-
21. Data: 2019-02-05 09:34:57
Temat: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
On 2019-02-04, Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:
> W dniu 2019-02-04 o 15:45, Queequeg pisze:
>> Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:
>>
>>> Zamierzam napisać skargę do UOKiiK na tego wrednego typa. Musiał
>>> podsłuchiwać, by wiedzieć w którym momencie wyłączać mi telefon.
>> [...]
>>> Co o tym sądzicie?
>>
>> Sądzę, że przypadek jest psychiatryczny. Przechodzisz samą siebie, Animko.
>
> To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które
> mam potwierdzenie)?
> Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie
> zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał.
Weź nie trwoń cennego czasu a zewrzyj siły i całą resztę z
gościem z wątku obok co tępi operatora bo się podstacja zjarała.
--
Marcin
-
22. Data: 2019-02-05 11:10:45
Temat: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
Od: "Big Jack" <a...@b...zz>
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/ca4ea10d-5b92-466b-8a
3...@t...no1
*Queequeg* napisał(-a):
> Zależy od wieku podrywającego.
I chyba desperacji ;)
--
Big Jack
////// GG: 660675
( o o)
--ooO-( )-Ooo-
-
23. Data: 2019-02-05 12:59:54
Temat: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...
>>>>> Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może
>>>>> być teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w
>>>>> telefonie".
>>>>
>>>> A ona jest w takim wieku podrywalnym?
>>>
>>> Zależy od wieku podrywającego.
>>>
>> :)
>> Nie, bo to jest tak, ze jak masz 16 to podrywasz 16, jak masz 20 to
>> podrywasz 20-30, jak masz 30 to podrywasz 30 a jak masz 40 to
>> podrywasz nadal 30. Przy 50 zaczynasz interesowac sie dwudziestkami
>> :))))
>
> Ale jak jesteś <5/10, to podrywasz 50+.
>
:)
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jest Leżajsk, jest dobrze.
Był Leżajsk, jest mi niedobrze.
-
24. Data: 2019-02-05 13:33:19
Temat: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>
W dniu 2019-02-05 o 9:34, Liwiusz pisze:
> W dniu 2019-02-04 o 19:24, Animka pisze:
>> W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze:
>>
>>> Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza
>>> zakres umiejętności twojej percepcji.
>>
>> Masz tu jakichś popleczników, czy co?
>>
>> Miałam kartę ze 3 lata i przedtem mi żadnego świństwa nie zrobili.
>> Doładowywałam nieraz parę dni przed terminem. Teraz połaszczyli się na
>> całe moje doładowanie (30 zł), bo rzekomo za późno o 1 dzień
>> doładowałam. To dlaczego nie zwrócili mi pieniędzy po wyłączeniu karty?
>
> Ściemniasz, karta w vm jest ważna rok po każdym doładowaniu, więc w
> przypadku braku doładowania nie mogli ci ot-tak wyłączyć karty.
A jednak wyłączyli. W telefonie tylko alarmowe działały. Jak potem
doladowałam jeszcze na 5 zł. to zadzwonilam do nich i wlaśnie mi
powiedział, że o dzień za późno doładowałam.
>> Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin
>> przestanie mi działać?
>
> Masz to w aplikacji VM lub krótkim kodem.
Nie miałam. Teraz mam ich w ciężkim poważaniu. Operatorów sieci jest
niemało. No i płacę 10 zł. mniej.
--
animka
-
25. Data: 2019-02-05 13:34:46
Temat: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>
W dniu 2019-02-05 o 9:34, Liwiusz pisze:
> W dniu 2019-02-04 o 19:25, Animka pisze:
>> W dniu 2019-02-04 o 12:59, Liwiusz pisze:
>>> Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być
>>> teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".
>>
>> Pogrzebać to sobie możesz w swoim telefonie albo w swojej dupie jak
>> lubisz.
>
> Cięta babka. Chyba tylko koty jej pozostały.
Wolę pogłaskać pieski.
--
animka
-
26. Data: 2019-02-05 16:06:20
Temat: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
Od: q...@t...no1 (Queequeg)
Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:
> To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które
> mam potwierdzenie)?
Nie, podsłuchiwaniem telefonów i złośliwym wyłączaniem ich zajmuje się
operator. Ja najwyżej wykradam myśli i wszczepiam głosy do głowy.
> Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie
> zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał.
Myślę, że pracownik biura obsługi klienta dobrze o tym wie, w końcu pewnie
cały czas ma podsłuch na twoim telefonie. Nawet gdy wyłączony.
--
https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0