię w
    Axa nie szanują ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-03-11 17:31:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-11 16:41, Johnson pisze:

    > Co to jest "wypierdek" ?

    No takie małe cóś :D

    > Dziwnego słownictwa używasz.

    A bo nie wiem jak to nazwać.

    > MOże dlatego cię w
    > Axa nie szanują ;)

    Nie wiem kto mnie niby nie szanuje. Masz jakieś dziwne pomysły.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-03-11 20:25:08
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > zarządził minister, że na wypierdku mają być dane korespondencyjne, choć
    > jest tam napisane ,,adres zamieszkania''. Nie dziwne to?

    oj tam szczegolow sie czepiasz....
    ja w axa zglosilem OC dziewczyny, zaplacila ze swojego konta, na
    "wypierdkach" sa jej dane a o skladki (ratalne) axa sciga nalogowo mnie ;-)
    zyjemy w dziwnym kraju... ot...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2010-03-18 11:25:23
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik HANA napisał:

    > oj tam szczegolow sie czepiasz....
    > ja w axa zglosilem OC dziewczyny, zaplacila ze swojego konta, na
    > "wypierdkach" sa jej dane a o skladki (ratalne) axa sciga nalogowo mnie ;-)
    > zyjemy w dziwnym kraju... ot...

    Pomyślałeś co będzie, jeśli się kiedyś z dziewczyną pokłócisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 6. Data: 2010-03-19 00:37:42
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...spamu> napisał w wiadomości

    > Pomyślałeś co będzie, jeśli się kiedyś z dziewczyną pokłócisz?

    Awantura?

    a powazniej
    jej samochod
    ona jezdzi
    ona wpisana w umowie OC
    to co mi zrobia?
    podadza do sadu?
    o to ze do nich zadzwonilem?
    no chyba ze mozna osobe A scigac za naleznosci osoby B

    --
    pozdrawiam
    Andrzej