  • 21. Data: 2006-08-21 20:07:31
    Temat: Re: WKU molestuje mnie po 10 latach - co robic?
    Od: "Tio" <t...@w...pl>

    > Czy raczyłeś przeczytać co mi podesłałeś?
    > Gość poszedł do rezerwy w październiku 2002. Ustawa zmieniła się w
    > listopadzie 2002. Dalej EOT? Jak dla mnie bzdury piszesz.

    tez myslalem że nie ma racji jednak jak sie wczytasz to zrozumiesz ze
    zmiany w ustawie z 2002 dotyczą tylko osob zaczynających studia po
    tym roku. Chodzi zdaje sie o 3 artykul tego pisma wprowadzajacego
    zmiany do tej ustawy z 69 roku,o ile pamietam. Zreszta kto ma racje
    dowiemy sie wkrotce bo pojde z tym do WKU i dam znac co i jak było.

  • 22. Data: 2006-08-23 18:23:12
    Od: wombi <j...@d...pl>

    > Ten gość miał podobne problemy - poszukaj jego postów na tej grupie. Dla
    > mnie EOT bo dość już tłumaczenia tego samego.
    >
    > Adam

    Adam ma 100% racje. Nic dodać, nic ująć.

  • 23. Data: 2006-08-25 11:10:38
    Od: "Tio" <t...@w...pl>

    > Adam ma 100% racje. Nic dodać, nic ująć.

    niestety bylem w WKU i wedlug nich racji nie ma.
    Pokazali mi opinie prawnika w tej sprawie ktory orzekł że w tym roku
    ludzi po absolutorium nie mają prawa przenosić do rezerwy.

  • 24. Data: 2006-08-25 13:01:00
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Tio" <t...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
    > niestety bylem w WKU i wedlug nich racji nie ma.
    > Pokazali mi opinie prawnika w tej sprawie ktory orzekł że w tym roku
    > ludzi po absolutorium nie mają prawa przenosić do rezerwy.
    A czy ja tego nie mówiłem od początku? I jeszcze jeden taki Kolega probował
    mnie pojechać z wyższością "bo on się zna a ja nie" heheh ;)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 25. Data: 2006-08-26 09:02:54
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Tio" <t...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
    > A czy ja tego nie mówiłem od początku? I jeszcze jeden taki Kolega probował
    > mnie pojechać z wyższością "bo on się zna a ja nie" heheh ;)

    Jesli dla Was opinia WOJSKOWEGO prawnika jest wiazaca to trudno.Chyba
    wiadomo,ze WKU ma opinie prawnika korzystna dla siebie a nie dla
    poborowych.W WSA sprawa bylaby wygrana na 100%. A Pan/Pani w okienku nie
    stanowi w Polsce prawa.