  • 11. Data: 2005-09-07 05:46:07
    Temat: Re: WKU
    Od: "Marek Ciszewski" <m...@h...com>

    "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:dfl5b6$pqe$1@news.onet.pl...

    > zmiana obywatelstwa.
    > Tyle, że w innym kraju też mogą od ciebie czegoś chcieć... ;-)

    Na szczescie sa jeszcze cywilizowane kraje w ktorych specjalistow wojsko
    KUPUJE a nie zmusza do podpisania oswiadczenia o wspolpracy pod grozba
    wiezienia [jak za dawnych czasow :)]...

    > A na serio - jak będzie mobilizacja to chyba lepiej trafić jako
    > specjalista-informatyk do zmilitaryzowanej firmy niż na pierwszą linię.
    > Chyba, że koniecznie chcesz..

    Powiedzmy sobie szczerze - z prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia
    mozna stwierdzic ze wojny nie bedzie. A w takim wypadku:
    - podpisywanie oswiadczenia wbrew swojej woli
    - koniecznosc meldowania w WKU kazdej zmiany miejsca zamieszkania
    - koniecznosc meldowania w WKU wyjazdu zagraniczego trwajacego ponad 2
    miesiace
    itd nie bardzo mi sie usmiecha.

    Chodzi po prostu o nie lamanie pewnych swobod ubywatelstkich w imie
    biurokracji.

    Jako ciekawostke powiem jeszcze ze po podpisaniu takiego oswiadczenia nie
    mozna potem sluzyc w zadnej innej armii swiata. Nie zebym zamierzal, ale
    takie przymuszanie ludzi naprawde nie budzi mojego entuzjazmu.

    Marek

  • 12. Data: 2005-09-07 07:30:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Ciszewski wrote:

    > Powiedzmy sobie szczerze - z prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia
    > mozna stwierdzic ze wojny nie bedzie. A w takim wypadku:

    Wojna jest. W dodatku nielegalna i formalnie nie wypowiedziana.

    Ale nie ma co liczyć na to, żeby sprawcy trafili przed Trybunał Stanu...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 13. Data: 2005-09-07 07:34:37
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    wiadomości news:dfl5vp$ub8$1@opal.futuro.pl...
    > Dobrze, że kobietom nie robią 'przydziałów pracowniczych' na markietanki

    robią - moja siostra - pielegniarka ma taki przydział

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 14. Data: 2005-09-07 07:37:58
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Ciszewski" <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > - koniecznosc meldowania w WKU kazdej zmiany miejsca zamieszkania
    > - koniecznosc meldowania w WKU wyjazdu zagraniczego trwajacego ponad 2

    sam urzad meldunkowy wysyła info dlatego do meldowania pobytu musisz
    przynieśc książeczke wojskową

    > Jako ciekawostke powiem jeszcze ze po podpisaniu takiego oswiadczenia nie
    > mozna potem sluzyc w zadnej innej armii swiata. Nie zebym zamierzal, ale
    > takie przymuszanie ludzi naprawde nie budzi mojego entuzjazmu.

    bez tez nie mozesz do czasu gdy masz Polskie obywatelstwo i nie masz
    pozwolenia

    tak czy inaczej.. nie podoba sie to:
    startuj na prezydenta/posła/senatora i zmien prawo
    wybierz takiego co zmieni to straszne prawo
    wyjedź np do izraela i pozbądz sie obywatelstwa Polskiego... [w izraelu idą
    do służby co jakiś czas i mają woje na codzień]

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 15. Data: 2005-09-07 07:42:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Żebrowski wrote:

    > robią - moja siostra - pielegniarka ma taki przydział

    A czy Ty wiesz, co takiego robi markietanka? ;->

  • 16. Data: 2005-09-07 07:44:08
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > - koniecznosc meldowania w WKU kazdej zmiany miejsca zamieszkania
    > - koniecznosc meldowania w WKU wyjazdu zagraniczego trwajacego ponad 2

    Nie musisz tego meldować, wyjdzie na jaw jak wybuchnie wojna, a wtedy
    najlepiej spierdalać

> [...]
    > mozna potem sluzyc w zadnej innej armii swiata. Nie zebym zamierzal, ale
    > takie przymuszanie ludzi naprawde nie budzi mojego entuzjazmu.

    A takie oświadczenie nie wygasa jak zmienisz obywatelstwo? nie mogą cię
    przecież wtedy w Polsce zapudłować, kraj ojczysty zarząda ekstradycji...

  • 17. Data: 2005-09-07 08:45:10
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2005 09:34:37 +0200, Piotr Żebrowski napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:dfl5vp$ub8$1@opal.futuro.pl...
    >
    > robią - moja siostra - pielegniarka ma taki przydział

    A wskazali jej za jakim oddziałem będzie się szwędać?
    A towar do handlowania (oprócz tego oczywistego) jak ma załatwić?

    3mcie się.

    Ps. Sorki.. Nie mogłem się powstrzymać ;)
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 18. Data: 2005-09-07 08:48:06
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Wed, 7 Sep 2005 09:37:58 +0200, Piotr Żebrowski napisał(a):

    > Użytkownik "Marek Ciszewski" <m...@h...com> napisał w wiadomości

    > bez tez nie mozesz do czasu gdy masz Polskie obywatelstwo i nie masz
    > pozwolenia

    To się właśnie niedługo ma zmienić...
    Gdzieś dzisiaj newsa czytałem.

    3mcie się.

  • 19. Data: 2005-09-07 11:01:45
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:1g3iqe58ui3gs.slvsj8ozj1c0.dlg@40tude.net...
    > A wskazali jej za jakim oddziałem będzie się szwędać?

    ma okreslone miejsce gdzie ma sie zameldować w razie mobilizacji i tyle

    > Ps. Sorki.. Nie mogłem się powstrzymać ;)

    ;)

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 20. Data: 2005-09-07 11:35:43
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Wed, 7 Sep 2005 13:01:45 +0200, Piotr Żebrowski napisał(a):

    > ma okreslone miejsce gdzie ma sie zameldować w razie mobilizacji i tyle

    Hehe. Chyba dalej nie załapałeś :)

    Dopstała przydział jako _markietanka_?

    3m się.