  • 1. Data: 2023-12-23 21:03:41
    Temat: Wejście...
    Od: _Master_ <...@...pl>

    "zatrzymany. A przynajmniej zneutralizowany. PAP to przecież obiekt
    krytyczny. Wiem, że pachnie stanem wojennym ale lepszy krzyk 50 niż
    dowód na bezsilność władzy"

    Takie teksty wysyłają sobie członkowie grupy "Wejście" do której należy
    uzurpator wciskający się do budynku PAP.

    Ale KWAS ?

    Nie potrzeba Pegasusa żeby ich zdemaskować.

    Kolejna uczestniczka grupy "Wejście" Sylwia Gregorczyk to ta od wolnych
    sądów.

    Ale KWAS ?

    3 dni mija i Tusk znowu się wścieknie ?

  • 2. Data: 2023-12-24 13:06:25
    Temat: Re: Wejście...
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 23.12.2023 o 21:03, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Nie potrzeba Pegasusa żeby ich zdemaskować.
    >
    > Kolejna uczestniczka grupy "Wejście" Sylwia Gregorczyk to ta od wolnych

    A tak w ogóle to o co ci chodzi? Nie mylisz p.s.prawo z p.s.magiel
    przypadkiem?
    PS. Możesz nie odpowiadać, od góry nie czytam :)