  • 161. Data: 2021-09-20 15:07:39
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /../
    > Jeśli chodzi o Żydów, to oni akurat się nieźle asymilowali w Europie.
    > To, że Hitler potrzebował wroga, by z nim walczyć i akurat ich sobie
    > wybrał, to inna sprawa. W odniesieniu do pozostałych przywołanych przez
    > Ciebie narodowości, to mam zbyt małą wiedze, by dyskutować.

    Feliks Koneczny Historia Cywilizacji Żydowskiej lekturą podstawową.

  • 162. Data: 2021-09-20 15:20:07
    Temat: Re: Shrek: wiem ale nie powiem
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.09.2021 o 13:56, n...@o...pl pisze:

    > Nie kłam.
    >
    > https://amnesty.org.pl/wp-content/uploads/2016/04/Ko
    nwencja_Dotyczaca_Uchodzcow.pdf
    > z powiązaniu z:
    > https://www.unhcr.org/pl/wp-content/uploads/sites/22
    /2016/12/konwencja_genewska.pdf

> [...]

    > na skutek uzasadnionej
    > obawy przed prześladowaniem z powodu swojej rasy, religii, narodowości,
    > przynależności do
    > określonej grupy społecznej lub z powodu przekonań politycznych przebywa poza
    > granicami państwa,
    > którego jest obywatelem, i nie może lub nie chce z powodu tych obaw korzystać z
    > ochrony tego
    > państwa, albo która nie ma żadnego obywatelstwa i znajdując się na skutek
    > podobnych zdarzeń,
    > poza państwem swojego dawnego stałego zamieszkania nie może lub nie chce z

    A co qrwa wyżej wkleiłem?

  • 163. Data: 2021-09-20 15:20:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 20 Sep 2021 15:07:39 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > Feliks Koneczny Historia Cywilizacji Żydowskiej lekturą podstawową.

    Dla badaczy aberracji umysłowych z pewnością.

    "Wszystko to stanowi powtórzenie argumentacji dobrze znanej z ,,Protokołów
    Mędrców Syjonu" i wielokrotnie powielanej.

    Łącząc wszelkie możliwe wyobrażenia stereotypowe, zabarwiając je dodatkowo
    nutą katastrofizmu Feliks Koneczny ostatecznie dokonał wykluczenia Żydów
    spośród ludzkiej społeczności."

    https://www.nigdywiecej.org/pdf/pl/pismo/16/018_W-pu
    lapce-kolobledu.pdf

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 164. Data: 2021-09-20 16:24:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2021 o 13:44, Olin pisze:

    > Bardzo ciekawe. Jesteś, można rzec, niewyczerpanym źródłem zadziwiających
    > wiadomości o świecie.>
    > Masz jakieś argumenty na poparcie tej śmiałej tezy, czy tylko głośno
    > rozmyślasz?

    Tak. Po prostu tu mieszkam. Jeżdżąc / chodząc po ulicach widzę.

    --
    Robert Tomasik

  • 165. Data: 2021-09-20 16:27:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Sep 2021 15:04:50 +0200, Olin wrote:

    > Miałem okazję spać w Nowej Leśnej w domu mieszanego małżeństwa (mąż Rom),
    > ale to zupełnie inne klimaty w slumsach.

    Tez spalem.

    > Robert Policmajster pisał, że Cyganie obsiedli granicę z Polską i nawet
    > zastanawiałem się, po kija. Teraz już wiem, że chcą mieć bliżej na borówki.

    A moze po prostu tak jakos Romom wyszlo, tylko Robert nie ma pelnej
    wiedzy.
    Sam pisales, ze w Slowacji ogolnie stanowia 2%, a w tym Krasnohorskim
    Podhradiu 28%, w Letanowcach 20%, w Starej Lesnej 11%,
    w Nowej Lesnej ... nie wiadomo, ale troche jest.

    Pewne rejony "obsiedli".

    J.

  • 166. Data: 2021-09-20 16:36:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2021 o 13:53, Kviat pisze:
    > Kolejne kłamstwo ciepłego człowieka?

    Na temat samego incydentu niec nie napiszę, bo nie mam zielonego
    pojęcia, co się tam wydarzyło. Zwrócę tu tylko uwagę, że retoryka tego
    materiału prowadzi do wniosku, ze Białoruś powinna a wszystkich
    "uchodźców" z Polski przyjąć, bowiem wygląda na to, ze po polskiej
    stroni grozi im śmierć. To podstawa nawet do ucieczki przez "zielną
    granicę". Ba, służby białoruskie na mocy art. 33 Konwencji nie mają
    prawa uciekających z Polski zawracać.

    Ad rem, to wydaje mi się, ze sprawę powinn a wyjaśnić międzynarodowa
    komisja pod auspicjami ONZ, albowiem wszelkie wyjaśnienia polskiej, czy
    białoruskiej strony będą niewiarygodne.

    --
    Robert Tomasik

  • 167. Data: 2021-09-20 16:39:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2021 o 14:04, Olin pisze:
    > Spadają również standardy służb mundurowych i nie wygląda, żeby to się
    > miało zmienić. Ludzie nie żyją, ale po co się tym przyjmować, przecie jest
    > coraz zimniej.
    Powiedz mi, w jakiej części którykolwiek funkcjonariusz Straży
    Granicznej odpowiada za kretyński pomysł przerzucania przez zieloną
    granicę nielegalnych imigrantów?

    --
    Robert Tomasik

  • 168. Data: 2021-09-20 16:39:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2021 o 15:07, Smok Eustachy pisze:
    > Feliks Koneczny Historia Cywilizacji Żydowskiej lekturą podstawową.

    Dla kogo?

    --
    Robert Tomasik

  • 169. Data: 2021-09-20 16:42:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Sep 2021 13:33:30 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > W artykule napisano, że ciała znaleziono w trzech różnych lokalizacjach.
    > Żeby na raz zmarli w ten sposób, to uważam to za nieprawdopodobne. Moze
    > sprowadzono psy i zrobiono w pasie akcje? Po za tym teraz temperatury
    > spadają.

    W jakim znow "pasie" ?

    Pare informacji zdaje sie potwierdzac - ze znaleziono, ze
    po naszej stronie - wiec jak wyglada to pilnowanie i zasieki,
    ze jednak do nas przechodza.

    A teraz jeszcze ponoc minister chlapie, ze ich podtruwano
    https://www.wprost.pl/kraj/10492390/co-wiadomo-o-smi
    erci-migrantow-znalezionych-przy-polsko-bialoruskiej
    -granicy-nowe-informacje.html

    No i juz ma powod, ze na Bialorusi grozi im przesladowanie i smierc
    :-)

    "Podczas konferencji prasowej premiera, szefa MSWiA i szefa SG,
    Mariusz Kamiński ujawnił, że najwięcej wiemy o śmierci jednego z
    mężczyzn z tej grupy. Miał on przed śmiercią zachowywać się
    podejrzanie, co sugerowało, że być może zażył środki psychoaktywne.
    Świadkowie tego zachowania twierdzą, podał szef MSWiA, że migrant miał
    otrzymać pigułkę od żołnierza białoruskiego z instrukcją połknięcia
    jej, gdy będzie mu zimno. Kamiński zapowiedział, że sekcja zwłok ma
    się skupić na ustaleniu, czy mężczyzna faktycznie był pod wpływem
    narkotyku i jeśli tak, to jakiego. Dopytywany przez dziennikarzy, czy
    sugeruje ,,podtruwanie migrantów przez służby białoruskie", Kamiński
    nie wykluczył takiej możliwości. "

    No i co - tak doskonale wszystko widzieli, a nielegalnemu
    przekroczeniu granicy nie zapobiegli?

    A jak sie jeszcze okaze, to jedni z tych, co ich nasze dzielne sluzby
    "zawrocily" ...

    J.

  • 170. Data: 2021-09-20 16:54:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.09.2021 o 16:42, J.F pisze:
    > A jak sie jeszcze okaze, to jedni z tych, co ich nasze dzielne sluzby
    > "zawrocily" ...

    Szczerze mówiąc z góry było wiadomo, ze musi niestety ktoś zginąć, żeby
    Białorusini się opanowali. Sprowadzić sobie uchodźców na swój teren mają
    prawo, ale muszą im pomagać, a nie wypychać do sąsiedniego kraju.

    --
    Robert Tomasik