  • 11. Data: 2008-01-18 13:48:59
    Temat: Re: Wezwanie na świadka + zwrot kosztów noclegu?
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    Dzwoniłem do sądu i Pani była zdziwiona, że chcę zwrot za nocleg.
    Powiedziałem jej , że 20-h w podróży + sprawa to raczej się nie da bez
    noclegu. Ostentacyjnie powiedziała, że ona mi nie może udzielić odpowiedzi -
    to zalezy od sądu ale, żeby wziął rachunek z hotelu.
    Jeżeli chodzi o dojazd to zwrot za kilometr hjest wykluczony - zwracają za
    PKP.

  • 12. Data: 2008-01-18 17:20:36
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 17-01-2008 o 21:01:25 Roki <r...@w...pl> napisał(a):

    po przecytaniu wniosku stwierdzilem. ze lepiej abys zlozyl wnioske o
    przesluchaniu w
    miejscu zamienszkania. ew za pomoca videokonferencji - tak wiem tylko
    niektore sady to maja, ale maja.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 13. Data: 2008-01-18 17:34:23
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    > po przecytaniu wniosku stwierdzilem. ze lepiej abys zlozyl wnioske o
    > przesluchaniu w
    > miejscu zamienszkania. ew za pomoca videokonferencji - tak wiem tylko
    > niektore sady to maja, ale maja.

    Tak, tylko ta instytucja jest zarezerwowana dla sytuacji:

    A - gdy osoba jest chora, jest kaleką lub istnieje inna nie dająca się
    usunać przeszkoda
    B - świadek anonimowy

    Pozostaje wykładnia "inna nie dająca się usunać przeszkoda". Jednak wątpie,
    żeby dystans 500km był takową:/