  • 1. Data: 2007-12-13 16:22:33
    Temat: Wezwanie w sprawie oplacenia parkingu ??
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    dostalem dzisiaj jakis swistek do skrzynki na listy zatytulowany
    "Zawiadomienie". Ze
    wydzial Podatkow i Egzekucji UM prosi o zgloszenie sie w celu zapoznania sie
    z przedmiotem postepowania egzekucyjnego. I dopisek dlugopisem "wezwanie
    ostateczne"
    1) Czy moze byc to zwiazane z nieoplacona strefa platnego parkowania czy tez
    cos
    innego ?
    2) jezeli to SPP to jest sens isc czy sobie ciagle czekac - nie chce mi sie
    placici przed swietami :)

    Fantom
    ps. Czy to jest SKUTECZNE doreczenie ??

  • 2. Data: 2007-12-13 21:38:43
    Temat: Re: Wezwanie w sprawie oplacenia parkingu ??
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 13-12-2007 o 17:22:33 Fantom <s...@S...poczta.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > tez cos innego ?
    > 2) jezeli to SPP to jest sens isc czy sobie ciagle czekac - nie chce mi

    jezli swistek lezal luzem w skrzynce czyli nie byl polecony - wiec
    oficjalnie nic nie dostlales

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 3. Data: 2007-12-14 17:38:06
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > jezli swistek lezal luzem w skrzynce czyli nie byl polecony - wiec
    > oficjalnie nic nie dostlales
    >
    > leon

    No podobno zmienilo sei cos w prawie administracyjnym w tym zakresie i juz
    tak nie jest

    Fantom

  • 4. Data: 2007-12-14 21:38:53
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 14-12-2007 o 18:38:06 Fantom <s...@S...poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > No podobno zmienilo sei cos w prawie administracyjnym w tym zakresie i
    > juz
    > tak nie jest

    od kiedy ? bez poleconego z PO [potw. odb.] nie maja dowodu iz w ogole
    wyslali.

    leon

  • 5. Data: 2007-12-15 09:31:58
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > od kiedy ? bez poleconego z PO [potw. odb.] nie maja dowodu iz w ogole
    > wyslali.

    Art. 7. W toku postępowania organy administracji publicznej stoją na straży
    praworządności i podejmują wszelkie kroki niezbędne do dokładnego
    wyjaśnienia stanu faktycznego oraz do załatwienia sprawy, mając na względzie
    interes społeczny i słuszny interes obywateli.

    Art. 39. Organ administracji publicznej doręcza pisma za pokwitowaniem przez
    pocztę, przez swoich pracowników lub przez inne upoważnione osoby lub
    organy.

    Art. 42. § 1. Pisma doręcza się osobom fizycznym w ich mieszkaniu lub
    miejscu pracy.

    Art. 43. W przypadku nieobecności adresata pismo doręcza się, za
    pokwitowaniem, dorosłemu domownikowi, sąsiadowi lub dozorcy domu, jeżeli
    osoby te podjęły się oddania pisma adresatowi. O doręczeniu pisma sąsiadowi
    lub dozorcy zawiadamia się adresata, umieszczając zawiadomienie w oddawczej
    skrzynce pocztowej lub, gdy to nie jest możliwe, w drzwiach mieszkania.

    Art. 44. § 1. W razie niemożności doręczenia pisma w sposób wskazany w art.
    42 i 43:

    1) poczta przechowuje pismo przez okres czternastu dni w swojej placówce
    pocztowej - w przypadku doręczania pisma przez pocztę,

    2) pismo składa się na okres czternastu dni w urzędzie właściwej gminy
    (miasta) - w przypadku doręczania pisma przez pracownika urzędu gminy
    (miasta) lub upoważnioną osobę lub organ.

    § 2. Zawiadomienie o pozostawieniu pisma wraz z informacją o możliwości jego
    odbioru w terminie siedmiu dni, licząc od dnia pozostawienia zawiadomienia w
    miejscu określonym w § 1, umieszcza się w oddawczej skrzynce pocztowej lub,
    gdy nie jest to możliwe, na drzwiach mieszkania adresata, jego biura lub
    innego pomieszczenia, w którym adresat wykonuje swoje czynności zawodowe,
    bądź w widocznym miejscu przy wejściu na posesję adresata.

    § 3. W przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie, o którym mowa w § 2,
    pozostawia się powtórne zawiadomienie o możliwości odbioru przesyłki w
    terminie nie dłuższym niż czternaście dni od daty pierwszego zawiadomienia.

    § 4. Doręczenie uważa się za dokonane z upływem ostatniego dnia okresu, o
    którym mowa w § 1, a pismo pozostawia się w aktach sprawy.

    Art. 46. § 1. Odbierający pismo potwierdza doręczenie mu pisma swym podpisem
    ze wskazaniem daty doręczenia.

    § 2. Jeżeli odbierający pismo uchyla się od potwierdzenia doręczenia lub nie
    może tego uczynić, doręczający sam stwierdza datę doręczenia oraz wskazuje
    osobę, która odebrała pismo, i przyczynę braku jej podpisu.

    Fantom