  • 1. Data: 2006-08-07 08:36:08
    Temat: Wezwanie do sądu w charakterze świadka
    Od: Łukasz Lubojański <lukasz_lubojanski@no_gazeta_spam.pl>

    Witam - właśnie dostałem wezwanie do sądu na rozprawę w charakterze swiadka
    dnia 24.08 o 11:30 w Płocku - mieszkam w Rudzie Śląskiej więc mam spory
    kawałek. Napisali również, że w razie niewstawienia się nałożą na mnie karę
    pieniężną a jedynym usprawiedliwieniem może być choroba.

    Co mogę zrobić by się wymigać - bo nie widzę sensu by tam jechać bo nic w
    sprawie tak na prawdę nie wiem - kupiłem kartę na allegro i zostałem
    oszukany ale bez strat (chyba o to chodzi bo już byłem przesłuchany na
    policji).

    Czy oni mi mają jakoś zwrócić kasę za przejazd i nie wiem czy nie będę
    musiał jechać pociągiem nocą i brać taksówki by dojechać ?

    Czy w pracy jest ten dzień usprawiedliwiony i pełnopłatny - czy na dodatek
    muszę sobie jeszcze brać wolne ?

    Jakoś mi się nie widzi by się męczyć tam z dojazdem i jeszcze za wszystko
    samemu płacić. Szkoda, że mnie nie wezwali do Gdańska bym miał kuźwa dalej
    ale przynajmniej nad morze.

    Łukasz Lubojański

  • 2. Data: 2006-08-07 09:23:08
    Temat: Re: Wezwanie do sądu w charakterze świadka
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "Łukasz Lubojański" <lukasz_lubojanski@no_gazeta_spam.pl> napisał
    w wiadomości news:eb6u1s$clk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > karę
    > pieniężną a jedynym usprawiedliwieniem może być choroba.

    tylko choroba lub inna usprawiedliwiona przyczyna

    >bo nie widzę sensu by tam jechać bo nic w
    > sprawie tak na prawdę nie wiem

    nie do Ciebie nalezy decyzja

> [...]
    >
    > Czy oni mi mają jakoś zwrócić kasę za przejazd i nie wiem czy nie będę
    > musiał jechać pociągiem nocą i brać taksówki by dojechać ?

    nalezy Ci sie kasa za utracony zarobek i przejazd /najtanszym srodkiem
    komunikacji/

    > Czy w pracy jest ten dzień usprawiedliwiony i pełnopłatny - czy na dodatek
    > muszę sobie jeszcze brać wolne ?

    dzien nieplatny /chyba ,ze inaczej pracodawca ustalil/ ale ma obowiazek Cie
    zwolnic

    > Jakoś mi się nie widzi by się męczyć tam z dojazdem i jeszcze za wszystko
    > samemu płacić. Szkoda, że mnie nie wezwali do Gdańska bym miał kuźwa dalej
    > ale przynajmniej nad morze.

    a potem kazdy sie czepia ,ze sady zle dzialaja a kazdy je olewa

    ps sprobuj napisac o przesluchanie Cie w "Twoim" sadzie w ramach pomocy
    prawnej

  • 3. Data: 2006-08-07 11:47:55
    Od: Łukasz Lubojański <lukasz_lubojanski@no_gazeta_spam.pl>

    Lookasik wrote:

> [...]
    > Cie zwolnic

    > a potem kazdy sie czepia ,ze sady zle dzialaja a kazdy je olewa

    Nic dziewnego jak biorą na świadka byle kogo kto kupił od gościa na allegro
    i nic nie wie więcej - ja im przeca nic a nic nie pomogę - zresztą to było
    już rok temu. Zresztą wcale nie przejołem gościem - kupiłem se od razu
    (konkretnie kartę CF) u innego klienta. Pewno ten co by stracił u niego
    pełno kasy to by przyjechał a ja straciłem jak na razie tylko czas.

    Dla mnie to tak jak by wezwać Pana na drugi koniec Polski za rok i zapytać
    sie - co Pan tu dzisiaj napisał. Też już Pan nic nie będzie pamiętał i nie
    będzie widział sensu - przeca to można wydrukować i przeczytać.

    > ps sprobuj napisac o przesluchanie Cie w "Twoim" sadzie w ramach pomocy
    > prawnej

    A gdzie będę musiał załatwić ten zwrot - tam na miejscu muszę to załatwić
    czy w swoim miejscu zamieszkania ?
    Jak pojadę pociagiem to muszę brać dodatkowo jakiś papierek czy wystarczy
    ksero biletu kolejowego ?

    Łukasz Lubojański

  • 4. Data: 2006-08-07 16:55:47
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "Łukasz Lubojański" <lukasz_lubojanski@no_gazeta_spam.pl> napisał
    w wiadomości news:eb799c$3gd$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > czy w swoim miejscu zamieszkania ?
    > Jak pojadę pociagiem to muszę brać dodatkowo jakiś papierek czy wystarczy

    na miejscu w sadzie na koniec zeznan.. wystarczy ksero i dobrze by bylo
    gdybys qwiedzial ile wynosi Twoj dzienny zarobek... popros pracodawce o
    jakis papierek.. chyba ,ze Ci zaplaci za ten dzien.. najczesciej placa

  • 5. Data: 2006-08-07 17:50:56
    Od: stern <s...@0...pl>

    Lookasik napisał(a):

    > nalezy Ci sie kasa za utracony zarobek i przejazd /najtanszym srodkiem
    > komunikacji/

    rowerem?
    nie, rolki chyba tańsze :)

    bp, nmsp