  • 81. Data: 2012-06-28 22:51:58
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.06.2012 22:06, Andrzej Lawa pisze:
    > Tia, z całego stada innych jedynych prawdziwych...

    Nie. Jest jedyny.

    > Idź sobie stąd ze swoimi bajeczkami. To nie jest grupa o bajeczkach.
    > Dotrze to do ciebie?

    To ty opowiadasz bajeczki.

    > ROTFL

    > A jednocześnie stanowczo wiesz, co zrobi, jak kogo oceni i czego się
    > domaga.

    A jaki to ma związek? Wiem to, co mi mówi w Swoim Słowie. I jakikolwiek
    by nie był i cokolwiek by nie robił, to jest Bogiem, Panem Stworzenia, a
    nie pracodawcą, na którego można się wypiąć.

    > "Przemysław Adam Śmiejek zobaczył małego chłopca. Poczuł do niego
    > nieodparty pociąg i postanowił go uwieść."
    > Widzisz jak miło jest być umieszczanym w cudzych bajaniach?

    Po pierwsze, nie umieszczałem cię w żadnych bajkach. Po drugie nic nie
    pisałem o twoich uczuciach.

    > Tak.

    To go używaj...

    > "Przyganił" jeśli już.

    Weź się w końcu naucz polskiego albo przestań innych krytykować, jak sam
    masz ledwo bladawe pojęcie: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=51238

    > TK rozważa uchylenie nowej ustawy, czyli wróciłby poprzedni porządek
    > prawny...

    No. Działkowcy chcą stanu prawnego z 2005 bodajże, jeśli dobrze baner na
    ogródkach zapamiętałem. Więc jak Nowa Ustawa przejdzie, to zapłacą więcej.

    > A dlaczego do tej pory nie powiedziałeś głośno w mediach, że np. nie
    > jesteś ćpunem, złodziejem i pedofilem?

    A ktoś mówił, że jestem? Media trąbią o sprawie, działkowcy protesty
    organizują, Trybunał ustawę analizuję, ale nie, to jedna wielka ściema
    Taty Grzybka.

    > No to jakie jest racjonalne uzasadnienie twojej wiary?

    A jaki to ma związek z fałszywym twierdzeniem, że ,,coś istnieje, bo
    wierzę, że istnieje''? Nigdy nie twierdziłem, że Bóg istnieje, bo
    wierzę, że istnieje. To nie jest chrześcijański światopogląd. Bóg jest,
    był i będzie.

    > Masz jakieś
    > dowody?

    mam.

    > Weryfikowalne badania naukowe?

    Ale to ty wyznajesz wiarę w naukę i tylko naukę. Nauka jest tylko
    częścią systemu stworzonego przez Boga. Bóg jest poza nią, bo Bóg ją
    stworzył.

    > Nie - istotą wiary jest
    > przyjmowanie tego, co ci ktoś wciskał od dziecka, "na wiarę".

    Pacz pan, zniknąłeś nawróconych w wieku dorosłym, którzy dopiero wtedy
    poznali Dobrą Nowinę.

    > To mechanizm mający na celu jak najdokładniejsze dojenie przy
    > uzyskiwaniu jak najmniej muczenia ;->

    A ja se będę muczał i co mi pan zrobisz? Nie chcę być tak dojony.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 82. Data: 2012-06-28 22:53:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-27 18:01, Przemek Lipski pisze:
    > Policjant zaufania? Jak mam wybierać komu zaufać, to mając do wyboru
    > prawnika, notariusza, policjanta i listonosza, listonosza bym wybrał.
    Aż boję się pomyśleć, co byś wybrał, gdyby w zestawieniu zamiast
    listonosza dać k*. W każdym razie ja miałbym dylemat ;-)

    Maciek

  • 83. Data: 2012-06-28 23:02:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.06.2012 22:37, Andrzej Lawa pisze:
    > Udowodnij, że nie ma niewidzialnych różowych jednorożców.

    A po co? Mi to niepotrzebne. Rozumiem, że wyznajesz religię jakąś z nimi
    związaną i że chcesz głosić ich istnienie analogicznie jak ja głoszę
    Chrystusa i Dobrą Nowinę. No więc głoś. Nie żeby się z tobą zgadzał, ale
    ale nie będę mówił, że tylko moja wiara jest neutralnym poglądem.

    > O! I udowodnij, że nie jesteś złodziejem i pedofilem. Już raz chyba
    > ciebie o to prosiłem.

    Bez związku.

    > Czyli wg.

    Pan coś mówiłeś o notorycznym popełnianiu błędów?

    >twojej
    > własnej "logiki" - jesteś złodziejem i pedofilem ;->

    Bez związku. Ja głoszę Chrystusa i Dobrą Nowinę. Jeżeli twierdzisz, że
    to kłamstwo, to wykaż. Nie mówię kim ty jesteś. Chcesz sobie głosić
    swojego różowego, to go głoś.

    > A jak ktoś jest przekonany, że jesteś złodziejem i pedofilem (bo
    > usłyszał taką plotkę w maglu) to oznacza, że jesteś? Ciekawe.

    To oznacza, że on jest przekonany, że to prawda. Nie mówię, że moja
    wiara generuje Boga.

    > Ktoś gdzieś napisał lub powiedział, że jesteś złodziejem i pedofilem.
    > Uwierzyłem. Bo tak.
    > Póki nie przedstawisz dowodu, że nie jesteś, mam prawo głosić, że jesteś.

    Owszem.

    > Widzisz problem? ;->

    Nie. Pomijając, że to nieco inna sprawa na poziomie moralności. Głosisz
    negatywne (i to silnie) cechy drugiego człowieka. To głoszenie temu
    człowiekowi może zniszczyć życie.

    Natomiast jeżeli chcesz głosić niewidzialnego różowego, to już inna sprawa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 84. Data: 2012-06-28 23:04:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.06.2012 22:40, Andrzej Lawa pisze:
    > Zrozum: TV rejestruje się "na osobę".
    > Przychodzi ktoś skontrolować odbiorniki tej osoby - mówisz, że tej osoby
    > tu już od dawna nie ma.

    No.... A teza była: ,,nachodzą tych co odbiornik mieli
    zarejestrowany ale wyrejestrowali.'' Więc zwróciłem uwagę, że mogą
    również ,,najść'' kogoś, kto nigdy odbiornika nie rejestrował.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 85. Data: 2012-06-29 08:02:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No.... A teza była: ,,nachodzą tych co odbiornik mieli
    > zarejestrowany ale wyrejestrowali.'' Więc zwróciłem uwagę, że mogą
    > również ,,najść'' kogoś, kto nigdy odbiornika nie rejestrował.

    Coś Ci się pozajączkowało. Jak się wyrejestrujesz, to możesz być w bazach
    byłych abonentów, i mogą Cię nawiedzić. Ale jeśli nigdy nie rejestrowałeś
    TV, to niby skąd pomysł na odwiedziny?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 86. Data: 2012-06-29 08:27:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    [ciach religijne brednie]

    Z religią - paszoł won na grupę o religii.
    (jak nie rozumiesz spokojnie, to będzie nerwowo)

  • 87. Data: 2012-06-29 08:28:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No.... A teza była: ,,nachodzą tych co odbiornik mieli
    > zarejestrowany ale wyrejestrowali.'' Więc zwróciłem uwagę, że mogą
    > również ,,najść'' kogoś, kto nigdy odbiornika nie rejestrował.

    Nie, nie mogą, bo to będzie ktoś inny.

  • 88. Data: 2012-06-29 08:34:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie. Jest jedyny.

    Udowodnij albo spadaj na grupę zajmującą się bajkami.
    [ciach]

    > No. Działkowcy chcą stanu prawnego z 2005 bodajże, jeśli dobrze baner na
    > ogródkach zapamiętałem. Więc jak Nowa Ustawa przejdzie, to zapłacą więcej.

    Dziwne, bo artykuły, które podajesz, piszą że jak zostanie unieważniona
    przez TK to będzie tragedia.

    Typowe podejście religijnego oszołoma - nawet źródeł własnej wiary nie
    czytają na wypadek, jakby jakieś niespójności wpadły im w oko.

    Ty rozszerzasz to i na wiarę w "spisek działkowy".

    > A ktoś mówił, że jestem? Media trąbią o sprawie, działkowcy protesty

    No, tak słyszałem... Gdzieś...
    [ciach]

    > mam.

    Swoją wiarę zapewne ;->

    > Ale to ty wyznajesz wiarę w naukę i tylko naukę. Nauka jest tylko
    > częścią systemu stworzonego przez Boga. Bóg jest poza nią, bo Bóg ją
    > stworzył.

    ROTFL

    > Pacz pan, zniknąłeś nawróconych w wieku dorosłym, którzy dopiero wtedy
    > poznali Dobrą Nowinę.

    Albo osłabli na rozumie.

    > A ja se będę muczał i co mi pan zrobisz? Nie chcę być tak dojony.

    To się wyprowadź.

  • 89. Data: 2012-06-29 08:57:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zrozum: TV rejestruje się "na osobę".
    >
    > Przychodzi ktoś skontrolować odbiorniki tej osoby - mówisz, że tej
    > osoby tu już od dawna nie ma.

    Dokładniej to nie "przychodzi skontrolować", bo ma w bazie pana
    iksińskiego, który wyrejestrował odbiornik - sprawdza jego aktualny
    adres i idą do niego pod nowy adres.

    Stary adres to dla nich czarna dziura...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 90. Data: 2012-06-29 09:00:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.06.2012 08:57, Massai pisze:

    > Dokładniej to nie "przychodzi skontrolować", bo ma w bazie pana
    > iksińskiego, który wyrejestrował odbiornik - sprawdza jego aktualny
    > adres i idą do niego pod nowy adres.

    No tak, oczywiście.

    To co pisałem to dla wariantu, kiedy poprzedni lokator zaniedbał
    wyrejestrowanie.