  • 1. Data: 2004-05-19 17:35:55
    Temat: Ważne ---- odwieszenie wyroku
    Od: "Neo" <n...@g...pl>

    Witam.

    Moja kolezanka prowadzila kiedys firme. Pracownicy ja okradali itd...
    W duzym skrucie - skonczylo sie to tym ze zostala skazana z art 286
    (oszustwo)
    ponieważ zginely rowniez żeczy klientow. Nie mogla udowodnic, ze to nie ona.
    Sad skazal ja na 2 lata w zawieszeniu na 3 lata. Sad uznal czyn jako
    nieumyslny.

    Teraz ma sprawe karna z art 13 par 1 w ziwazku z art 286. - mina dopiero rok
    proby.
    Nie bede sie rozpisywal o co chodzi.

    Pytania :

    1- czy prokurator moze chciec (ze skutkiem ) bez sprawy sadowej odwiesic
    wyrok ?
    2- czy prokurator moze aresztowac podejzana ze wzgledu na poprzedni wyrok ?
    3- czy sad moze w trakcie sprawy odwiesic wyrok?
    4- czy w przypadku przegrania w sadzie sprawy wyrok sie odwiesza
    ?--podkreslam,
    ze bedzie apelacja
    5- czy ma znaczenie ze w obecnym procesie musi dojsc do prawomocnego wyroku
    by mozna
    bylo odwiesić poprzedni wyrok?
    6- i czy to oznacza, ze jesli bedzie apelacja to wyrok pierwszej instancji
    jest nieparawomocny,
    wiec mozna przeciagnac sprawe tak by trwala okres zawieszenia + 6 m-cy ?

    Dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam.
    Jan

  • 2. Data: 2004-05-19 18:57:51
    Temat: Re: Ważne ---- odwieszenie wyroku
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Neo wrote:
> [...]
    > ponieważ zginely rowniez żeczy klientow. Nie mogla udowodnic, ze to nie ona.
    > Sad skazal ja na 2 lata w zawieszeniu na 3 lata. Sad uznal czyn jako

    Nie ma czegoś takiego jak nieumyślne oszustwo...

> [...]

    > wyrok ?
    > 2- czy prokurator moze aresztowac podejzana ze wzgledu na poprzedni wyrok ?

    na tej podstawie nie

    > 3- czy sad moze w trakcie sprawy odwiesic wyrok?

    może...

    > 4- czy w przypadku przegrania w sadzie sprawy wyrok sie odwiesza
    > ?--podkreslam,
    > ze bedzie apelacja

    po prawomocnym skazaniu - tak, obligatoryjnie

    > 5- czy ma znaczenie ze w obecnym procesie musi dojsc do prawomocnego wyroku
    > by mozna
    > bylo odwiesić poprzedni wyrok?

    nie musi, choć raczej bez tego odwieszenia nie będzie

    > 6- i czy to oznacza, ze jesli bedzie apelacja to wyrok pierwszej instancji
    > jest nieparawomocny,
    > wiec mozna przeciagnac sprawe tak by trwala okres zawieszenia + 6 m-cy ?

    jest, zostać tymczasowo aresztowanym za przeciąganie tez można...

    KG