  • 11. Data: 2005-04-25 02:25:04
    Temat: Re: Wątpliwości, czy serwisy randkowe działają legalnie
    Od: Pietia <p...@k...homelinux.net>

    w <news:d4f3ga$nld$1@inews.gazeta.pl>
    Zb. Drwiega napisał(a):

    > Sprawy nie będzie. Dam WTEDY tysiaka bez mrugniecia okiem!
    > :)

    Slij fote na email ;) Tylko aktualna :P

    --
    Pozdrawiam, Piotr Firlej aka Pietia

    Athlon-M 1667@2200 @1.75v |max @2400 @2.0v
    EPOX 8RDA3+ rev3 | Tagan 380W
    Kingmax Hardcore 2x256 500@440

  • 12. Data: 2005-04-25 15:33:20
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <d4fh7q$4t3$1@nemesis.news.tpi.pl> Romeq napisal(a):

    > To ja poprosze o zdjecie;) Krakow nie jest az taki duzy... Co szkodzi
    > popatrzec na ludzi... "jaki maly ten swiat".

    To, że mnie ROZPOZNASZ ze zdjęcia, nie znaczy już, że mnie TYM samym
    ZIDENTYFIKOWAŁEŚ jednoznacznie .
    Zadanie ma więc ciąg dalszy.
    Musisz poznać/podać mój adres, nazwisko,datę urodzenia, miejsce urodzenia
    itp.

    Zaznaczam- na PODSTAWIE tego zdjęcia.

    :)

    Bo nie wolno ci z tym zdjeciem udać się do wydziału ewidencji ludności,
    wydziału paszportowego lub na Policję...

    Złamałbyś zasady konkursu:
    "Jednoznacznego zidentyfikowania osoby na podstawie zdjecia"

    :)

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848 , gg1100100111000000111010

  • 13. Data: 2005-04-26 11:42:58
    Od: Pietia <p...@k...homelinux.net>

    w <news:d4j2jv$72d$1@inews.gazeta.pl>
    Green napisał(a):

    > Złamałbyś zasady konkursu:
    > "Jednoznacznego zidentyfikowania osoby na podstawie zdjecia"
    >
    > :)

    ;-)

  • 14. Data: 2005-04-26 15:16:11
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Green [Mon, 25 Apr 2005 15:33:20 +0000 (UTC)]:

    > To, że mnie ROZPOZNASZ ze zdjęcia, nie znaczy już, że
    > mnie TYM samym ZIDENTYFIKOWAŁEŚ jednoznacznie .

    Nie no, chwila moment. Jak Cie widze i Cie pokazuje
    palcem "o, to ten!" to mi sie wydaje ze jest to jednak
    dosc jednoznaczne bedzie... ;)

    Kira

  • 15. Data: 2005-04-26 15:16:45
    Od: Kira <c...@e...pl>

> [...]

    Nie no, chwila moment. Jak Cie widze i Cie pokazuje
    palcem "o, to ten!" to mi sie wydaje ze jest to jednak

    W koncu identyfikowac mam Ciebie a nie Twoj dom chyba? ;)

    Kira

  • 16. Data: 2005-04-26 19:34:13
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <d4lm9f$hgd$1@nemesis.news.tpi.pl> Kira napisal(a):

    > Re to: Green [Mon, 25 Apr 2005 15:33:20 +0000 (UTC)]:

    > Nie no, chwila moment. Jak Cie widze i Cie pokazuje
    > palcem "o, to ten!" to mi sie wydaje ze jest to jednak
    > dosc jednoznaczne bedzie... ;)

    Nie.
    Bo nie masz PEWNOŚCI, że nie jestem na ten przykład
    SOBOWTÓREM tej osoby, którą wydaje się Ci, że zidentyfikowałas.

    > W koncu identyfikowac mam Ciebie a nie Twoj dom chyba? ;)

    Tak. Ale - JEDNOZNACZNIE!
    Np. porównując linie papilarne, zdjęcie, inne cechy
    ze wzorcem przechowywanym w urzędzie.
    A ten wzorzec- to zdjęcie- i DANE ADRESOWE.w tym oczywiście-
    nazwisko,data urodzenia itp.

    > Kira

    PS.
    na pl.test pisywała swego czasu pewna Kira.
    To nie Ty? :)