  • 1. Data: 2002-09-09 19:46:56
    Temat: Wezwanie do sadu! pomocy
    Od: "iNv" <i...@p...onet.plSPAM>

    Witam, moja znajoma dostala wezwanie do sadu w charakterze oskarzonego.
    Na wezwaniu __nie_pisze__ w jakiej sprawie jestto wezwanie.
    czy mozna sie tego w jakis sposob dowiedziec przed rozprawa, czy tez
    jest to informacja niejawna?

  • 2. Data: 2002-09-09 21:12:31
    Temat: Re: Wezwanie do sadu! pomocy
    Od: kingurek <k...@p...fm>

    iNv wrote:
> [...]
    > Na wezwaniu __nie_pisze__ w jakiej sprawie jestto wezwanie.
    > czy mozna sie tego w jakis sposob dowiedziec przed rozprawa, czy tez

    skoro jest wezwana jako oskarzona moze ubiegac sie o akt
    oskarzenia-prawdopodobnie zostanie jej doreczony na pierwszej rozprawie
    vel posiedzeniu

  • 3. Data: 2002-09-10 01:01:30
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > --
    >

    > jeśli dostała wezwanie w takim charakterze(oskarżonej) to nie wierz w to, że
    nie wie o co chodzi. Musi wiedzieć. Ktoś jej wcześniej musiał przedtawić
    zarzuty.jeśli to jest jednak wezwanie w charakterze obwinionej (sąd grodzki) to
    faktycznie może do końca nie wiedzieć. po prostu, niech idzie do sądu, poda
    sygnaturę akt, weźmie ze sobą dowód osobisty i dowie się w sekretariacie o co
    chodzi, a nawet ma prawo zobaczyć akta sprawy. rgl

  • 4. Data: 2002-09-11 21:19:26
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    że
    > nie wie o co chodzi. Musi wiedzieć. Ktoś jej wcześniej musiał przedtawić

    A jeśli ktoś ją oskarżył prywatnie ?

  • 5. Data: 2002-09-12 06:41:42
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Marcyś napisa_(a):