  • 111. Data: 2012-07-02 10:42:29
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ja trzymam pieniądze na koncie dla moich dzieci, żeby mogły sobie kupić
    > nieruchomość tam, gdzie chcą a nie gdzie ja chciałem.
    >
    > Z jakiej racji mam płacić za to haracz w postaci podatku od odsetek oraz
    > planowej inflacji?

    Ty się lepiej pomódł do dowolnego boga, żeby miłościwie nam panujący nie
    wpadli na genialny pomysł, że potrafią lepiej zagospodarować kasę na Twoim
    koncie. W końcu po co Ci tyle, jak jest tylu potrzebujących, którym się
    należy?

    J. ze skarpetą zakopaną w ogródku

    www.kontestacja.com

  • 112. Data: 2012-07-02 10:45:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2012 10:42, krys pisze:

> [...]
    > koncie. W końcu po co Ci tyle, jak jest tylu potrzebujących, którym się

    Ha! Ja jestem sprytny i przewidujący: mam debet :D

  • 113. Data: 2012-07-02 11:02:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ha! Ja jestem sprytny i przewidujący: mam debet :D

    To dzieciom na dom bęziesz musiał chyba antymateriały kupić;-P

    J.

    www.kontestacja.com

  • 114. Data: 2012-07-02 11:13:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2012 11:02, krys pisze:

    > To dzieciom na dom bęziesz musiał chyba antymateriały kupić;-P

    Same sobie kupią.

  • 115. Data: 2012-07-02 14:27:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.07.2012 11:13, Andrzej Lawa pisze:
    > Same sobie kupią.

    A niedawno pisałeś:

    ========++
    Ja trzymam pieniądze na koncie dla moich dzieci, żeby mogły sobie kupić
    nieruchomość tam, gdzie chcą a nie gdzie ja chciałem.
    ========++

    To jak w końcu jest kłamczuszku?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 116. Data: 2012-07-02 14:34:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > Ja trzymam pieniądze na koncie dla moich dzieci, żeby mogły sobie kupić
    > nieruchomość tam, gdzie chcą a nie gdzie ja chciałem.

    ROTFL

    Dla ciebie chyba już nie ma nadziei, żebyś rozumu nabrał...

    Ilustruję sytuację stosując popularną figurę retoryczną - umieszczenie
    siebie w tej sytuacji.

    Jak ktoś ci dla zilustrowania problemu trudnych do pozbycia się
    lokatorów napisze "Wynajmę u ciebie mieszkanie, a potem przestanę płacić
    i nie chcę się wyprowadzić - i co wtedy zrobisz?" to co, zwyzywasz go od
    oszustów, bo uznasz że planuje tak ciebie okantować?

  • 117. Data: 2012-07-02 15:37:25
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 29 Jun 2012 16:21:53 +0200,
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> screamed:

    > Przecież ja to wiem. Dlatego dogmat o nieistnieniu Boga pozostanie na
    > zawsze ateistycznym dogmatem wiary i tylko wiary, bez możliwości jego
    > potwierdzenia.

    Ateizm nie jest wierzeniem. Tak samo jak niegranie w tenisa nie jest
    uprawianiem sportu.

    > Po pierwsze: Niekoniecznie, nawet w nauce są pewne hipotezy, których się
    > nie da wprost dowieść, a które się wysuwa. Np. na podstawie zachowania
    > pewnych obiektów w kosmosie podejrzewa się istnienie czegoś niebadalnego
    > w ich okolicy.

    Hipotezom daleko do, forsowanej przez zwolenników (co widać niżej),
    pewności.

    > Po drugie: Bóg jest POZA NAUKĄ. On ją stworzył. Brak naukowego dowodu na
    > jego istnienie o niczym nie świadczy. Dowodzimy Jego istnienia właśnie
    > na podstawie obserwacji Jego wpływu na nasz świat.

    Jeśli bóg jest niefalsyfikowalny to wszystko możesz nim wytłumaczyć.
    Czyli nie ma tu miejsca na dowód.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 15:34:34 user up 13217 days, 3:29, 1 user, load average: 0.09, 0.61, 0.45 ]

    Earn cash in your spare time - blackmail your friends.

  • 118. Data: 2012-07-02 19:07:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.07.2012 15:37, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Fri, 29 Jun 2012 16:21:53 +0200,
    > Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> screamed:

    > Ateizm nie jest wierzeniem.

    Jest. Jest wiarą w naukę i tylko naukę i bezosobową siłę stwórczą świata.
    Tylko, że jednym ze sposobów walki ateistów z chrześcijanami jest
    właśnie głoszenie takich haseł, przez co słabsi w wierze chrześcijanie
    zaczynają chorować na schizofrenię. W kręgach chrześcijańskich,
    zwłaszcza w czasie nabożeństw i w kościele są chrześcijanami, a poza
    tymi miejscami dają sobie zatkać usta i głoszą dogmaty ateistyczne.

    To jest nieudowadnialny dogmat, że poza nauką nie istnieje nic i że siła
    stwórcza świata jest siłą wyłącznie naukową i bezosobową.

    > Jeśli bóg jest niefalsyfikowalny to wszystko możesz nim wytłumaczyć.

    Owszem, bo Bóg jest ponad wszystkim.

    > Czyli nie ma tu miejsca na dowód.

    Naukowy? Nie. Naukowo można tylko przedstawiać takie czy inne ślady jego
    działania, ale ponieważ Bóg jest poza nauką, to zawsze można to próbować
    naukowo obalić.

    Obie strony po prostu wierzą w swoje. Ja wierzę w osobowego Boga z
    którego woli wynika wszystko pozostałe, łącznie z nauką i siłami
    przyrody, ateista wierzy w siły przyrody, fizyki jako samoistne i nie
    wypływające z osobowego Boga.

    Ani ja nie będę w stanie przedstawić naukowego dowodu, który zadowoli
    ateistę ani ateista nie przedstawi mi 100% dowodu, który mnie przekona.
    Obaj wierzymy w swoje.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 119. Data: 2012-07-02 21:57:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    [ciach brednie o krasnoludkach i innych skrzatach]

    Tirstanku, zrozum wreszcie ośle patentowany, opętany przez demony, że
    nauka nie wypowiada się w kwestiach pozanaukowych i tyle - nie dowodzi
    braku "prawdziwych" niewidzialnych różowych jednorożców, najwyżej
    zajmuje się tymi urojonymi w kontekście psychiatrii i psychologii.

    Wierz sobie w cokolwiek, wolny kraj, ale nie mieszaj swoich wierzeń do
    faktów. Bo fakt to jest coś, co można naukowo potwierdzić.

    Innymi słowy: spierdalaj (jak widać tracę do ciebie cierpliwość) ze
    swoją religią na grupę o religii. To jest grupa o PRAWIE. Wszelkie
    argumenty "bóg tak chciał" są równie sensowne jak obrona w stylu "głosy
    kazały mi go zabić" - co notabene w twojej (i nie tylko) kochanej
    religii dość popularne zjawisko (w takiej czy innej formie). Jedyne, w
    czym może pomóc tego typu argumentacja, to w uznaniu za niepoczytalnego.

  • 120. Data: 2012-07-02 23:12:17
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 02 Jul 2012 19:07:48 +0200,
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> screamed:

    > Jest. Jest wiarą w naukę i tylko naukę i bezosobową siłę stwórczą świata.

    Wiara w naukę to nie ateizm. Nauka pozwala nam zrozumieć otaczający nas
    świat, zrozumieć zasady jego działania. I z czasem wiemy coraz więcej.
    I to jest właśnie w nauce piękne.

    > Tylko, że jednym ze sposobów walki ateistów z chrześcijanami jest
    > właśnie głoszenie takich haseł, przez co słabsi w wierze chrześcijanie
    > zaczynają chorować na schizofrenię.

    Ateiści nie walczą z teistami do momentu, kiedy ci drudzy nie chcą
    wprowadzać swoich wierzeć do legislatury.
    Jest takie dobre powiedzenie: nie niepokoi mnie w co wierzysz, niepokoi
    mnie gdy wierzysz w co ja powinienem wierzyć.
    To samo dotyczy etyki o korzeniach teistycznych, nie etyki wywodzącej
    się z humanizmu.

    > W kręgach chrześcijańskich,
    > zwłaszcza w czasie nabożeństw i w kościele są chrześcijanami, a poza
    > tymi miejscami dają sobie zatkać usta i głoszą dogmaty ateistyczne.

    To nie są ateiści. To są quasiwierzący.

    > To jest nieudowadnialny dogmat, że poza nauką nie istnieje nic i że siła
    > stwórcza świata jest siłą wyłącznie naukową i bezosobową.

    Jak na razie wszystko to doskonale się potwierdza.

    > Owszem, bo Bóg jest ponad wszystkim.

    A Wielki Malinowy Glut(R) sterujący tą pacynką ponad nim.

    > Naukowy? Nie. Naukowo można tylko przedstawiać takie czy inne ślady jego
    > działania, ale ponieważ Bóg jest poza nauką, to zawsze można to próbować
    > naukowo obalić.

    Teoria boga jest niefalsyfikowalna. I tylko z tego powodu nie można jej
    obalić. I tylko z tego powodu nigdy nie będzie dziedziną nauki.

> [...]
    > którego woli wynika wszystko pozostałe, łącznie z nauką i siłami
    > przyrody, ateista wierzy w siły przyrody, fizyki jako samoistne i nie

    Wierzyć sobie możesz w co tylko chcesz. Bylebyś swojej wizji nie
    usiłował forsować innym w jakikolwiek sposób.

    > Ani ja nie będę w stanie przedstawić naukowego dowodu, który zadowoli
    > ateistę ani ateista nie przedstawi mi 100% dowodu, który mnie przekona.

    Nie będziesz nigdy w stanie przedstawić naukowego dowodu.
    Ja być może kiedyś będę.

    > Obaj wierzymy w swoje.

    Nie.

    > Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    > ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    > aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

    All who curse their father or mother must be put to death. They are
    guilty of a capital offense. (Leviticus 20:9 NLT)

    Whoever sacrifices to any god, except the Lord alone, shall be doomed.
    (Exodus 22:19 NAB)

    They entered into a covenant to seek the Lord, the God of their fathers,
    with all their heart and soul; and everyone who would not seek the Lord,
    the God of Israel, was to be put to death, whether small or great,
    whether man or woman. (2 Chronicles 15:12-13 NAB)

    But if this charge is true (that she wasn't a virgin on her wedding
    night), and evidence of the girls virginity is not found, they shall
    bring the girl to the entrance of her fathers house and there her
    townsman shall stone her to death, because she committed a crime against
    Israel by her unchasteness in her father's house. Thus shall you purge
    the evil from your midst.
    (Deuteronomy 22:20-21 NAB)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 22:59:18 user up 13217 days, 10:54, 1 user, load average: 0.09, 0.61, 0.45 ]

    Beware of computer programmers that carry screwdrivers. -- Leonard Brandwein