  • 1. Data: 2010-10-28 09:19:33
    Temat: WSA umorzenie post. - zwort kosztów na podst. jakiego art?
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Fakty:
    1) UM - zapłacił przed rozprawą w WSA.
    Wybory się zbliżają trzeba dbać o wyborców ;)
    2) Jeśli zgodzę się na umorzenie postępowania pani z WSA poinformowała mnie,
    że dostanę zwrot w 100% kosztów.

    Moje pytanie brzmi z jakiego art to wynika bo przeczytałem całą ustawe KPA i
    postępowanie przed sadami i nie doszukałem się takiego zapisu.
    Proszę tylko o art.

  • 2. Data: 2010-10-28 19:27:11
    Od: p...@p...fm

    od kiedy to kpa miałoby regulować kwestie kosztów przed sądem?

    art. 201 par. 1 p.p.s.a.

  • 3. Data: 2010-11-02 11:54:40
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Dziekuję.
    Czy na pismo z WSA o chęci umorzenia postepowania przez jedną ze stron
    trzeba odpowiadać czy jesli nie odpiszę to domyślnie zgadzam się na
    umorzenie?

  • 4. Data: 2010-11-03 16:08:40
    Od: p...@p...fm

    > Dziekuję.
    > Czy na pismo z WSA o chęci umorzenia postepowania przez jedną ze stron
    > trzeba odpowiadać czy jesli nie odpiszę to domyślnie zgadzam się na
    > umorzenie?

    na nic nie trzeba odpowiadac pod przymusem. Milczenie nie jest domyślną zgodą.
    Sąd i tak sam oceni, czy zachodzą przesłanki do umorzenia bez względu na
    stanowisko uczestnika.

  • 5. Data: 2010-11-04 11:51:49
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Dziękuję.
    Odpowiedziałem. Czekam na ciąg dalszy...