  • 1. Data: 2006-12-11 19:50:39
    Temat: Wezwanie do zapłaty - jakie szanse?
    Od: suside <s...@N...tlen.pl>

    Witam

    Chodzi o nie zapłaconą (a jak najbardziej wykonaną) umowę o dzieło:
    wysłałem wezwanie do zapłaty (i otrzymałem potwierdzeniem odbioru) oraz
    mam rachunek z pieczątką i podpisem stwierdzający prawidłowe i terminowe
    wykonanie dzieła.

    Chcę założyć sprawę i uzyskać nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym,
    czy może się zdarzyć, że mając ww. dokumenty nie wygram???

    Czy oprócz rachunku i wezwania do zapłaty powinienem jeszcze coś
    załączyć do pozwu?

    Z góry dzięki za odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-11 20:10:04
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty - jakie szanse?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    suside wrote:

    > Chcę założyć sprawę i uzyskać nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym,
    > czy może się zdarzyć, że mając ww. dokumenty nie wygram???

    W kraju, w którym klon potwora Frankensteina zostanie ministrem edukacji
    wszystko może się zdarzyć ;-)

    Ale śmiem twierdzić, że z takimi dokumentami, o ile czegoś nie pomijasz,
    prawie na pewno prędzej czy później dostaniesz tytuł wykonawczy.

    > Czy oprócz rachunku i wezwania do zapłaty powinienem jeszcze coś
    > załączyć do pozwu?

    Samą treść umowy też warto załączyć...

  • 3. Data: 2006-12-11 22:16:28
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "suside" napisał
[...]

    Jeżeli na rachunku jest pieczątka zamawiającego i jego podpis, nie powinno
    być problemów. Wezwanie do zapłaty nie ma tutaj znaczenia bo nie masz
    pisemnego uznania długu.

    --
    p09v