  • 51. Data: 2015-09-26 16:00:24
    Temat: Re: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Sep 2015, Liwiusz wrote:

    > Miałeś dokładnie napisane co trzeba zrobić, aby sprawę wyjaśnić.

    Mi z tekstu wynika, że to było nie tylko "odsyłanie od Annasza do
    Kajfasza", ale do tego z teleportacją w czasie.
    Żądali zrobienia czegoś, o czym inna komórka informowała, że jest
    już zrobione. Ci drudzy twierdzili że odsetki umorzono.
    Co innego na to miał poradzić, niż żeby się ze sobą skontaktowali
    na burzy mózgów? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2015-09-26 17:01:49
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wiesiaczek wrote:

    > No i widzisz młotku, że sam gówno zrozumiałeś.
    > Napisałem przecież, że zmienili konta, więc jakimś cudem jednak doczytałem.
    > Szkoda, ze Ty nie rozumiesz tego co czytasz, no ale młotki tak mają.

    to dlaczego pieniądze wylądowały na starym koncie, skoro "doczytałeś i
    wysłałeś gdzie trzeba" ?
    Mozesz wyjaśnić?

  • 53. Data: 2015-09-26 17:03:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wiesiaczek wrote:
    > Nie zauważyłem

    No i to jest chyba twoj najwiekszy problem.

  • 54. Data: 2015-09-26 17:05:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    .

    > Dług powstaje od niewpłacania na właściwe konto.

    Dług powstaje od niewpłacenia wierzycielowi.

  • 55. Data: 2015-09-26 17:52:22
    Od: "nawrakm" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    On Sat, 26 Sep 2015, nawrakm wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał

    > Otóż nie powstaje, co usiłowałem wyjaśnić.
    > Pieniądze są wpłacone, leżą "w kasie bankowej" wierzyciela.

    > Tłumaczenie że "nie wie od kogo" nie przejdzie (bo to nie była
    >wpłata na "jakieś" konto, tylko stare "konto dla klienta", które
    >do tego jest czynne).

    Skąd pewność, ze nie przypisane do nowego klienta miszczu?

  • 56. Data: 2015-09-26 17:54:59
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2015 o 00:45 animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > Kukiza to nie jesteś godzien w tyłek pocałować.

    Całowanie dup i innych członków zostawiam animkom, których to widocznie
    domeną.
    Proponuję zrobić to także owemu kandydatowi - jesteś godna obu.

    EOT, wolę pieniaczy!

    --
    Trefniś

  • 57. Data: 2015-09-26 17:56:07
    Od: "nawrakm" <n...@d...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    nawrakm wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    >Dług powstaje od niewpłacenia wierzycielowi.

    Mówisz?
    http://www.gofin.pl/17,2,64,110229,skutki-wplaty-pod
    atku-na-niewlasciwe-subkonto.html

  • 58. Data: 2015-09-26 18:13:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    nawrakm wrote:

    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    .

    > Mówisz?
    > http://www.gofin.pl/17,2,64,110229,skutki-wplaty-pod
    atku-na-niewlasciwe-subkonto.html

    mowie
    mylisz administrację z kodeksem cywilnym.

  • 59. Data: 2015-09-26 18:22:20
    Od: "nawrakm" <n...@d...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    nawrakm wrote:

    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    .

    atku-na-niewlasciwe-subkonto.html

    >mowie
    >mylisz administrację z kodeksem cywilnym.

    alez to wolny kraj wolno ci

  • 60. Data: 2015-09-26 18:26:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-26 17:01, witek wrote:

    > to dlaczego pieniądze wylądowały na starym koncie, skoro "doczytałeś i
    > wysłałeś gdzie trzeba" ?
    > Mozesz wyjaśnić?

    Pewnie nie doczytał jak mu na jakiejś fakturze napisali, że zmieniają
    konto. Zdarza się. Zwykle nie ma też problemów, żeby takie
    niedopatrzenia wyjaśnić. Niezaleznie od tego jak to się stało Wiesiaczek
    udowodnił, ze ksywkę ma adekwatną do swojego zachowania.

    Shrek.