-
1. Data: 2003-11-26 15:00:19
Temat: Vectranet czyli internet "bez internetu"
Od: "Wojtuś" <s...@o...pl>
Zrobiąć największ błąd życiowy, czyli podpisując umowę z Vectranetem na net
mam do was pytanie. Prawie nonstop nie działają maile i ftp, częste
kilkunastogodzine awarie internetu, wolne transfery itp. Tu jest treść
zocerowanej umowy. Czy może ktoś z grupowiczów wie za jaki haczyk ich
pociągnąć?
Oto umowa:
§1
1. OPERATOR oświadcza, że świadczy usługi dostępu do Internetu,
eksploatacji sieci transmisji danych i transmisji danych, na podstawie
zgłoszenia do
Ministra Łączności.
2. Przedmiotem niniejszej umowy jest zapewnienie przez OPERATORA na rzecz
ABONENTA dostępu do Internetu, z wykorzystaniem sieci kablowej.
3. OPERATOR uprawniony jest do zawierania stosownych umów
z podmiotami trzecimi, umożliwiających realizację usług określonych w
niniejszej umowie.
§2
OPERATOR jest zobowiązany do:
1. Wykonania u ABONENTA przyłącza do sieci kablowej, przy użyciu którego
będzie świadczona usługa dostępu do Internetu,
2. Dołożenia wszelkich starań mających na celu zabezpieczenie danych
ABONENTA przechowywanych na serwerach OPERATORA przed dostępem osób
trzecich.
§3
ABONENT jest zobowiązany do:
1. Korzystania wyłącznie z modemu dostarczonego przez OPERATORA.
2. Przestrzegania Netykiety, dostępnej na stronie
www.vectranet.pl
3. Udostępnienia na wniosek OPERATORA lokalu/lokali w zakresie niezbędnym
do wykonania instalacji, a także w celu dokonywania napraw, kontroli
i modernizacji sieci.
§4
1. Za dostęp do Internetu w pakiecie eV_Glob ABONENT zobowiązuje się
do uiszczania na konto wskazane przez OPERATORA
miesięcznej opłaty abonamentowej, która na dzień zawarcia umowy wynosi 119
zł.
2. ABONENT zobowiązuje się do wpłacenia opłaty instalacyjnej z tytułu
uruchomienia jednego przyłącza z pakietem eV_Glob
a) jednorazowo w kwocie zł wraz z pierwszym abonamentem za dostęp do
Internetu.
b) w________ ratach, z których każdą w wysokości_________ zł płatnych
wraz z abonamentem za dostęp do Internetu za kolejne miesiące,
w terminie i na konto wskazane w rachunku.
3. ABONENT jest zobowiązany do pisemnej aktualizacji
danych przekazanych OPERATOROWI, a niezbędnych do wystawiania faktur.
4. ABONENT upoważnia OPERATORA do wystawiania faktur bez
podpisu odbiorcy.
§5
1. Abonament płatny jest z góry do 15 dnia każdego miesiąca za dany miesiąc
na konto wskazane przez OPERATORA. Strony uzgadniają, że datą zapłaty
abonamentu jest data wpływu opłaty na konto wskazane przez OPERATORA.
2. Zaleganie we wnoszeniu abonamentu przez ABONENTA co najmniej jeden
miesiąc, może spowodować zawieszenie świadczenia usługi dostępu do
Internetu przez OPERATORA. Wznowienie dostarczania usługi będzie możliwe po
uregulowaniu zaległych należności wraz z odsetkami i zapłaceniu
opłaty za ponowną aktywację, w wysokości określonej w Cenniku.
3. W każdym przypadku płatności częściowe (nie regulujące w pełni
należności) rozliczane będą w pierwszej kolejności na poczet istniejących
odsetek z tytułu
4. Abonament obejmuje opłaty za usługę dostępu do
Internetu, jak również konserwację i usuwanie wszelkich usterek i awarii, z
wyjątkiem tych, które powstały z winy ABONENTA.
1. OPERATOROWI przysługuje prawo do zmiany wysokości
abonamentu określonego w§ 4 pkt. 1 umowy.
2. O zmianie wysokości opłaty abonamentowej OPERATOR powiadomi ABONENTA na
piśmie, na l miesiąc przed jej wprowadzeniem.
3. W przypadku zmiany opłaty abonamentowej ABONENTOWI przysługuje prawo do
odstąpienia od umowy z dniem wprowadzenia nowych opłat.
Oświadczenie ABONENTA o odstąpieniu powinno być złożone OPERATOROWI co
najmniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmienionych opłat.
Nie dotrzymanie tego terminu przez ABONENTA powoduje, że jego oświadczenie o
odstąpieniu nie wywołuje skutków prawnych.
§7 OPERATOR nie ponosi odpowiedzialności za:
1. Przerwy w dostarczeniu sygnału na skutek przyczyn niezależnych od
OPERATORA, w tym również za brak możliwości transmisji z przyczyn leżących
poza siecią,
2. Wadliwe świadczenie usług, wynikłe z przyczyn leżących
poza siecią OPERATORA oraz z powodu przyczyn mających charakter działania
siły wyższej,
a także na skutek wadliwego działania urządzenia ABONENTA.
§8
OPERATOR zastrzega sobie prawo do konserwacji sieci, a tym samym odłączenia
ABONENTA od sieci na czas niezbędny do prac konserwacyjnych, po uprzednim
powiadomieniu ABONENTA pocztą elektroniczną o planowanym odłączeniu, z
wyprzedzeniem co najmniej 3 dni.
§9
OPERATOR ma prawo do zaprzestania świadczenia ABONENTOWI usługi ze skutkiem
natychmiastowym, w przypadku stwierdzenia niezgodnego z prawem, Umową i
Regulaminem świadczenia usług dostępu do Internetu korzystania z usługi, a w
szczególności:
1. Nie wniesienia przez ABONENTA opłaty instalacyjnej (lub którejkolwiek z
rat) wymienionej § 4 pkt. 2
2. Działania na szkodę innych abonentów,
3. Działania na szkodę OPERATORA.
§10
1. W przypadku awarii ABONENT jest zobowiązany zgłosić OPERATOROWI usterkę
telefonicznie i/lub na piśmie. Każdorazowe zgłoszenie powinno
zawierać opis awarii.
2. W przypadku potwierdzonej przez OPERATORA przerwy w pracy spowodowanej
awarią sieci w tym również stacji serwerów OPERATORA, upusty
w opłacie abonamentu są przewidziane w wysokości i na warunkach określonych
w Regulaminie świadczenia usług dostępu do Internetu.
§11
Strony wyrażają zgodę na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z
niniejszej umowy na rzecz osób trzecich w zakresie ustalonym w regulaminie.
§12
Umowa została zawarta na czas nieokreślony, z możliwością jej rozwiązania
przez każdą ze stron za uprzednim 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia, ze
skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
§13
1. ABONENT oświadcza, że otrzymał Regulamin Świadczenia Usług Dostępu do
Internetu i przyjmuje do stosowania jako integralną część umowy.
2. OPERATOROWI przysługuje prawo do zmiany treści Regulaminu, o którym
mowa w § 13 pkt. l umowy.
3. O zmianie treści Regulaminu OPERATOR powiadomi ABONENTA
na piśmie, na l miesiąc przed jej wprowadzeniem.
4. W przypadku zmiany treści Regulaminu ABONENTOWI
przysługuje prawo do odstąpienia od umowy z dniem wprowadzenia nowego
Regulaminu.
Oświadczenie ABONENTA o odstąpieniu powinno być złożone OPERATOROWI co
najmniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmian w Regulaminie.
Nie dotrzymanie tego terminu przez ABONENTA powoduje, że jego oświadczenie o
odstąpieniu nie wywołuje skutków prawnych.
§14
W zakresie nie unormowanym niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu
Cywilnego.
§15 Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
§16 Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla
każdej ze stron.
ANEKS NR l
do umowy o świadczenie dostępu do Internetu nr zawartej w dniu zwanej dalej
Umową zawartej pomiędzy Telewizją Kablową Vectra S.A. z siedzibą w Elblągu
przy ul. Browarnej 36 zwaną dalej Operatorem a Panem/Panią:
zam. w przy ul. zwanym/zwaną dalej Abonentem.
ł. Z uwagi na zawarcie umowy w promocji "Polkowice 2002" strony
ustalające następuje:
a/ oplata aktywacyjna wymieniona w § 4 pkt 2a umowy wynosi 99 zł (słownie:
dziewięćdziesiąt złotych).
b/ do dnia 31/10/2004 r. opłata za dostęp do Internetu wymieniona w § 4 pkt.
i wynosi 139
Po tym terminie obowiązywać będzie standardowa oplata zgodna z Cennikiem
Usług Internatowych Telewizji Kablowej
VeCTRA.
2. W wypadku niewywiązywania się przez Abonenta z postanowień Umowy i
niniejszego aneksu, a w szczególności rozwiązania Umowy przez Abonenta w
oparciu o zapisy § 6 pkt. 3 oraz § 12 Umowy, które to rozwiązanie nastąpi
przed dniem 31/10/2004 r. winien on uiścić opłatę w wysokości odpowiadającej
różnicy pomiędzy opłaconą promocyjną opłatą aktywacją, a wysokością opłaty
aktywacyjnej obowiązującej na dzień zawarcia Umowy tj.. kwotę 400 zł
(słownie: czterysta złotych) płatną w terminie do ostatniego dnia
obowiązywania urnowy na konto bankowe Operatora.
Pozostałe zapisy umowy pozostają.bez zmian.
-
2. Data: 2003-11-26 17:26:45
Temat: Re: Vectranet czyli internet "bez internetu"
Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>
Użytkownik "Wojtuś" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bq2f67$7og$1@inews.gazeta.pl...
musisz im udowodnic ze nie spelniaja tego warunku :) : a to bedzie trudne
bardzo trudne :D
2. Dołożenia wszelkich starań mających na celu zabezpieczenie danych
ABONENTA przechowywanych na serwerach OPERATORA przed dostępem osób
trzecich.
reszta to standard (zreszta ten powyzszy punkt takze) w umowach z opami :(
Po pierwsze primo :
musisz im udowodnic brak powiadomienia o tym ze nie bedzie dziala internet
albo udowodnic im przekroczenie tego terminu (np 12 godzin przed wylaczeniem
gdzies tam na stronie pisze)
musisz dokladnie spisac czas i rodzaj awarii (nie dziala dns albo nie
dzialaja uslugi na portach 80 czy 21)
znalesc innych poszkodowanych
udowodnic im olewanie klienta, czyli np brak odpowiedzi na pisama ze
internet znowu umarl... brak odpowiedzi w przewidywanym czasie na reklamacje
udowodnic im to ze z ich winy (a ich wina jest np to ze ich sprzet jest
wadliwy, a czego beda sie wypierac) internet lezy ...
Mam podobne przeboje w Gliwiach w BMJ u mojej Pani ...
Jak to jest ze jak tylko op nalapie klientow to zapomina o tym ze powinien
wraz z userami zwiekszac polaczenie ze swiatem ?