  • 21. Data: 2009-09-15 09:34:12
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty bez wyrokusądowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@g...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dokladnie - fotoradar fotoradarowi nierowny. No i z czasem to sie tez
    > zmienia. Generalnie pewny jestem tylko ze jedac 55 Ci nie zrobi. Choc
    > i za to bym sobie reki nie dal uciac, tudziez komu innemu bym nie
    > gwarantowal.

    55 na szczescie mi sie nie zdarzyło, ale juz troche wiecej tak.
    P.S. Zapoznaj sie z zasadami netykiety (np. wycinaj sygnaturki
    przedpiśców).

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.

  • 22. Data: 2009-09-15 10:55:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@m...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przekroczyłem prędkość o 15 km, we wniosku napisałem propozycje kary
    > 100zł
    > to nie możliwe żebym nie odebrał korespondencji ponieważ tego pilnuję.

    czuje, ze nalezy sie odszczekiwanie... ;-)

  • 23. Data: 2009-09-16 19:22:59
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > P.S. Ciezki dzien, (...)?