  • 1. Data: 2003-02-04 19:56:31
    Temat: Wezwanie do sadu - co robic - HELP!!!
    Od: "Piopis" <p...@g...pl>

    Witam wzystkich!!!
    Jestem tu pierwszy raz i prosze o pomoc! a raczej rade.

    Jakis czas temu mialem wypadek samochodowy. Zadnego
    zderzenia.
    Kierowca wjechal razem z pasazerami na pobocze i dachowal.
    Bylo zeznanie na policji i przesluchanie.
    Teraz sprawa zostala przekazana do sadu Grodzkiego i
    dostalem wezwanie.
    Wezwanie to jest na dzien ktory poprzedza dzien rozprawy
    kierowcy jako oskarzonego w sprawie.
    Na wezw. jest oczywiscie numer sprawy i napis ze
    wstawiennictwo jest obowiazkowe.
    Teraz moj problem polega na tym.
    W tym czasie jade w sprawach osobistych daleko od miejsca
    zamieszkania. Moj wyjazd byl zaplanowany duzo wczesniej niz
    otrzymane wezwanie i nijak nie moge mojego wyjazdu
    przesunac.
    Dzwonilem do sadu i powiedziano mi zebym przyslal pismo w
    ktorym wyjasnie ze nie moge przyjechac.
    Nie wiem teraz co napisac w powodzie zeby pismo zostalo
    uwzglednione.
    Myslalem o tym ze mam wazny wyjazd osobisty (bo taki jest)
    lub ze moj stan zdrowia i majatkowy nie pozwala w tym czasie
    na taka podroz (ponad 150km od mojego miejsca zamieszkania)

    A drugie co mi grozi za niewstawienie sie na wezwanie po
    negatywnym rozpatrzeniu pisma.
    Jesli kara pieniezna to w jakiej wysokosci?

    Wielkie dzieki za wszelka pomoc

    Piopis

  • 2. Data: 2003-02-04 23:44:01
    Temat: Re: Wezwanie do sadu - co robic - HELP!!!
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

    Użytkownik "Piopis" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wzystkich!!!
    > Jestem tu pierwszy raz i prosze o pomoc! a raczej rade.
    >
    > Jakis czas temu mialem wypadek samochodowy. Zadnego
    > zderzenia.

    [ciach]
    nie przejmuj sie :)
    ja bylem swiadkiem w Sadzie Grodzkim nie przyszedlem napisalem pisemko
    chodzilo o uroczystosc szkolna ale nie super wazna (zdjecia do gazety)
    zreszta tylko jeden swiadek sie stawil i przesunieto za miesiac sprawe...
    ale to byla sprawa o wykroczenie
    w kolejnym terminie sie stawilem oczywiscie ;)

    Piotrek