  • 1. Data: 2002-11-13 09:53:17
    Temat: [WAW] Biuro podawcze w Sadzie Wojewodzkim
    Od: "Bonkers" <s...@y...com>

    Mam takie pytanie do grupowiczow z WAWy:
    Jakkolwiek Biuro Podawcze w Sadzie w Al. Solidarnosci dziala w godzinach
    8.30 - 16.00 to jak to jest w praktyce? Czy tworza sie kolejki? Z waszego
    doswiadczenia: jak wczeniej trzeba byc aby zlozyc papier rzeczywiscie o
    8.30?

    Z gory dzieki
    Bonkers

  • 2. Data: 2002-11-13 11:21:52
    Temat: Re: [WAW] Biuro podawcze w Sadzie Wojewodzkim
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bonkers" <s...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 8.30 - 16.00 to jak to jest w praktyce? Czy tworza sie kolejki? Z waszego
    > doswiadczenia: jak wczeniej trzeba byc aby zlozyc papier rzeczywiscie o

    Po prostu lepiej wyslij poczta listem poleconym. To jest rownoznaczne ze
    zlozeniem w sadzie z data nadania przesylki.
    Po co masz wystawac w sadzie??
    No chyba, ze na poczcie kolejka jeszcze wieksza ;-)

    Pawel,

  • 3. Data: 2002-11-13 13:07:21
    Od: "Krzysztof Ways" <w...@N...gazeta.pl>

    Bonkers <s...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > Bonkers
    >
    > w zasadzie prawie nigdy nie ma kolejek. Były tylko do czasu gdy w tym samym
    okienku sprzedawano znaczki sądowe. obecnie panuje spokój

  • 4. Data: 2002-11-13 14:39:00
    Od: "Bonkers" <s...@y...com>

    Dzieki bardzo!!!!!!!!
    Bonkie