  • 1. Data: 2006-08-04 15:28:26
    Temat: Re: Wątpliwości związane z treścią regulaminu promocji Plus GSM
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Natomiast wiara w słowa sprzedawcy może być zgubna. Rozmawiałem już ze
    > sprzedawca w punkcie Plusa, który zapewniał mnie, że dodatkowe pakiety,
    > przy podpisaniu umowy na czas określony, będą obowiązywały co najmniej do
    > końca okresu umownego, na zasadach takich, jak w momencie podpisywania.

    Nagrac potajemnie (masz prawo), zachowac jako dowod na wypadek sporu z
    Operatorem (firma ponosi odpowiedzialnosc za kazde slowo pracownika, przy
    czym dobrze zeby handlowiec przedstawil sie jakos do mikrofonu i zostal
    "przypadkiem" zapytany o dzisiejsza date i godzine).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 2. Data: 2006-08-08 12:45:06
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Witam,

    Regulamin promocji Plus GSM "Rozmowy Godzinami" zobowiązuje do zawarcia
    tzw. cyrografu na okres 24 miesięcy. W jednym z punktów regulaminu jest
    też napisane:

    par. 2 Warunki Specjalne
    Usługa "Dodawanie godzin"
    ust. 3. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji Może skorzystać z
    promocyjnej usługi "Dodawanie Godzin" na warunkach określonych w
    odrębnym Regulaminie Promocji "Dodawanie Godzin", chyba, że niniejszy
    Regulamin Promocji stanowi inaczej.

    natomiast w regulaminie promocji "Dodawanie Godzin" jest napisane:

    ust. 2 Promocja trwa od 10.05.2006 r. do odwołania.

    Czy w takim przypadku mogę oczekiwać, że podpisując umowę na warunkach
    promocji "Rozmowy godzinami" przez cały okres umowny, tj. 24 miesiące,
    będę mógł skorzystać z promocji "Dodawanie godzin", a Plus GSM nie ma
    prawa odwołać tej promocji dla osób posiadających umowy na 24 miesiące,
    do końca okresu umownego?

    Czy też może wiążący w kontekście "na warunkach określonych w odrębnym
    regulaminie promocji" jest zapis "do odwołania" z promocji "Dodawanie
    Godzin" i Plus może w każdej chwili odwołać tą promocję,a le abonentów
    związanych 24 miesięcznym cyrografem?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-08-08 14:16:12
    Od: d...@o...pl

    W momencie zawierania umowy sprzedający chyba poinformował Cię na
    jakich zasadach korzystasz z ich usług- czyż nie??
    A tekst "do odwołania" oznacza ze nie ma ściśle określonego terminu
    zakończenia się promocji, tak więc może na tydzień lub miesiąc
    juz jej nie będzie.
    W przypadku podpisania umowy natomiast, masz jasno określone stałe
    warunki obowiązujące przez dwa lata, a usługi dodatkowe jak "takie
    gadanie" "numer za free" "dodawanie godzin" itp. chocki klocki z
    reguły towarzyszą umowie na pewien okres w tym przypadku, nie wiesz
    czy dzień czy miesiąc czy może rok - niestety.

  • 4. Data: 2006-08-08 14:38:13
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    d...@o...pl napisał(a):
    > W momencie zawierania umowy sprzedający chyba poinformował Cię na
    > jakich zasadach korzystasz z ich usług- czyż nie??

    Jestem w tej doskonałej sytuacji, że jeszcze nie zawarłem umowy (a już
    przeczytałem regulaminy).

> [...]

    > A tekst "do odwołania" oznacza ze nie ma ściśle określonego terminu
    > zakończenia się promocji, tak więc może na tydzień lub miesiąc

    Ja rozumiem co ten tekst oznacza.

    Moje wątpliwości budzi fakt, że w regulaminie promocji jest napisane
    promocyjnej usługi "Dodawanie Godzin" na warunkach określonych w
    odrębnym Regulaminie Promocji "Dodawanie Godzin", chyba, że niniejszy
    Regulamin Promocji stanowi inaczej<<. Nie jest to moim zdaniem
    jednoznaczny zapis, gdyż daje on prawo do skorzystania w dowolnym
    momencie z tej promocji a jednocześnie określa, że regulamin promocji
    podrzędnej może być zmieniony przez regulamin promocji nadrzędnej. W tym
    kontekście uważam, że zapis >>Abonent, który zawarł Umowę w ramach
    Promocji Może skorzystać z promocyjnej usługi "Dodawanie Godzin"<< w
    regulaminie "Rozmowy godzinami" może dawać prawo do korzystania z
    promocji "Dodawanie godzin" przez cały okres obowiązywania umowy na czas
    określony.