  • 1. Data: 2006-11-27 12:21:23
    Temat: WKU
    Od: d...@v...pl

    Witam serdecznie,
    temat znany jednak po kilkugodzinnych przeszukiwaniach nie potrafie
    sobie pomoc :)
    Moja sytuacja (rocznik 82):
    Dwa m-ce temu zostałem skreślony z uczelni, najprawdopodobniej staram
    sie wpis jeszcze na semestr zimowy aby go powtorzyc ale nie jestem na
    100 % pewnien cxzy sie uda, jest troche pozno. Nie dostałem jeszcze
    żadnego listu z WKU ale pewnie na dniach przyjdzie, wole nie czekać
    tylko zacząć działać. Słyszalem ze mozna starac sie o odroczenie z
    powodow prywatnych. Trudnej sytuacji w domu nie mam, nie mam żony,
    dzieci, ale mam pracę z ktorej jestem zadowolony oraz dwa kredyty
    które spłacam (zostalo mi jeszcze rok oraz dwa lata na drugi) - razem
    350 zł w m-cu. Czy pisac juz teraz odroczenie wlasnie z tego powodu ?
    czy lepiej poczekac na decyzje dziekana i wtedy zacząć działać ?
    problem może byc tez w tym iz drugi kredyt (200 zł) jest wziety
    wspolnie z ojcem wiec w razie "w" on musialby to splacic a to nie
    wchodziloby w gre :) nie wiem tez czy wku ma dojscie do takich
    informacji...

    tak czy siak, do wojska pojsc nie chce a wiem ze jesli pojde to o
    powrocie do pracy moge zapomniec (pracuje jako handlowiec u
    prywaciarza) wiec prosze o pomoc ale bez odpowiedzi w stylu "marudzisz,
    w wojsku nie jest tak zle"

    Pozdrawiam i z gory dzieki.

  • 2. Data: 2006-11-27 12:38:04
    Temat: Re: WKU
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    <d...@v...pl> wrote in message
    s.com...

> [...]
    > które spłacam (zostalo mi jeszcze rok oraz dwa lata na drugi) - razem
    > 350 zł w m-cu. Czy pisac juz teraz odroczenie wlasnie z tego powodu ?

    Wyjedź na wyspy...

    Stach

  • 3. Data: 2006-11-27 14:59:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Krzysztof Stachlewski wrote:

    > <d...@v...pl> wrote in message
    s.com...

    > Wyjedź na wyspy...
    >
    > Stach
    aalbo na rok zapisz zsie do ojakiejs szkly poolicealnej (okolo o150 nan
    miiesiac) za rok cie wywaala bo wyniiki beda zerowe a wtedy wrocisz na
    uczcelnie
    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna