  • 41. Data: 2018-01-19 15:22:23
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 14:46, Liwiusz pisze:

    > Jakie dokumenty?

    np prawo jazdy?

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 42. Data: 2018-01-19 15:30:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 15:22:30 UTC+1 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > np prawo jazdy?

    A to się podepnę- co grozi za używanie prawa jazdy z nieaktualnym adresem?
    Od lat mam prawo jazdy w którym wpisany jest adres pod którym od dawna nie mieszkam/
    nie przebywam/ nie jestem zameldowany.

  • 43. Data: 2018-01-19 15:40:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 15:22, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > np prawo jazdy?

    Po co?

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2018-01-19 15:52:47
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ciekawe, czy jakby "gołosłownie oświadczył", że zamordował kilkoro nieletnich, to sąd
    też by go olał.
    Przecież "gołosłownie oświadczył", że Dorocie Wellmann seks nie grozi.

    -----

  • 45. Data: 2018-01-19 17:02:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 15:30, Kris pisze:

    > A to się podepnę- co grozi za używanie prawa jazdy z nieaktualnym adresem?
    > Od lat mam prawo jazdy w którym wpisany jest adres pod którym od dawna nie
    mieszkam/ nie przebywam/ nie jestem zameldowany.

    Jeśli nie podasz policjantowi do kontroli z dowodem gdzie masz inny
    adres to nic nie grozi.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2018-01-19 17:22:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 17:02, RadoslawF pisze:

    > Jeśli nie podasz policjantowi do kontroli z dowodem gdzie masz inny
    > adres to nic nie grozi.

    Nie ma już dowodów z adresem.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2018-01-19 19:01:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 17:22:36 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie ma już dowodów z adresem.

    Ja mam

  • 48. Data: 2018-01-19 19:06:07
    Temat: Re: Wellman - Piekara : lekka ręka hojnego sądu czyli 427_000 PLN na reklamy
    Od: MK <m...@b...cn>

    Czy możesz, debilu, nie zmieniać tematu bez sensu?

  • 49. Data: 2018-01-19 19:10:42
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    ups.com>:

    > Ja mam

    Ale adres jest tylko ozdobnikiem na tym plastiku

    --
    'Tom N'

  • 50. Data: 2018-01-19 19:32:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    MK <m...@b...cn> pisze:
    > Czy możesz, debilu, nie zmieniać tematu bez sensu?

    Misiu małego rozumku: wolisz zmianę tematu w podwątku czy wielką kupę
    wątków na niemal ten sam temat? Jak kogoś temat "Wellman v. Piekara"
    nie interesuje to ma mieć jeden wątek czy kupę wątków do ignorowania?

    A jak twój czytnik newsów albo serwis www przez który czytasz usenet ma
    problemy z podwątkami to się nie chwal że używasz badziewia.

    --
    A. Filip