  • 1. Data: 2009-10-25 18:00:35
    Temat: Wezwanie na sprawę i termin odbioru wezwania...
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    1. Dostałem wezwanie na sprawę cywilną. Wezwanie zostało wystawione dnia
    6.10.br, wysłane 7.10.br na moją pocztę dotarło 15.10.br awizowano
    16.10, powtórne awizo 23.10.br - odebrałem 24.10

    Wzywają mnie na sprawę 21.10 br... żarty czy jawna kpina...

    2. Sąsiad chce znieść moją współwłasność na części drogi dojazdowej do
    mojej posesji (droga tzw. nakrańcówka)... Chce mnie pozbawić właśnie
    tego odcinka, na którym nakręcam samochodem.
    Ma do tego prawo??

    Z góry dziękuję za rzeczową pomoc co mam robić...

    Pozdrawiam grupowiczów
    Wąski

  • 2. Data: 2009-10-25 18:03:26
    Temat: Re: Wezwanie na sprawę i termin odbioru wezwania...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    WaskiDiver pisze:
> [...]
    > 16.10, powtórne awizo 23.10.br - odebrałem 24.10
    >
    > Wzywają mnie na sprawę 21.10 br... żarty czy jawna kpina...

    Czyli nie zostałeś powiadomiony prawidłowo, dostaniesz zapewne drugie
    wezwanie na drugi termin.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-10-25 18:09:31
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Czyli nie zostałeś powiadomiony prawidłowo, dostaniesz zapewne drugie
    > wezwanie na drugi termin.

    Czyli OK. Jutro z rana chcę jechać do sądu samemu się dowiedzieć kiedy
    będzie sprawa.
    Wielkie dzięki

    Ktoś coś napisze odnośnie drugiego pkt??

  • 4. Data: 2009-10-25 18:25:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    WaskiDiver pisze:

    > Ktoś coś napisze odnośnie drugiego pkt??

    A co to jest "nakrańcówka" ?

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-10-25 18:48:01
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Johnson pisze:

    > A co to jest "nakrańcówka" ?

    Droga, którą wjeżdżasz i masz na końcu miejsce na zawrócenie - nie
    musisz się wycofywać...

  • 6. Data: 2009-10-25 18:52:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    WaskiDiver pisze:

    > Droga, którą wjeżdżasz i masz na końcu miejsce na zawrócenie - nie
    > musisz się wycofywać...

    Skoro tylko ty z tego korzystasz ?! to może kup to od tej drugiej strony
    i tyle.

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2009-10-25 18:55:03
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Johnson pisze:

    > Skoro tylko ty z tego korzystasz ?! to może kup to od tej drugiej strony
    > i tyle.

    Ja korzystam zawsze - ten co chce mnie pozbawić kawałka tej ziemi
    korzysta tylko wtedy gdy jest sucho... Bo jak popada deszcz to droga
    staje się "hardcorem"...
    Generalnie ten człowiek stara się utrudniać życie innym... taki ma
    charakter...

  • 8. Data: 2009-10-26 01:15:04
    Od: Gen 101 <g...@g...com>

    On 25 Paź, 19:25, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > A co to jest "nakrańcówka" ?
    >
    > --
    > @2009 Johnson
    > Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
    > brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

    ślepa uliczka z rondem :)

  • 9. Data: 2009-10-26 07:41:43
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Gen 101 pisze:

    > ślepa uliczka z rondem :)

    No prawie.

    Byłem w sądzie. Wyznaczyli nowy termin rozprawy.
    Dzięki za pomoc.

  • 10. Data: 2009-10-26 08:11:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Oct 2009, WaskiDiver wrote:

    > Ktoś coś napisze odnośnie drugiego pkt??

    ...takie pytanie.
    Czy ze względu na wykorzystywanie do opisywanych celów można domagać się
    ustanowienia służebności (do tego celu), co pewnie zniechęciłoby chętnego?
    (oprócz oczywiście wersji z wykupieniem przez siebie)

    pzdr, Gotfryd