  • 101. Data: 2012-06-30 13:22:55
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.06.2012 11:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Podobnie jak twój dogmat, że nie jesteś złodziejem ani pedofilem.

    Nie do końca, bo on podlega nieco pod naukę, choć owszem, badalny w 100%
    również nie jest i nie można go udowodnić w 100%.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 102. Data: 2012-06-30 14:12:31
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 11:49:27 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ja trzymam pieniądze na koncie dla moich dzieci, żeby mogły sobie kupić
    > nieruchomość tam, gdzie chcą a nie gdzie ja chciałem.

    Jak im sie nie bedzie podobac lokalizacja, to sobie sprzedadza i kupia tam
    gdzie chca. Za 10 lat te twoje pieniadze moga nie wystarczyc na kawalerke.

    > Z jakiej racji mam płacić za to haracz w postaci podatku od odsetek oraz
    > planowej inflacji?

    Nie mam pojęcia. Podatek od inflacji zwany podatkiem Belki to wyjątkowa
    perfidia.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 103. Data: 2012-06-30 14:15:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.06.2012 14:12, KRZYZAK pisze:
    > Jak im sie nie bedzie podobac lokalizacja, to sobie sprzedadza i kupia tam
    > gdzie chca. Za 10 lat te twoje pieniadze moga nie wystarczyc na kawalerke.

    No właśnie do tego pije Andrzej. Że jego pieniące są zjadane po kawałku,
    więc twój dom też ma być zjadany po kawałku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 104. Data: 2012-06-30 14:40:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie do końca, bo on podlega nieco pod naukę, choć owszem, badalny w 100%
    > również nie jest i nie można go udowodnić w 100%.

    Ale ja miałem OBJAWIENIE!

    Zatem udowodnij, że nie jesteś.

  • 105. Data: 2012-06-30 14:42:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Jak im sie nie bedzie podobac lokalizacja, to sobie sprzedadza i kupia tam
    > gdzie chca. Za 10 lat te twoje pieniadze moga nie wystarczyc na kawalerke.

    Za 10 lat w tym miejscu może spaść meteoryt albo obok wybudują garbarnię.

    > Nie mam pojęcia. Podatek od inflacji zwany podatkiem Belki to wyjątkowa
    > perfidia.

    Takie życie.

    Załóż swoją partię, wygraj wybory i znieś podatki, których nie lubisz...
    Zobaczymy, jak wtedy będzie ;)

  • 106. Data: 2012-06-30 14:43:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No właśnie do tego pije Andrzej. Że jego pieniące są zjadane po kawałku,
    > więc twój dom też ma być zjadany po kawałku.

    Cóż, skoro ma być równość i sprawiedliwość ;->

  • 107. Data: 2012-06-30 17:42:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.06.2012 14:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Zatem udowodnij, że nie jesteś.

    Ale po co?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 108. Data: 2012-06-30 18:33:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ale po co?

    Bo inaczej wg własnej logiki przyznajesz, że jesteś.

    Było objawienie, objawienia są wg twojej własnej logiki bezdyskusyjną
    prawdą (objawioną), zatem póki nie udowodnisz nieprawdziwości tego
    objawienia...

  • 109. Data: 2012-06-30 19:24:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.06.2012 18:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Bo inaczej wg własnej logiki przyznajesz, że jesteś.

    Może jestem. Złodziejem na pewno. A pedofilem, nie wiem... Jeśli twoje
    objawienie pochodziło od Boga, to może i jestem, a o tym nie wiem.

    > Było objawienie, objawienia są wg twojej własnej logiki bezdyskusyjną

    To zależy jakie objawienia. Jeśli od Boga to owszem, jeśli od demonów to
    nie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 110. Data: 2012-06-30 22:02:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Może jestem. Złodziejem na pewno. A pedofilem, nie wiem... Jeśli twoje

    No proszę.

    > objawienie pochodziło od Boga, to może i jestem, a o tym nie wiem.

    No to szybko leć się leczyć!

    > To zależy jakie objawienia. Jeśli od Boga to owszem, jeśli od demonów to
    > nie.

    Och, na pewno nie od demonów.

    Natomiast dowiedziałem się z kolejnego objawienia, że ty jesteś opętany
    przez demony, bo wyjeżdżasz z religią gdzie nie trzeba, czym ją
    zdecydowanie dyskredytujesz.