  • 11. Data: 2008-11-19 16:39:48
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty za nieopłacony parking (z 2003r.).
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Reaper <n...@n...pl> napisał(a):

    > Przedawnienie następuje po 5-ciu latach...ze skutkiem na koniec roku? Tak
    > Twierdzi Miejski Zarząd Dróg.
    > Czy to prawda ?

    Nie. Przedawnienie następuje po 3 latach i nie ze skutkiem na koniec roku,
    tylko w dacie wymagalności roszczenia, (w praktyce będzie to jakiś bardzo
    krótki czas po zajściu zdarzenia).

    pozdrawiam
    kuba

  • 12. Data: 2008-11-20 11:16:29
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Tak by było, gdyby to było zobowiązanie publiczne (podatkowe). Ale nie
    > jest -- chociaż trudno mi powiedzieć jaką podstawę prawną oni wskazują
    > (jaką?)

    Podejrzewam, że ustawę o drogach publicznych. ZTCP o podatkowym
    charakterze takich zobowiązań mówi i TK, i NSA.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 13. Data: 2008-11-20 15:29:41
    Od: "Reaper" <n...@n...pl>

    > Podejrzewam, że ustawę o drogach publicznych. ZTCP o podatkowym
    > charakterze takich zobowiązań mówi i TK, i NSA.

    Dokladnie tak...zaplace i bede mial spokoj.

  • 14. Data: 2008-11-20 15:37:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Reaper napisał:
    > Dokladnie tak...zaplace i bede mial spokoj.

    Może lepiej daj na jakieś dzieci jak masz za dużo?

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 15. Data: 2008-11-20 15:49:44
    Od: "Reaper" <n...@n...pl>

    > Może lepiej daj na jakieś dzieci jak masz za dużo?

    Nie mam za duzo, ale mam za malo zdrowia zeby za 100zl latac po sadach nie
    wiadomo jak dlugo.