  • 11. Data: 2009-09-14 15:32:36
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty bez wyroku sądowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    a skad przypuszczenie ze w tym wniosku wpisał 600 zł jako propozycje kary?

    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu

  • 12. Data: 2009-09-14 17:21:06
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Ciężki dzień. Pierwszy dzień po długim urlopie :(

    Jazmo niewolnika... no coz, tak to juz jest.
    Ale nie przejmuj sie, za rok nastepny urlop:)) hehe

  • 13. Data: 2009-09-14 17:46:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Budzik pisze:

    > a skad przypuszczenie ze w tym wniosku wpisaĹ? 600 zĹ? jako propozycje kary?

    Bo inaczej nie byłoby takiego wyroku. Sąd wydaje taki wyrok jak był
    uzgodniony. A jeśli sądowi nie pasuje to nie wydaje ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 14. Data: 2009-09-14 17:47:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Budzik pisze:

    > Mało tego, zdziwienie sugeruje, ze sie na tyle nie dogadywał.

    Zdziwienie świadczy o czym innym.

    --
    @2009 Johnson

  • 15. Data: 2009-09-14 18:32:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bo inaczej nie byłoby takiego wyroku. Sąd wydaje taki wyrok jak był
    > uzgodniony. A jeśli sądowi nie pasuje to nie wydaje ;)

    ok, poczekajmy zatem na uscislenie ze strony watkotwórcy.
    Ale moim zdaniem strasznie duzo załozen zrobionych:
    - ze nie odbiera korespondencji
    - ze ułozył sie na 600zł (dlaczego tak wysoko?)
    - ze zdziwienie wynika z czegos innego.

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!

  • 16. Data: 2009-09-14 18:53:29
    Od: r...@m...com

    > a moze przekroczył o 9 km/h i dlatego 600 zł wydaje mu sie oabsurdalne?

    To by fotoradar zdjęcia nie zrobił, np przy ograniczeniu 50, fotoradary robią
    fotki tym co przekroczą 70 (mają pewien margines rezerwy)

  • 17. Data: 2009-09-14 21:26:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@m...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To by fotoradar zdjęcia nie zrobił, np przy ograniczeniu 50,
    > fotoradary robią fotki tym co przekroczą 70 (mają pewien margines
    > rezerwy)

    z całym szacunkiem - idz za róg, krzyknij: "pieprze głupoty" i potem wróc.
    Jezeli nadal bedziesz twierdził to co powyzej - zapytam, jak bardzo jestes
    pewny swojego twierdzenia? Znaczy, o ile sie zalozysz, ze pazernosc naszych
    służb nie posuneła sie juz dalej?

    Henry Louis Mencken

  • 18. Data: 2009-09-15 08:35:00
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 14 Sep, 14:13, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > To najpierw się poddajesz karze a potem chcesz się odwoływać? Nieładnie.

    > Pewnie jednak nie. pewnie się poczty nie odbiera.

    > Pewnie tak.

    > To zależy od okoliczności.

    > A jak się poddawałeś karze to nie wydawała ci się absurdalna?
    >
    > --
    > @2009 Johnson
    > Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
    > brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

    Zes dojebal pizdzie uszy, Johnson:

    "Pewnie tak", "To zalezy od okolicznosci", "Pewnie jednak nie".

    Wujek Dobra Rada hyhyhy

  • 19. Data: 2009-09-15 08:37:41
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 14 Sep, 22:26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
> [...]
    > "Kiedy dyplomata mówi "tak", oznacza to "może"; kiedy mówi "może",
    > ma na myśli "nie"; kiedy mówi "nie", nie jest dyplomatą."

    Dokladnie - fotoradar fotoradarowi nierowny. No i z czasem to sie tez
    zmienia. Generalnie pewny jestem tylko ze jedac 55 Ci nie zrobi. Choc
    i za to bym sobie reki nie dal uciac, tudziez komu innemu bym nie
    gwarantowal.

  • 20. Data: 2009-09-15 09:20:32
    Od: h...@m...pl

    On 15 Wrz, 10:37, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > zmienia. Generalnie pewny jestem tylko ze jedac 55 Ci nie zrobi. Choc
    > i za to bym sobie reki nie dal uciac, tudziez komu innemu bym nie

    Przekroczyłem prędkość o 15 km, we wniosku napisałem propozycje kary
    100zł
    to nie możliwe żebym nie odebrał korespondencji ponieważ tego pilnuję.

    Czy ktoś mógłby mi wskazać artykuł kodeksu postępowania
    administracyjnego który mówi, że sąd z urzędu wysyła mi wyrok przy
    postępowaniu zaocznym?