-
111. Data: 2015-06-01 09:41:15
Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
W dniu 2015-05-31 22:41, Gof pisze:
> Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
>
>> ekspres do kawy - zobaczyłem w ulotce, ze ma dobra cenę, pojechałem do
>> sklepu i zonk - tam 40% droższy, pytam obsługi - dowiaduję się, że jeśli
>> zamówię z odbiorem w sklepie to zapłacę 40% taniej, jeśli chcę kupić od
>> ręki, to będzie drożej
>
> Wyciagasz smartfona, zamawiasz online i odbierasz...
>
nie nie - oni to mieli inaczej - zamawiasz i czekasz 2 dni. Przy różnicy
niewielkiej, bym kupił droższy, przy 40% różnicy w cenie poczekałem.
--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl
-
112. Data: 2015-06-01 09:45:01
Temat: OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
W dniu 2015-05-30 15:51, RadoslawF pisze:
> W dniu 2015-05-29 o 20:08, re pisze:
>
>>>> I naucz się wreszcie cytować.
>>>
>>> Po co? Od poprawnego cytowania kretyn nie stanie się mądrym.
>>> ---
>>> Od obrażania innych też nie staniesz się
>>
>> On nie musi, to tobie zwracają uwagę a ty kreujesz się
>> na bezmózgiego idiotę którego to nie wzrusza.
>> ---
>> Idź stąd czytać netykietę
>
> Idż stąd lub zacznij poprawnie cytować.
> No chyba że musisz nam udowodnić jakim idiotą jesteś.
Wrzuć go do killfile'a, tracisz niewiele, bo tak cytowane treści czyta
się niewygodnie, więc i ciężko o przeczytanie czegoś ciekawego i
cokolwiek wnoszącego, a zyskasz spokój.
--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl
-
113. Data: 2015-06-01 13:16:52
Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości
Powitanko,
>> Akurat sklep to powinien zaczac zarabiac dosc szybko ...
>Czasy kiedy zarabialo sie szybko na byle czym minely tak mniej wiecej
>w polowie lat '90. Niestety teraz trzeba wiecej popracowac, czesc
>towaru poswiecic jako demo, by przyciagnac klientow. Inaczej nie
>nalezy sie dziwic, ze biznes slabo idzie.
Ale o jakim zarabianiu mowa - wyprowadzeniu firmy ze straty, czy
osiagnieciu dodatniego bilansu miesiecznego ?
Stawiasz towar, sprzedajesz, i juz powinien byc zysk ze sprzedazy.
Owszem, moze byc kwestia wzrostu popularnosci i wielkosci sprzedazy,
aby na pensje i wynajem starczylo, moze byc zwrot kosztow demo,
wyposazenia, inwestycji itp ... to nie elektrownia, gdzie trzeba przez
10 lat budowac aby zaczac przychody osiagac.
>> A z drugiej strony - sprzet sie skomplikowal, swiadomie nie
>> wybierzesz.
>Tym bardziej swiadomie.
>> Sluchawek nie dotyczy, ale np telewizora czy telefonu.
>Mowisz, ze kupujesz w ciemno i potem sie okazuje, ze kupiles shit,
>albo najlepsze co moze byc? Ja tam takie sprzety bardziej wybieram,
>niz Zone;-)
Staram sie nie w ciemno, ale tak na naprawde ... w ciemno to jest.
O jakosci nie wiem nic - moge w marke uwierzyc. O funkcjonalnosci
mozna wyczytac niewiele. itp.
>> I co z tego ze instrukcja bedzie, jak ma 100 stron. Zreszta coraz
>> czesciej ma 20 stron i nic nie wyjasnia.
>Czasem nawet wiecej, ale jak masz sie dowiedziec, czy np. kamera ma
>te funkcje, na ktorej Ci najbardziej zalezy? Dokladne parametry
>zamiast marketingowego belkotu tez sa dla mnie istotne, a to mozna
>znaleźć zwykle na koncu instrukcji.
Parametry wazna rzecz i na koncu instrukcji bywaja, ale i tu potrafia
klamac i naciagac.
Rozdzielczosc interpolowana, glosniki 50W PMPO z zasilaczem 5W itp.
A ja sie chce dowiedziec np czy moge zoom zmieniac w trakcie
nagrywania.
W kamerze funkcja podstawowa i chyba wszystkie maja, ale w aparacie z
funkcja filmowania niekoniecznie. A w instrukcji moze bedzie napisane,
a moze nie ... recenzje zazwyczaj na zamowienie, zlego slowa nie
napisza, itd :-)
J.
-
114. Data: 2015-06-01 14:07:56
Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
W dniu 2015-06-01 13:16, J.F. pisze:
> Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości
> Powitanko,
>>> Akurat sklep to powinien zaczac zarabiac dosc szybko ...
>
>> Czasy kiedy zarabialo sie szybko na byle czym minely tak mniej wiecej
>> w polowie lat '90. Niestety teraz trzeba wiecej popracowac, czesc
>> towaru poswiecic jako demo, by przyciagnac klientow. Inaczej nie
>> nalezy sie dziwic, ze biznes slabo idzie.
>
> Ale o jakim zarabianiu mowa - wyprowadzeniu firmy ze straty, czy
> osiagnieciu dodatniego bilansu miesiecznego ?
>
> Stawiasz towar, sprzedajesz, i juz powinien byc zysk ze sprzedazy.
> Owszem, moze byc kwestia wzrostu popularnosci i wielkosci sprzedazy, aby
> na pensje i wynajem starczylo, moze byc zwrot kosztow demo, wyposazenia,
> inwestycji itp ... to nie elektrownia, gdzie trzeba przez 10 lat budowac
> aby zaczac przychody osiagac.
Nie chodzi o 10 lat, ale żeby znaleźć odpowiednią ilość stałych
odbiorców tego co sprzedajemy, + mieć szansę na dodatkowych
przypadkowych, to trzeba nad tym popracować. Ile? - zależy od branży,
miejsca sklepu ect.
> A ja sie chce dowiedziec np czy moge zoom zmieniac w trakcie nagrywania.
> W kamerze funkcja podstawowa i chyba wszystkie maja, ale w aparacie z
> funkcja filmowania niekoniecznie. A w instrukcji moze bedzie napisane, a
> moze nie ... recenzje zazwyczaj na zamowienie, zlego slowa nie napisza,
> itd :-)
Recenzje najczęściej czytam te mało przychylne, bo one zazwyczaj mają
większą szanse być prawdziwe - dodatkowo, wychodząc z założenia, że
niema rzeczy idealnych, mogę ocenić, czy takie wady mi przeszkadzają,
czy nie.
--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl/ksiazki
-
115. Data: 2015-06-01 15:15:15
Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:556c4b18$0$27529$6...@n...neostrad
a.pl...
W dniu 2015-06-01 13:16, J.F. pisze:
>>> Akurat sklep to powinien zaczac zarabiac dosc szybko ...
>> Stawiasz towar, sprzedajesz, i juz powinien byc zysk ze sprzedazy.
>> Owszem, moze byc kwestia wzrostu popularnosci i wielkosci
>> sprzedazy, aby
>> na pensje i wynajem starczylo, moze byc zwrot kosztow demo,
>> wyposazenia,
>> inwestycji itp ... to nie elektrownia, gdzie trzeba przez 10 lat
>> budowac
>> aby zaczac przychody osiagac.
>Nie chodzi o 10 lat, ale żeby znaleźć odpowiednią ilość stałych
>odbiorców tego co sprzedajemy, + mieć szansę na dodatkowych
>przypadkowych, to trzeba nad tym popracować. Ile? - zależy od branży,
>miejsca sklepu ect.
W przypadku np spozywczych masz racje, w przypadku sklepu RTV ...
stali klienci raczej nie istnieja, choc oczywiscie jak byli
zadowoleni, to z czasem wracaja.
Co ciekawe - im bardziej zadowoleni, tym rzadziej wracaja - no bo
sprzet dobrej jakosci kupili i sie nie psuje :-)
>> A ja sie chce dowiedziec np czy moge zoom zmieniac w trakcie
>> nagrywania.
>> W kamerze funkcja podstawowa i chyba wszystkie maja, ale w aparacie
>> z
>> funkcja filmowania niekoniecznie. A w instrukcji moze bedzie
>> napisane, a
>> moze nie ... recenzje zazwyczaj na zamowienie, zlego slowa nie
>> napisza,
>> itd :-)
>Recenzje najczęściej czytam te mało przychylne, bo one zazwyczaj mają
>większą szanse być prawdziwe - dodatkowo, wychodząc z założenia, że
>niema rzeczy idealnych, mogę ocenić, czy takie wady mi przeszkadzają,
>czy nie.
Zgadza sie - trzeba czytac to, co wymienia wady.
Ale takie recenzje nie sa sponsorowane :-)
Poza tym ... jakby tak wszyscy kupowali, to by zaden nowy produkt sie
nie sprzedal :-)
J.
-
116. Data: 2015-06-01 18:26:20
Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4d844ed7-4db2-4c68-a1f5-00fb7c5eba00@go
oglegroups.com...
> Tez taki znam (moze nawet ten sam). Ale to pewnie wynika z obsluga
> wysylki produktow plynnych (nawet szczelnie pakowanych) - sprobuj
> wyslac kurierem banke oleju, to zobaczysz jaki jest z tym cyrk.
Ale cena zabezpieczenia zawarta jest w kosztach wysyłki, a nie w cenie towaru.
:)
-
117. Data: 2015-06-01 20:39:33
Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "J.F."
...
Zgadza sie - trzeba czytac to, co wymienia wady.
Ale takie recenzje nie sa sponsorowane :-)
---
Taaa, wszystkie chińskie counterfake'i są słabej jakości, nie to co
oryginalne produkty :-)
-
118. Data: 2015-06-01 20:49:44
Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "re"
...
Zgadza sie - trzeba czytac to, co wymienia wady.
Ale takie recenzje nie sa sponsorowane :-)
---
Taaa, wszystkie chińskie counterfake'i są słabej jakości, nie to co
oryginalne produkty :-)
ity
-
119. Data: 2015-06-01 20:50:05
Temat: Re: OT cytowanie bylo: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2015-06-01 o 09:45, Tomasz Kaczanowski pisze:
>>>>> I naucz się wreszcie cytować.
>>>>
>>>> Po co? Od poprawnego cytowania kretyn nie stanie się mądrym.
>>>> ---
>>>> Od obrażania innych też nie staniesz się
>>>
>>> On nie musi, to tobie zwracają uwagę a ty kreujesz się
>>> na bezmózgiego idiotę którego to nie wzrusza.
>>> ---
>>> Idź stąd czytać netykietę
>>
>> Idż stąd lub zacznij poprawnie cytować.
>> No chyba że musisz nam udowodnić jakim idiotą jesteś.
>
> Wrzuć go do killfile'a, tracisz niewiele, bo tak cytowane treści czyta
> się niewygodnie, więc i ciężko o przeczytanie czegoś ciekawego i
> cokolwiek wnoszącego, a zyskasz spokój.
>
To nie jest dobra metoda.
Bo jak wszyscy takim idiotom zaczniemy pobłażać to nie będzie
gdzie i z kim porozmawiać w usenecie.
To oni się maja dostosować a nie my.
Pozdrawiam
-
120. Data: 2015-06-02 08:59:46
Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
W dniu 2015-06-01 15:15, J.F. pisze:
>> Nie chodzi o 10 lat, ale żeby znaleźć odpowiednią ilość stałych
>> odbiorców tego co sprzedajemy, + mieć szansę na dodatkowych
>> przypadkowych, to trzeba nad tym popracować. Ile? - zależy od branży,
>> miejsca sklepu ect.
>
> W przypadku np spozywczych masz racje, w przypadku sklepu RTV ... stali
> klienci raczej nie istnieja, choc oczywiscie jak byli zadowoleni, to z
> czasem wracaja.
> Co ciekawe - im bardziej zadowoleni, tym rzadziej wracaja - no bo sprzet
> dobrej jakosci kupili i sie nie psuje :-)
Niekoniecznie, przyjdą po dodatki, przyjdą po inny sprzęt, kupią coś w
prezencie. Za jakiś czas wymienią coś. Mam jeden sklep ze sprzętem
komputerowym, do którego przychodziłem jeszcze w latach 90 (mają na
większość rzeczy rozsądne ceny + dobrą obsługę + nie robią problemów z
serwisem gwarancyjnym) - do dziś tam zaglądam i kupuje i ew ludzi co
przychodzą po to, żebym złożył im sprzęt wysyłam tam i oni wychodzą
zadowoleni. Aczkolwiek - ponieważ znam właścicieli - sami mówią, że na
początku było tak, że jak po kilku miesiącach wymyślili, by wypłacić
sobie wypłaty, to mało z torbami nie poszli... Teraz prowadzą duże
salony + serwis i jak czasem tam zaglądam to spotykam tych samych
klientów, więc można.
--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl