-
1. Data: 2002-11-28 12:59:42
Temat: Wada istotna?
Od: "damian" <d...@p...onet.pl>
Hey,
Kupilem kompa w hipermarkecie. Zepsul mi sie 3 razy w tym 3 raz oddalem jako
rekojmia. Teraz zepsul mi sie po raz 4. Podejrzewam, ze jest to tylko
bateria, ale faktem jest, ze nie moge pracowac (zawiesza sie przy starcie),
wiec czy mozna to potraktowac jako wade istotna i zadac zwrotu pieniedzy (z
tytulu rekojmii)? co jezeli hipermarket powola rzeczoznawce, ktory uzna ze
to jest wada nieistotna?
Dzieki za porade,
damian
-
2. Data: 2002-11-29 07:54:53
Temat: Re: Wada istotna?
Od: "lidmar" <l...@g...pl>
Użytkownik "damian" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:as5403$9h$1@news.onet.pl...
> Hey,
> Kupilem kompa w hipermarkecie. Zepsul mi sie 3 razy w tym 3 raz oddalem
jako
> rekojmia. Teraz zepsul mi sie po raz 4. Podejrzewam, ze jest to tylko
> bateria, ale faktem jest, ze nie moge pracowac (zawiesza sie przy
starcie),
> wiec czy mozna to potraktowac jako wade istotna i zadac zwrotu pieniedzy
(z
> tytulu rekojmii)?
o ile mieścisz się w terminach, to reklamacje możesz złożyć zawsze,
co jezeli hipermarket powola rzeczoznawce, ktory uzna ze
> to jest wada nieistotna?
wtedy sprzedawca będzie mógł niezwłocznie wadę usunąć, lub wymienić towar na
nowy niewadliwy. Jednakże jeżeli nie zajmie stanowiska co do zasadności
reklamacji w terminie 21 dni (chyba że strony postanowiły inacaej co do
terminu) uznaje się że reklamacja została załatiowna na korzyść konsumenta
> Dzieki za porade,
>
> damian
>
>
>
pzdr
marek
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/