  • 21. Data: 2021-01-04 07:48:07
    Temat: Re: W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chyba na odwrót.

    -----

  • 22. Data: 2021-01-04 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Ludzie! Jak chcecie mówić o skazaniu ojca Michnika w RP2
    > to tylko BARDZO PRECYZYJNIE i z dokładnym cytowaniem
    > jawnie podanych źródeł! :-)

    Jak masz ochote o tym gadac to wypadałoby zebys był precyzyjny.
    No ale skoro to dla ciebie wazne to przeciez nie powinno to być
    problemem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 23. Data: 2021-01-04 13:00:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.01.2021 o 07:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Chyba na odwrót.

    Wiem co piszę. Jak będą spuszczać społeczeństo na drzewo, to normalny
    człowiek będzie chciał, żeby skoro nic mu nie pomogą z patusami to
    przynajmniej niech się od niego odpierdolą.

    > -----

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2021-01-04 13:40:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zaprzeczasz tezie, że marzeniem kulsoństwa jest aby społeczeństwo się od nich
    odpie.....ło?

    -----

  • 25. Data: 2021-01-04 17:47:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Jan 2021 19:15:33 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Żeby temat był mniej nerwowy. Powiedzmy, że ktoś na słupku koło drogi
    > postawi tablicę "ZOO". Czy od tego teren za tablicą stanie się Ogrodem
    > Zoologicznym?

    A jak ktos dopowie "bo tam malpy mieszkaja" ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2021-01-04 18:28:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > A jak ktos dopowie "bo tam malpy mieszkaja" ? :-)
    >
    > J.

    Czy jeśli jakiś "artysta" przed siedzibą NGO od LGBTQ+ wystawi znak ZOO
    to nikt go nie powie? GW+ larum nie zagra?
    Albo bardziej konkretnie: Czy przed ratuszem burmistrza Warszawy
    Trzaskowskiego wolno bezkarnie postawić analogiczny znak z treścią
    "Strefa LBGT"? Jak Sądy ustanawiają standardy to się niech ich potem
    *konsekwentnie* trzymają nie tylko w starannie wybrane strony.

    --
    A. Filip

  • 27. Data: 2021-01-04 20:14:19
    Od: Kviat

    W dniu 04.01.2021 o 18:28, A. Filip pisze:

    > Czy jeśli jakiś "artysta" przed siedzibą NGO od LGBTQ+ wystawi znak ZOO
    > to nikt go nie powie? GW+ larum nie zagra?

    A tam jest zoo?

    > Albo bardziej konkretnie: Czy przed ratuszem burmistrza Warszawy
    > Trzaskowskiego wolno bezkarnie postawić analogiczny znak z treścią
    > "Strefa LBGT"?

    A tam jest strefa LBGT?

    > Jak Sądy ustanawiają standardy to się niech ich potem
    > *konsekwentnie* trzymają nie tylko w starannie wybrane strony.

    Przecież sąd uznał, że koleś nie rozpowszechniał nieprawdziwej
    informacji, więc o co ci chodzi z tymi standardami?
    Sąd ma uznać, że nieprawdziwa informacja o zoo, czy strefie LGBT u
    Trzaskowskiego, to prawda, bo ktoś stanął z tabliczką? Bez sensu...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 28. Data: 2021-01-04 22:17:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2021 20:14:19 +0100, Kviat napisał(a):
    > A tam jest zoo?

    Nie. Ale czy toc zmienia ?

    > A tam jest strefa LBGT?

    Patrzac na niektore wypowiedzi Trzaskowskiego ... mozna by tak rzec.
    A nawet jesli nie mozna ... czy sympatyk moze sie czuc urazony ?

    Na drzwiach gabinetu mu nakleic ? :-)

    > Przecież sąd uznał, że koleś nie rozpowszechniał nieprawdziwej
    > informacji, więc o co ci chodzi z tymi standardami?

    A uznal? Bo podstawy chyba do uznania byly, ale czy sad to w
    uzasadnieniu napisal ?

    > Sąd ma uznać, że nieprawdziwa informacja o zoo, czy strefie LGBT u
    > Trzaskowskiego, to prawda, bo ktoś stanął z tabliczką? Bez sensu...

    A o jakiejs strefie wolnej od LGBT, mimo, ze zadnej strefy wolnej nie
    uchwalono ?

    J.

  • 29. Data: 2021-01-04 23:35:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie. Ale czy toc zmienia ?

    > Patrzac na niektore wypowiedzi Trzaskowskiego ... mozna by tak rzec.
    > A nawet jesli nie mozna ... czy sympatyk moze sie czuc urazony ?
    >
    > Na drzwiach gabinetu mu nakleic ? :-)
    [...]

    Tylko wypowiedzi? PO-Warszawa pod przewodem Trzaskowskiego nie
    zostawiła "śladów na piśmie"?

    https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Karta-LGB
    T-Plus-co-to-jest-gdzie-obowiazuje

    --
    A. Filip

  • 30. Data: 2021-01-04 23:40:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.01.2021 o 22:17, J.F. pisze:

    > Nie. Ale czy toc zmienia ?

    To, że jakiś debil napisze tablicę "Strefa wolna o ..." nie powoduje, ze
    tam jest taka strefa.

    --
    Robert Tomasik